Nee. Zij komen praten over de slechte integratie van hangmarokkanen in Gouda.quote:
Mijn zwager zou ze direct aangeven man. Hij lacht me ook altijd uit om mijn harige facequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
misschien houdt jouw "familie" die gasten wel verborgen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, ik lig al op haar te wachten in haar bed
Hopelijk heeft ze weer haar sexy setje aan
Waarom sluit je telkens af met die kut-smiley?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn zwager zou ze direct aangeven man. Hij lacht me ook altijd uit om mijn harige face²
Ja geez duizend andere onderwerpen waar moslims zich over moeten verantwoorden tegenwoordig :pquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent niet echt het scherpste mes in de la of wel?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef GGMM het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het daar nu is.
Is er niet iemand die een zwager heeft ofzo die daar een winkel heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar BNW.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Samuray13 het volgende:
Zijn er nog foto's van al die gedode personen?
Na die agent die mitrailleur-kogels door zijn hoofd krijgt zonder bloedspetters zijn er in ieder geval grote twijfels gerezen over deze aanslag.
Hij heeft wel ervaring met dikke anaconda's.quote:
BNW doeiquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Samuray13 het volgende:
Na die agent die mitrailleur-kogels door zijn hoofd krijgt zonder bloedspetters zijn er in ieder geval grote twijfels gerezen over deze aanslag.
Verkoopt hij geen scheermessen in zijn winkeltje?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn zwager zou ze direct aangeven man. Hij lacht me ook altijd uit om mijn harige face²
Vast niet, die kans is wel erg klein, en dat die persoon dan ook nog op Fok! zit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef GGMM het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het daar nu is.
Is er niet iemand die een zwager heeft ofzo die daar een winkel heeft?
BNW is een paar deuren verderop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Samuray13 het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zij komen praten over de slechte integratie van hangmarokkanen in Gouda.
Wat denk je nou zelf joh kut.
Dat was 8 dagen geleden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Was er niet nog zo'n mysterieuze aftelklok online ergens?
Jawel, maar ik gebruik ze enkel voor andere plekken op mijn tedere body.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Verkoopt hij geen scheermessen in zijn winkeltje?
Heb jij dwanggedachten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beetje naïef ben je wel. Neem je ook wel eens drankjes van vreemden aan enzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geez duizend andere onderwerpen waar moslims zich over moeten verantwoorden tegenwoordig :p
Ik mag toch hopen in de kliniek van BansheeBoyquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef hans1985 het volgende:
welke aanslag zou in NL komen?
-geert wilders
-2e kamer
-iets publiekelijks
-
Ik vrees dat frankrijk de voorbode is van meer aanslagen...
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef hans1985 het volgende:
-geert wilders
-2e kamer
-iets publiekelijks
?
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beetje naïef ben je wel. Neem je ook wel eens drankjes van vreemden aan enzo?
Hij is op dezelfde dag al begraven!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Samuray13 het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat jij het geen aanslag vindt.
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
De brandweer is ook in het bos om een mogelijke confrontatie met de daders te 'assisteren'.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gebruik ze enkel voor andere plekken op mijn tedere body.²
Neem je daarbij een speciale techniek in acht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gebruik ze enkel voor andere plekken op mijn tedere body.²
Misschien zitten ze wel in een boom en moeten ze hun naar beneden halen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
De brandweer is ook in het bos om een mogelijke confrontatie met de daders te 'assisteren'.
Met je moederquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarmee deduceer jij? Met je anus?
Pics mogen in dmquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sssst verklap mijn plan nou niet
Om de kooi van Faraday voor te zijn gebruik ik de techniek van de Vigor school.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Neem je daarbij een speciale techniek in acht?
Leuk! Wat kan ik winnen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef hans1985 het volgende:
-geert wilders
-2e kamer
-iets publiekelijks
?
Is dit FOK!dating ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jammer, sta al een tijdje droog namelijk.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om de kooi van Faraday voor te zijn gebruik ik de techniek van de Vigor school.²
GA WEG MET DIE KUTSMILEYquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Jinek weer een panty aan heeft heeft ze geldzorgen/²
Ach, niet geschoten is altijd mis, direct uit je lichaam heb je lauwe pis.quote:
Huh wat is datquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee deze was het
http://www.opcharliehebdo.com/
nog 2 dagen en 9 uur te gaan
Geen idee, gingen geruchten dat het van de daders van Parijs af kwam, maar kan net zo goed een 4chan ventje zijn die ons wil trollenquote:
Klikken = AIVD voor je deur. En daarna (dwars) door je deur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te klikken.
Nu moet het niet luguberder gaan worden zegquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, gingen geruchten dat het van de daders van Parijs af kwam, maar kan net zo goed een 4chan ventje zijn die ons wil trollen
Ik heb geklikt, sta nu gelijk in de hotlist bij de AIVDquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te klikken.
Dat laatste mag je in dit topic niet benoemen. Ga maar naar BNW.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef hans1985 het volgende:
mwah, vroegah toen ik tijd teveel had kon mij dit wel boeien. Maar hoor de updates nu via journaal. Doet mij eigenlijk vrij weinig. Dit was vrij voorspelbaar.
Enige wat ik raar vind is dat dader paspoort vergeet. Denk stteds: "wat als paspoort gewoon al van syriegeanger is en dit dwaalspoor is?"
Misschien moet je hem even uitnodigen voor een vakantie in Nederland. Om bij te komen van alle spanning.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ahhhh karig, ik ook. Mooi in het ootje genomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, sta nu gelijk in de hotlist bij de AIVD
Niet nodig, er zijn mensen die het gezelschap harder nodig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Klikken = AIVD voor je deur. En daarna (dwars) door je deur.
Hou je ons even op de hoogte van de ontwikkelingen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, sta nu gelijk in de hotlist bij de AIVD
Ik plas over ze heen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nuttug is om jezelf af te vragen hoe betrouwbaar, en in jouw belangen, de AIVD handelt.
Denk wel dat ze de daders dan sneller hebben gevonden jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Irakees het volgende:
De Franse demonstranten kunnen beter meehelpen met zoeken.
Golden shower.... Niceeeequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik plas over ze heen.
Ja echt? Ja.
Jij zegt tijdens het telefoongesprek wat rare kreten en legt dan je telefoon op de grond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik plas over ze heen.
Ja echt? Ja.
Jij wilt ze met de dvd gaan neerknuppelen?quote:
zou ook wel een beetje apart zijn als hij dat riepquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij riep ook niet Jezus snackbar.
Volgens mij handelde hij ook niet in de naam van God.quote:
Als men dat wist.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
Wow dus waar zijn ze nu dan? De daders
Er stopt nu een zwart busje voor de deur, het was gezellig mensenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ahhhh karig, ik ook. Mooi in het ootje genomen
Hij is samen met ALbert on a killing spree.quote:
Als we dat nou eens wisten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
Geruchten zijn dat ze 'het land van ooit' aan het bezoeken zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
Hier mag je alleen het officiële complot noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat laatste mag je in dit topic niet benoemen. Ga maar naar BNW.
Misschien staan ze ála kleptomanen wel tussen het publiek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Irakees het volgende:
De Franse demonstranten kunnen beter meehelpen met zoeken.
Oh dan zal je mij zo ook wel op picken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er stopt nu een zwart busje voor de deur, het was gezellig mensen![]()
Log uit. Dat is geen verzoek maar een bevel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien staan ze ála kleptomanen wel tussen het publiek.²
Chillen bij de mcdonaldsquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
Jullie zijn buren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dan zal je mij zo ook wel op picken.
Heeft jouw oom weleens last van kleptomanen in zijn winkel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien staan ze ála kleptomanen wel tussen het publiek.²
Is dat de bus voor de meet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dan zal je mij zo ook wel op picken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |