quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Ja dadelijk gaan de mensen denken dat je zin hebt in je huwelijksnacht, viespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me too. Het echte leven gaat weer bijna beginnen jammer gnoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Nog 359 posts(na dit) en dan stop ik er ook mee
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef mrstylo het volgende:
Het woordje 3ayb betekent toch zoiets als beschamend/schandelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie jullie soms ook ayba typen. Of heeft dat een andere betekenis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het woordje 3ayb betekent toch zoiets als beschamend/schandelijk?
Wat ga je doen? Heb je al een keuze gemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Me too. Het echte leven gaat weer bijna beginnen jammer gnoeg.
Uhu. Had jou toch verteld? EN MIJN PRIVE EY.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie jullie soms ook ayba typen. Of heeft dat een andere betekenis?
[..]
Wat ga je doen? Heb je al een keuze gemaakt?
Nee. Volgens mij had je toen nog geen keuze gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uhu. Had jou toch verteld? EN MIJN PRIVE EY.
Bij ons staat ayıp voor beschamend/schandelijk, daarom vroeg ik het. Maar sommige Arabische woorden hebben een andere betekenis gekregen in het Turks.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie jullie soms ook ayba typen. Of heeft dat een andere betekenis?
Oh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij had je toen nog geen keuze gemaakt
Zomaar de rest buitensluitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uhu. Had jou toch verteld? EN MIJN PRIVE EY.
Ja hetzelfde gewoon dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons staat ayıp voor beschamend/schandelijk, daarom vroeg ik het. Maar sommige Arabische woorden hebben een andere betekenis gekregen in het Turks.
quote:
Ik deel al te veel over mijn leven hier.quote:
Je kan ook minderen, maar jij was van de alles-of-niets, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik deel al te veel over mijn leven hier.Maar damn, mijn fok verslaving van de afgelopen paar maanden was echt niet te houden. Sowieso is het tijd voor mijn jaarlijkse pauze denk ik.
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kan ook minderen, maar jij was van de alles-of-niets, toch?
Dus toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Me too. Het echte leven gaat weer bijna beginnen jammer gnoeg.
Ik was vroeger bijna nooit op fok als ik het zo zie. Oude mensen worden saaiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik deel al te veel over mijn leven hier.Maar damn, mijn fok verslaving van de afgelopen paar maanden was echt niet te houden. Sowieso is het tijd voor mijn jaarlijkse pauze denk ik.
Tot vorig jaar had ik een postgemiddelde van 6 per dag en die is nu gestegen naar 7 per dag. Ik ga ook een pauze inlassen, denk ik. Ik ben eigenlijk nooit echt een actieve poster geweest vergeleken met de rest (in postaantal), meer op de achtergrond, maar wel een aanhouder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was vroeger bijna nooit op fok als ik het zo zie. Oude mensen worden saai
Ramadan/Turken topic heeft mij verpest. Ging tijdje goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was vroeger bijna nooit op fok als ik het zo zie. Oude mensen worden saai
waar vind je ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ramadan/Turken topic heeft mij verpest. Ging tijdje goed
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:
| 1 | <fokstats activatie> |
Als onderwerp of inhoud? PM neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
ff naar user 'Monitor' dit sturen en je hebt account:
[ code verwijderd ]
DM gewoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als onderwerp of inhoud? PM neem ik aan?
Ah, staat erbij:quote:
Thanks!quote:Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar bondage om het probleem te onderzoeken.
Wist niet dat je zolang terug konquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ik zo weinig gepost had in 2013.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
User aantallen -> aantallen (per d/w/m).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen jullie langer dan 366 dagen. Ik krijg een foutmelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sayi, nerde sylvesterrr? Lang niet gespot. Iemand zei laatst Indonesië, nu zeg jij Hawaii.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
Maidenstower is weg, PWF post niet meer regelmatig, sylvesterrr is in Hawai met z'n maîtresse... nu Roderick Constantijn Ewout van der Wammes nog en dan ben ik ook weg
Stimo heeft KB weggejaagd en sindsdien heb ik Jan ook niet meer gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:42 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn Kb en Jan? Heb ze al dagen niet gezien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Weet je Borte, ik dacht toen ik jouw UI voor het eerst zag dat de vrouw een indiaan was.
wow bitch take that back.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Weet je Borte, ik dacht toen ik jouw UI voor het eerst zag dat de vrouw een indiaan was.
Indianen zijn ook Turken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Iedereen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Che_ het volgende:
Voor mij dus sinds afgelopen ramadan dus naar de klote
Bij mij Ramadan in combinatie met de WKquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Che_ het volgende:
Voor mij dus sinds afgelopen ramadan dus naar de klote
Had ik die niet geknipt en geplakt? Kan me zoiets herinneren.quote:
Dat is geen ekte Turkishe frau.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zo gaan de geruchten abi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sayi, nerde sylvesterrr? Lang niet gespot. Iemand zei laatst Indonesië, nu zeg jij Hawaii.
Nee, die staan nog in mijn fobo. Deze heb ik van pinterest maar origineel komt van flickr.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik die niet gekipt en geplakt? Kan me zoiets herinneren.
Staat niks in je fobo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die staan nog in mijn fobo. Deze heb ik van pinterest maar origineel komt van flickr.
Sorry, heb net mijn grijzewolfpyama aangetrokken, komt daardoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen ik je UI voor het eerst zag, bedoel ik.
Zou wel baas zijn. Was toen nog in Koerdistanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom we maken een tijdmachine. Terug naar '97
Bestond toen niet hahahahahahhaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn. Was toen nog in Koerdistan
Sinds 1992quote:
O ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die staan nog in mijn fobo. Deze heb ik van pinterest maar origineel komt van flickr.
quote:TheMagnificent - Gepost op 26-01-2010 om 20:42
Gül-tecineeem, nur-tecineeem,
yanaklari Bor-tecineeem... ooy, oyoy.![]()
Türkü bile yazdirdin bana.
Jij en Arcadia zijn de enige van de mannen met wie ik hier nog nooit fittie heb gehad volgens mij.quote:
Jeetje, we zitten hier gewoon al zo'n 6-8 jaar, zie ik. Wat een lange tijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en Arcadia zijn de enige van de mannen met wie ik hier nog nooit fittie heb gehad volgens mij.
Ben niet weggejaagd. Vind het de laatste tijd kut hier dus post ik bewust niet meer. Dat wou ik kwijt hierover. Fijne voortzetting verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stimo heeft KB weggejaagd en sindsdien heb ik Jan ook niet meer gezien.
Ik heb ook wel een orgasme voor in je mond. Nomsayin'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Crip het volgende:
omg ben en jerrys peanutbutter cup orgasme in me mond ik zweer
Ish haram.quote:
Verkaasd.quote:
Ik kom wel even duwen. Lijkt me vet om te zien, die pukefontain.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Wollah ik lig nu in bed zo op mijn rug helemaal uitgeput als een aangestrande walvis van al dat eten en ik heb het gevoel dat het eten tot mijn keel zit. Als iemand nu op mijn buik duwt puke ik.
Ben echt een fatso
Echt onzin. Je bent een cheesecakebakster.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weten jullie nog toen Arya ook zo'n topic over ons opende in KLB een paar jaar terug? Hij noemde mij toen 'een koekenbakster die haar halve leven op het internet heeft doorgebracht'.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben niet weggejaagd. Vind het de laatste tijd kut hier dus post ik bewust niet meer. Dat wou ik kwijt hierover. Fijne voortzetting verder.
Weer? Wauw ga weg man. Ik klikte toevallig dit topic aan en ging een pagina terug. Nu echt weer weg hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je weer alle topics aan het doorlezen?
Jammer KB, maar volgens mij hebben we tijden meegemaakt dat de sfeer veel minder was. Hopelijk zien we je binnenkort nog terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben niet weggejaagd. Vind het de laatste tijd kut hier dus post ik bewust niet meer. Dat wou ik kwijt hierover. Fijne voortzetting verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |