Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En terecht. Helaas dat mensen als Mart Smeets toch als irritante vlieg rond de NPO blijft handen.
Verjonging.
Eens. Maar geen Mart.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.
Dat publiek wat je zo stelt bestaat niet, we zijn allemaal zwevende kijkers.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het RTL-publiek zit sowieso niet echt op Polak te wachten, denk ik.
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!quote:
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!
Ewoutquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Haha, 'dat vinden wij heel interessant' ja, om de ellende van andere mensen uit te melken ja
Dat was het allermooiste aan de 'zorgcrisis', al die kansloze journalisten die dagen door de stad struinden en op het Binnenhof kampeerden en helemaal NIETS, nada wijzer werdenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
Je enige verdienste is RTL nieuws, en dan vooral Frits met zijn connecties uit het CDA. Paar goede freelancers en soms wat onderzoeksjournalistiek die bij de NPO totaal verdwenen is en alleen ANP overtikt en dan dagen op het binnenhof voor de deur staat!
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd worden
niks mis meequote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.
Allemaal met een kratje buiten zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Super gezellig, dat meen ik, zeker in de zomer!!!
Hoertjes die in de friettent elkaar in de haren vliegen en zonder pruiken de zaak schreeuwend en tierend verlaten. Heroine hoertjes die de bosjes in springen als je met een bomberjack komt aanlopen in het donker. Je kon het allemaal meemaken, nu is alles "opgeschoond".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal met een kratje buiten zitten
quote:RTL LATE NIGHT RTL4 / 1.014.000
JINEK NPO1 / 546.000
Misschien doet ze vanavond haar korte rok weer aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het knuffelbeertje van Nederland steelt weer kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |