Nee hoor, gewoon Tabloidquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf pakt groot uit morgen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar zo op de grond liggend met zn handen in de lucht zag het er niet bepaald uit of hij druk doende was met het verdedigen van het recht van Charlie om zijn geloof en cultuur te ridiculiseren.
Maargoed, dat zal mensen vast in het verkeerde keelgat schieten.
Als je een paar kogels in je lijf hebt verschuiven je prioriteiten enigszins.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar zo op de grond liggend met zn handen in de lucht zag het er niet bepaald uit of hij druk doende was met het verdedigen van het recht van Charlie om zijn geloof en cultuur te ridiculiseren.
Maargoed, dat zal mensen vast in het verkeerde keelgat schieten.
Als ze gevonden zijn niet. Anders wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Inolvidable het volgende:
Wordt er nu wel of niet verder gezocht vanavond/vannacht?
Ik heb je begeleider gebeld, blijf waar je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In zijn winkeltje. Hij heeft een supermarkt. Er is een hoop politie op de been daar.²
Wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Inolvidable het volgende:
Wordt er nu wel of niet verder gezocht vanavond/vannacht?
Mijn zwager heeft een winkel in de buurt van dat dorp.quote:
Jahaa!!! Nou weten we het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een winkel in de buurt van dat dorp.²
Dus dat ze zouden stoppen was verkeerde informatie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze gevonden zijn niet. Anders wel.
Komt zowel dichtbij he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
misschien houdt jouw "familie" die gasten wel verborgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In zijn winkeltje. Hij heeft een supermarkt. Er is een hoop politie op de been daar.²
Waarom is Taarabt eigenlijk nooit echt doorgebroken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bel hem eens op om te vragen wat de stand van zaken is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en je moeder is dik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus dat ze zouden stoppen was verkeerde informatie?
Ow, de meet gaat morgen dus niet doorquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow, de meet gaat morgen dus niet door
Hoe laat ga je naar bed?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onduidelijk, kwam van een journalist van LeMonde die ter plaatse is. AFP heeft nog geen bericht naar buiten gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb net al íets' gekocht...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow, de meet gaat morgen dus niet door
Haha ja en dat die verdachten zo uit dat bos komen lopen politie doet alle lampen aan haha we waren toch niet gestopt geintje xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel ja. Dus dat spreekt dan wel in zn voordeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een paar kogels in je lijf hebt verschuiven je prioriteiten enigszins.
Een vangnet?quote:
Begripvol persoon ben je wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel ja. Dus dat spreekt dan wel in zn voordeel
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja en dat die verdachten zo uit dat bos komen lopen politie doet alle lampen aan haha we waren toch niet gestopt geintje xD
Wandelschoenen? Kaarsjes? Kano? Grote doos met tampons?quote:
Nuttug is om jezelf af te vragen hoe betrouwbaar, en in jouw belangen, de AIVD handelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Smack10 het volgende:
De AIVD kijkt trouwens helemaal niet mee, die liggen al in bed bij hun dikke vrouw.
$$$quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf pakt groot uit morgen.
Eigen belang voor alles.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nuttug is om jezelf af te vragen hoe betrouwbaar, en in jouw belangen, de AIVD handelt.
Nee maar denk niet dat ik het hier kan vertellen. Krijg ook geen geld terug als ik het weer terug breng.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar denk niet dat ik het hier kan vertellen. Krijg ook geen geld terug als ik het weer terug breng.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wandelschoenen? Kaarsjes? Kano? Grote doos met tampons?
Christine Le Duc?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar denk niet dat ik het hier kan vertellen. Krijg ook geen geld terug als ik het weer terug breng.
Kalasjnikov?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wandelschoenen ! Goed dat je het zegt. Was ik bijna vergeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wandelschoenen? Kaarsjes? Kano? Grote doos met tampons?
Je wilde ze uitlokken in een sexy lingeriesetje?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zijn de gasten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
Zitten jullie ook al helemaal klaar voor Jinek
Paar jaar geleden wel, Het doet me nu niks meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
Sssst verklap mijn plan nou nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilde ze uitlokken in een sexy lingeriesetje?
Bram?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wel, Het doet me nu niks meer.
Ja, ik lig al op haar te wachten in haar bedquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |