Er klopt hier *iets* niet helemaal...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef Peunage het volgende:
Telegraaf schrijft over een nieuwe schietpartij in Parijs. En explosie in een moskee.
Wat klopt er niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er klopt hier *iets* niet helemaal...
Aanslag is tot op de puntjes voorbereid en perfect uitgevoerd, de daders hebben zelfs weten te ontsnappen, niemand weet wie of wat en wat gebeurt er? Ze laten hun ID-kaarten achter in de auto waarmee ze zijn weggekomen. For real?!
Hoe vergeet je nou twee id-kaarten? En waarom draag je dat bij je wanneer je een aanslag pleegtquote:
Wat suggereer je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe vergeet je nou twee id-kaarten? En waarom draag je dat bij je wanneer je een aanslag pleegt
Of je wil ze in een val lokken, of het zijn foute id-kaarten.quote:
Zal vast iets omheen hangen. Same shit as usual.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of je wil ze in een val lokken, of het zijn foute id-kaarten.
Wat ik wel weet is dat men in Parijs vaak random controles van ID uitvoert, beetje sneu als je net onderweg bent naar je aanslag als haatbaard zijnde met 2pac luid in je waggelwagen en je plan valt tijdens zo'n controle al in duigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe vergeet je nou twee id-kaarten? En waarom draag je dat bij je wanneer je een aanslag pleegt
Ow pls.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef xminator het volgende:
''Ik kan er niets aan doen, want hoe erg het ook is voor de slachtoffers en hun familie, een aantal dingen kloppen niet. Waarom roep je "toevallig" heel hard "We hebben de Profeet gewroken" en "Allah Akhbar" (ook nog eens verkeerd uitgesproken)? En dan met je *linker* hand je wijsvinger opsteken, wat je als Moslim met je rechterhand zou doen. En precies op het moment dat Frankrijk Palestina wilde erkennen? En de 18-jarige jongen die zich heeft gemeld zat volgens getuigen op het moment van de aanslag gewoon in de klas. Je ID kaart "per ongeluk" laten slingeren? De beide andere verdachten die schijnbaar in Syrië zitten? Enz. Vragen vragen...''
Buiten dat heeft die vluchtauto op de ene foto grijze zijspiegels en op de andere in eens zwarte zijspiegels.
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef xminator het volgende:
Ik vat even samen : 3 zeer professioneel te werk gaande mannen plannen een terroristische aanval op klaar lichte dag. De voorbereidingen gaan hoogstwaarschijnlijk als volgt te werk, mannen laten we ons helemaal zwart aankleden en maskers gebruiken zodat we nooit en te nimmer worden herkent. Laten we zwaar bewapend te werk gaan (Kalasjnikov AK47) ow en mannen vergeet alsjeblieft jullie id niet stel je voor dat we aangehouden worden voor bijvoorbeeld een alcoholcontrole dan kunnen we ons in ieder geval legitimeren. Nou voorbereidingen klaar we gaan naar de bestemming, de bestemming parijs een stad met 21 miljoen inwoners. Vele van ons zijn er wel eens geweest en weten dat het er krioelt van de mensen, geen straat zonder mensen of auto's maar heel toevallig is er in deze straat helemaal niemand te bekken. ( behalve de " amatuer cameraluitjes " die heel toevallig aanwezig waren op hoge locaties met overzicht en dus in staat waren om deze actie vanuit verschillende invalshoeken te filmen ? ) waar waren we, owja 3 zwart gekleedde en bewapende mannen schieten er dus op los en ondertussen duidelijk te zien en horen op de beelden roept er 1tje Allah Akbar. Hij probeert duidelijk te laten zien dat hij deze aanslag in naam van Allah pleegt door middel van zijn hand op te steken met zijn wijsvinger te laten zien dat Allah 1 is en de grootste is. Alleen vergeet hij hier even dat dit islamitische symbool door moslims met de rechterhand gedaan wordt, hij doet het per ongeluk met links. Wanneer we de beelden die we voorgeschoteld hebben beter gaan inspecteren vallen mij gelijk een paar belangrijke punten op de persoon die de politie agent dood schiet, schiet van nog geen 30cm afstand met een AK47. Zoals op de beelden van de link die ik hier beneden plaats te zien is, zien we geen 1 spettertje tomatenketchup nog gekker er is duidelijk te zien dat schutter zelfs mis schiet!! Kom op mensen het gaat om een AK47, in onderstaand filmpje is ook te zien wat je allemaal wel niet kunt doen met dit wapen. Je kan zo iemands hoofd aan vlarde schieten. Is dit niet een beetje vreemd? (deze filmpjes zijn trouwens afkomstig van youtube, maar rarara waarom en door wie worden deze filmpjes elke sec dat iemand ze weer upload er weer afgegooid?) Oke stel je vind dit niet vreemd. Gaan we een stapje verder. Ik heb het al eerder gezegd ondanks dat Parijs zo druk is, verdwijnen de mannen als sneeuw voor de zon in een Citroën c3. Op de foto's is heel duidelijk te zien dat deze auto zeer opvallende zilveren buitenspiegels heeft nietwaar? Enkele uren nadat de vluchtauto wordt aangetroffen zien we echter dat deze buitenspiegels verdwenen zijn en hiervoor in de plaatst zwarte zijn gekomen. Zijn ze tijdens het vluchten even met het bovag garantie bewijsje langs de citroen garage gereden omdat ze toch liever zwart hadden? En als laatst ook niet geheel onbelangrijk "vergeten"/ verliezen ze heel toevallig alle 3 tegelijk hun id kaart in de auto. Vanuit de id kaarten kunnen we namelijk gelijk opmaken met wie te maken hebben. Verschillende omroepen zoals bijvoorbeeld de telegraaf kunnen al heel snel gegevens van de verdachte vrijgeven. En ja hoor zoals gewoonlijk zijn het weer de moslims die het gedaan hebben.
Wow, ik post mijn score maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Landysh het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Leuk spel.
[ afbeelding ]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat dan, een false flag-operatie van de Franse geheime dienst of een de moslims niet goedgezinde organisatie om de Islam weer in slecht daglicht te zetten? Om daarmee wat te bereiken precies?
Je typt snel!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Landysh het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Leuk spel.
[ afbeelding ]
In NL kun je als politici alles maken. Daar heb je geen toestanden voor nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.
Ik beweer overigens verder niet of het wel of geen false flag is, maar alsnog vind ik het zeer zeeeer verdacht dat er ID-kaart is achtergelaten in de auto. Maakt geen enkele sense na het uitvoeren van zo'n uitgekiend plan.
I know, die vraag was ook meer gericht op de posts van Mathemaat en xminator om hun antwoord daarop te horen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.
Ik beweer overigens verder niet of het wel of geen false flag is, maar alsnog vind ik het zeer zeeeer verdacht dat er ID-kaart is achtergelaten in de auto. Maakt geen enkele sense na het uitvoeren van zo'n uitgekiend plan.
WAT. Beter dan ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
eerste poging
[ afbeelding ]
kan nog wel hoger was niet echt warm
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, ik post mijn score maar niet.
Nou blijkbaar niet snel genoeg. Dima heeft mij verslagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je typt snel!
Net even geprobeerd, ik kom uit rond de 80.
dit was poging 2quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
WAT. Beter dan ik?Photoshop! Druk op het printscreen knopje, ik geloof je anders niet!
[..]
[..]
Nou blijkbaar niet snel genoeg. Dima heeft mij verslagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit was poging 2
[ afbeelding ]
kan wel hoger maar vingers zijn moe, en hoe die regels verspringen is irritant ik mis dan vet vaak een woordje en dan gaat alles fout
Waar is het printscreen knopje dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Mijn doel van vandaag is jou verslaan. Ik accepteer dit niet.
Dat screenshot knopje. Hoef je zelf niet te kloten met printscreen en uploaden enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar is het printscreen knopje dan?
De eerste verliezer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Landysh het volgende:
Maar wow, je bent gewoon nummer twee.
wil je mij verwennen met die vingers :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit was poging 2
[ afbeelding ]
kan wel hoger maar vingers zijn moe, en hoe die regels verspringen is irritant ik mis dan vet vaak een woordje en dan gaat alles fout
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Che_ het volgende:
Die aanslagen op moskeeën was al te voorspellen. Dit gaat zo redelijk uit de hand lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik typ normaal een stuk trager, is erg vermoeiend om op zo'n tempo te typen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Awh..
Heb je ook dat mensen zich altijd aan je ergeren wanneer je naast ze op de pc/lap zit?
Ja, ik typ ook lang niet zo snel als bij dat spel natuurlijk, maar wel nog steeds snel. Is net als fietsen en lopen bij mij, ik kan niet rustiger typen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik typ normaal een stuk trager, is erg vermoeiend om op zo'n tempo te typen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.Ooch, nomnomnom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
Danke was ook lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
ik voel je bbyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
ben vndaag kei erg aan het zondigen maak fuck dat ben ongesteld
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.quote:
Ff oreo eten nu. Net avondeten opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Daarna ga ik chips en ijs en rolo eten
die 5 kilo die ik ben afgevallen komt er meteen weer bij
Je moeder kookt Turks, puik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder kookt Turks, puik.
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte/kefta betekend gewoon gehakt hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
lekker, ik nu ook trekquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
dekamarkt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker, ik nu ook trek
ik ga straks allemaal snoepjes kopen bij de dekamarkt
Hoe maken jullie datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt een specifieke manier. Naja jawel 1 ding is wel echt populair.. kefta dan in balletjes in tomatensaus en dan op het laatst ei erover breken en het ei daarop laten koken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |