wat is het nut van provoceren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Omdat het nergens op slaat denk ik.
Voor de gemiddelde zolderkamerautist zal het wel meevallen...als je cartoons maakt die bij veel mensen kwaad bloed zetten, dan kan ik me voorstellen dat je morgen 's onder de auto gaat kijken voordat je naar het werk gaat...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Zijn er nou echt mensen opeens bang dan? Behalve PVV stemmers.
Jinek heeft leren pijpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef Latert het volgende:
Wie kan er beter pijpen, Jinek of die halalvrouw?
Je moet op je hoogtepunt stoppen, zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jinek heeft leren pijpen.
- Ajacied422
Ik kan haar sowieso niet serieus nemen. Nooit gedaan, maar na dat bekende gesprek met Teeuwen al helemaal niet. Ging niet zozeer om dat ze de discussie aangingen of het standpunt wat ze innam, maar wel hoe denigrerend Teeuwen aansprak. 'Hoe lang had je daar over na moeten denken' 'Meneer heeft moeilijke woorden geleerd' enzovoorts... Gewoon lachwekkend hoe ze daar met een gast om gingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die meid van halal, man man. Volgens haar redenatie, met zichzelf in de knoop in combi met negatieve beeldvorming is radicalisering, zouden we veel meer en in verschillende groepen radicalen moeten zien.
Ze komt op mij ook altijd over alsof ze iets te bewijzen heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef GGMM het volgende:
Eva voelt zich altijd bijzonder snel aangevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |