eh nee... op de koffie is hier eigenlijk nog niemand geweest ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn
Ik bedoelde dus ook of je hem nog kende van Fok, je nodigt niet iedereen hier uit op de koffie toch?
Opquote:
eh... nee... geen SC in elk geval, dat is een topic over dementie...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef just me het volgende:
Er is toch al een ander topic door draking geopend?
Vanavond niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Nou dames (en ach....de heren ook wel). Jullie kunnen me eindelijk vragen!![]()
ONZ / Vraag hier een andere fokker mee naar bed
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Bull FANN het is al ochtendquote:
wat een nivo dat topicquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic is 3 dagen oud, dus logisch dat je dat alweer vergeten bent.
Heeft Sascha jou al gequotte?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
we have a matchquote:
quote:
dat had ik me ook voorgenomen..... glaasje is bijna leeg, hoofd is bijna leeg!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik er maar weer eens op tijd in kruip
Ben pas net wakker ...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ik me ook voorgenomen..... glaasje is bijna leeg, hoofd is bijna leeg!
Shame on you!quote:
Bedankt voor de tip. Ik wou eigenlijk FANN en nikky vragen, maar ik ben bang voor afwijzingenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
quote:
Maar nog niet in dat topic.quote:
Ach ja, Fylax en ik voelen elkaar inmiddels wel goed aan geloof ik. Dus hij weet wel hoe ik het bedoelquote:
tegelijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wou eigenlijk FANN en nikky vragen, maar ik ben bang voor afwijzingen.
Ik denk dat nog niemand daar succes heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik wou eigenlijk FANN en nikky vragen, maar ik ben bang voor afwijzingen.
Ik denk ook niet dat iemand daar succes zal hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat nog niemand daar succes heeft
een belle trioquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat nog niemand daar succes heeft
het maakt me wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ook best een prestatie als je hier al 7 jaar rondhangt
Het is mij ook niet gelukt 7 jaar hier rond te hangen en achter Fokkers aan te zitten zonder succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ook best een prestatie als je hier al 7 jaar rondhangt
is zelfs een wikipediapagina vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
het maakt me wel nieuwsgierig!
Er is ooit een topic over geweest, wie het met wie gedaan ZOU hebben
Ik heb het nog nooit met een Fokker gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een flauwe opmerkingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is mij ook niet gelukt 7 jaar hier rond te hangen en achter Fokkers aan te zitten zonder succes.
Volgens mij was er zelfs een hele grafiek. Of hoe je dat noemt. Allemaal puntjes met lijnen ertussen wie het met wie gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij iets langer, daarom tijd om te gaan slapenquote:
Ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met een Fokker gedaan
[..]
dat is een flauwe opmerkingik heb nooit achter een Fokker aangezeten
over 2 jaar op de meet?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen 15 maar ook niet boven de 40 godverdomme
Jullie passen goed bij elkaarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent toch wel bij meer Fokkers op de ''koffie'' geweest?
hoe oud ben je dan... je wordt vanzelf 40 hoor, gaan sneller dan je denktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen 15 maar ook niet boven de 40 godverdomme
Niet bij het ontbijt ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent toch wel bij meer Fokkers op de ''koffie'' geweest?
wie? ik en wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Jullie passen goed bij elkaar
mijn leeftijd is nog een mysterie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan... je wordt vanzelf 40 hoor, gaan sneller dan je denkt
Ik sta daar uiteraard niet in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs een hele grafiek. Of hoe je dat noemt. Allemaal puntjes met lijnen ertussen wie het met wie gedaan zou hebben.
ik heet geen Hermann.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en Hermann. Jullie zijn voor elkaar geschapen. Soulmates.
ik ken Herman niet, ikvken wel Chufiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en Hermann. Jullie zijn voor elkaar geschapen. Soulmates.
Wat ik al eerder zei...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
met hoeveel heb je het ''ontbijt'' gedeeld dan?
Aan je twitter te zien ongeveer 13.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn leeftijd is nog een mysterie.
Je moet niet zo bang zijn voor het onbekende. Hermann is een vermakelijke, grappige en intelligente man hoor. Daarnaast is hij in zijn vrije tijd model bij Hugo Boss.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken Herman niet, ikvken wel Chufitenminste... een béétje...
Netjes toch ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, eentje dus... valt nog mee Chuf ...
niemand heeft jou iets gevraagd, Piet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan je twitter te zien ongeveer 13.
Daar wacht ik nooit op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niemand heeft jou iets gevraagd, Piet.
geen interesse sorry...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet niet zo bang zijn voor het onbekende. Hermann is een vermakelijke, grappige en intelligente man hoor. Daarnaast is hij in zijn vrije tijd model bij Hugo Boss.
erg netjesquote:
ja 3x zelfsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
o
[..]
heb het iig voor hem geprobeerd
Quotealarm uitzetten, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel is bezig om mij naar verschillende SC's te lokken. wat vinden jullie daar nou van, mensen? beetje schandalig toch?
En hier stoppen we met kwooten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Quotealarm uitzetten, probleem opgelost.
Ik lok geen kansloze jongeren ... Zou wel uitkijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef drakin het volgende:
hebben jullie nu iemand met een in denial leeftijd hierheen gelokt?
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef drakin het volgende:
hebben jullie nu iemand met een in denial leeftijd hierheen gelokt?
o jij lokte. Ben je ook een in denial 40 plusser?quote:
Fylax is er!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Fylax is er!
Ik kan jullie nu in goede handen achterlaten.
Trusten mensen
Slaap lekker draak... PP en ik lossen het wel weer opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Fylax is er!
Ik kan jullie nu in goede handen achterlaten.
Trusten mensen
Daarmee zeg je dat je gaat slapen .. Of dat je gaat draaien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk andere plannen zo meteen.
Heb weer nieuwe onderdelen om wat in elkaar te bouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat je gaat slapen .. Of dat je gaat draaien?
nog lange nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
o jij lokte. Ben je ook een in denial 40 plusser?
Ok dus doorhalen deze nacht , met af en toe een oogje in het zeil en een update muziekje ...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb weer nieuwe onderdelen om wat in elkaar te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |