Nektasje of hoofddoek, donker haar, getint, ze ruiken naar knoflook en ze hebben een snor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe herken je een moslim eigenlijk?
Als je 's ochtends de vuilniszakken wilt buitenzetten en er begint er één te schreeuwen. Nou, zo dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Herken de Moslim...laat de vd veer dit niet horen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En aan hun klauw. Onee, dat zijn joden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nektasje of hoofddoek, donker haar, getint, ze ruiken naar knoflook en ze hebben een snor.
Ze weet geen moment het gesprek boeiend te krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 7 en een halve week Jinek. Lekker joh.
Hij at geen varkensvlees.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TRquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nektasje of hoofddoek, donker haar, getint, ze ruiken naar knoflook en ze hebben een snor.
Het ging er al heel kort over, maar Jinek doet liever alle onderwerpen kort. Dan uitgebreid een enkel onderwerp.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we het ook hebben over het weren van Le Pen bij de Franse optocht met alle politieke partijen?
Hou je bek ik heb ook een snor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Jinek houdt alles kort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ging er al heel kort over, maar Jinek doet liever alle onderwerpen kort. Dan uitgebreid een enkel onderwerp.
Misschien moet ze dan maar naakt daar zitten. Hebben we nog een valide excuus om er naar te kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze weet geen moment het gesprek boeiend te krijgen.
Haha, alors is een moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die man temt alles behalve Eva.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jinek houdt alles kort.
Ook Freek.
Wil je erover praten via de dm?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel bang om naar buiten te gaan.
Al staat dat los van de gebeurtenissen.
Ik schiet je kapot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef alors het volgende:
En ze zijn snel op hun teentjes getrapt.
Ik wil je best helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel bang om naar buiten te gaan.
Al staat dat los van de gebeurtenissen.
Deal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen.![]()
Zullen we binnenkort meeten? Filmpje kijken in Amersfoort.
Gister met dat korte rokje was ook een prima excuus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan maar naakt daar zitten. Hebben we nog een valide excuus om er naar te kijken.
Voor sommigen is de rok al kort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan maar naakt daar zitten. Hebben we nog een valide excuus om er naar te kijken.
Prima kerel ja. Zou het in de landelijke politiek ook goed doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas is die Marcouch toch.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas is die Marcouch toch.
Hij zit ook in de landelijke politiek, Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima kerel ja. Zou het in de landelijke politiek ook goed doen.
Hij zit in de landelijke politiek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zit al in de landelijke politiek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit ook in de landelijke politiek, Hans.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij zit in de landelijke politiek.
Dacht dat hij in de 020-raad zatquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit al in de landelijke politiek.
Volgend jaar ga ik voor Midden-Oosten expert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik volg momenteel een studie 'Onverschilligheid'.
Daar hebben ze hem geloof ik vakkundig uitgewerktquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat hij in de 020-raad zat
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoogleraar aluminiumhoedjes ben jij.
In de krant de Metro?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Latert het volgende:
Heel onwaarschijnlijk dat het nog een keer gaat gebeuren. Vandaag alweer een schietpartij in de metro.
Ok, zie dat hij sinds 2010 Tweede Kamerlid is ...kun je na gaan hoe goed ik het allemaal volgquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem geloof ik vakkundig uitgewerkt
Ik gok eerder op meer brandende moskeeën en vervolgens rassenrellen door heel Europa.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Latert het volgende:
Heel onwaarschijnlijk dat het nog een keer gaat gebeuren. Vandaag alweer een schietpartij in de metro.
Dat denk ik idd ook niet. Al zijn het alleen maar copycats en is het verder niet georganiseerd vanuit een IS of aanverwante partij, dit is nog niet voorbij denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Latert het volgende:
Met je blote klauwenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe vouw je nu zo'n hoedje? Dat hij alle straling tegenhoudt enzo.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, zie dat hij sinds 2010 Tweede Kamerlid is ...kun je na gaan hoe goed ik het allemaal volg
quote:Op 7 december 2009 verloor hij de lijsttrekkersverkiezingen voor de stadsdeelraad van het nieuwe stadsdeel Nieuw-West van Achmed Baâdoud. Deze stelde dat de overheid moest wegblijven van religie.[8] Marcouch had de steun van de partijtop, waaronder Lilianne Ploumen, Lodewijk Asscher en Wouter Bos.[9] Het kamp van Baâdoud zou de val van Marcouch hebben voorbereid als een machtsgreep.[10][11]
Zo, nu ben je weer helemaal bij.quote:Ondanks een onverkiesbare 29e plaats op de kandidatenlijst van de PvdA werd hij met 12.000 voorkeurstemmen gekozen in de Amsterdamse gemeenteraad. Op 11 maart 2010 werd hij beëdigd. Hij stond op de 15e plaats op de kandidatenlijst van de PvdA voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni 2010 en werd als zodanig gekozen (de PvdA haalde 30 zetels). Daarom stapte hij op 8 september 2010 op als gemeenteraadslid, omdat de PvdA niet wil dat politici zitting hebben in zowel de Tweede Kamer als in de gemeenteraad.
hahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Zullen wel niet waar zijn , die feiten
haha
Nou dat sowieso. Ik had die vent die Hoogleraar angst is namelijk niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beter gedaan zou hebben.
ook een paar bodyguards aubquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha
angst bestaat niet
haha
chauffeur nodig?
Dat artikelquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering heeft boze tweets gestuurd zo te lezen.
Dankuquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo, nu ben je weer helemaal bij.
Die waren al bang.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Zijn er nou echt mensen opeens bang dan? Behalve PVV stemmers.
Omdat het nergens op slaat denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef Webschip het volgende:
Het recht op vrije meningsuiting is geen verplichting.
Waarom hoor ik daar niemand over?
Niet heel gek gezien de barrage aan bangmakerij waar mensen aan worden blootgesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
wat is het nut van provoceren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Omdat het nergens op slaat denk ik.
Voor de gemiddelde zolderkamerautist zal het wel meevallen...als je cartoons maakt die bij veel mensen kwaad bloed zetten, dan kan ik me voorstellen dat je morgen 's onder de auto gaat kijken voordat je naar het werk gaat...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Jinek heeft leren pijpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef Latert het volgende:
Wie kan er beter pijpen, Jinek of die halalvrouw?
Je moet op je hoogtepunt stoppen, zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jinek heeft leren pijpen.
- Ajacied422
Ik kan haar sowieso niet serieus nemen. Nooit gedaan, maar na dat bekende gesprek met Teeuwen al helemaal niet. Ging niet zozeer om dat ze de discussie aangingen of het standpunt wat ze innam, maar wel hoe denigrerend Teeuwen aansprak. 'Hoe lang had je daar over na moeten denken' 'Meneer heeft moeilijke woorden geleerd' enzovoorts... Gewoon lachwekkend hoe ze daar met een gast om gingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die meid van halal, man man. Volgens haar redenatie, met zichzelf in de knoop in combi met negatieve beeldvorming is radicalisering, zouden we veel meer en in verschillende groepen radicalen moeten zien.
Ze komt op mij ook altijd over alsof ze iets te bewijzen heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef GGMM het volgende:
Eva voelt zich altijd bijzonder snel aangevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |