User aantallen -> aantallen (per d/w/m).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen jullie langer dan 366 dagen. Ik krijg een foutmelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sayi, nerde sylvesterrr? Lang niet gespot. Iemand zei laatst Indonesië, nu zeg jij Hawaii.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
Maidenstower is weg, PWF post niet meer regelmatig, sylvesterrr is in Hawai met z'n maîtresse... nu Roderick Constantijn Ewout van der Wammes nog en dan ben ik ook weg
Stimo heeft KB weggejaagd en sindsdien heb ik Jan ook niet meer gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:42 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn Kb en Jan? Heb ze al dagen niet gezien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Weet je Borte, ik dacht toen ik jouw UI voor het eerst zag dat de vrouw een indiaan was.
wow bitch take that back.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Weet je Borte, ik dacht toen ik jouw UI voor het eerst zag dat de vrouw een indiaan was.
Indianen zijn ook Turken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
Iedereen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Che_ het volgende:
Voor mij dus sinds afgelopen ramadan dus naar de klote
Bij mij Ramadan in combinatie met de WKquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Che_ het volgende:
Voor mij dus sinds afgelopen ramadan dus naar de klote
Had ik die niet geknipt en geplakt? Kan me zoiets herinneren.quote:
Dat is geen ekte Turkishe frau.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zo gaan de geruchten abi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sayi, nerde sylvesterrr? Lang niet gespot. Iemand zei laatst Indonesië, nu zeg jij Hawaii.
Nee, die staan nog in mijn fobo. Deze heb ik van pinterest maar origineel komt van flickr.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik die niet gekipt en geplakt? Kan me zoiets herinneren.
Staat niks in je fobo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die staan nog in mijn fobo. Deze heb ik van pinterest maar origineel komt van flickr.
Sorry, heb net mijn grijzewolfpyama aangetrokken, komt daardoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen ik je UI voor het eerst zag, bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |