Wow, ik post mijn score maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Landysh het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Leuk spel.
[ afbeelding ]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat dan, een false flag-operatie van de Franse geheime dienst of een de moslims niet goedgezinde organisatie om de Islam weer in slecht daglicht te zetten? Om daarmee wat te bereiken precies?
Je typt snel!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Landysh het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Leuk spel.
[ afbeelding ]
In NL kun je als politici alles maken. Daar heb je geen toestanden voor nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.
Ik beweer overigens verder niet of het wel of geen false flag is, maar alsnog vind ik het zeer zeeeer verdacht dat er ID-kaart is achtergelaten in de auto. Maakt geen enkele sense na het uitvoeren van zo'n uitgekiend plan.
I know, die vraag was ook meer gericht op de posts van Mathemaat en xminator om hun antwoord daarop te horen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer rechten van de burgers af te pakken tijdens vredige tijden en men zal hevig weerstand bieden. Doe dat tijdens chaos en mensen geven maar al te graag hun vrijheid op voor een stukje veiligheid. Nederland is een goed voorbeeld daarvan.
Ik beweer overigens verder niet of het wel of geen false flag is, maar alsnog vind ik het zeer zeeeer verdacht dat er ID-kaart is achtergelaten in de auto. Maakt geen enkele sense na het uitvoeren van zo'n uitgekiend plan.
WAT. Beter dan ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
eerste poging
[ afbeelding ]
kan nog wel hoger was niet echt warm
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, ik post mijn score maar niet.
Nou blijkbaar niet snel genoeg. Dima heeft mij verslagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je typt snel!
Net even geprobeerd, ik kom uit rond de 80.
dit was poging 2quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
WAT. Beter dan ik?Photoshop! Druk op het printscreen knopje, ik geloof je anders niet!
[..]
[..]
Nou blijkbaar niet snel genoeg. Dima heeft mij verslagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit was poging 2
[ afbeelding ]
kan wel hoger maar vingers zijn moe, en hoe die regels verspringen is irritant ik mis dan vet vaak een woordje en dan gaat alles fout
Waar is het printscreen knopje dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Mijn doel van vandaag is jou verslaan. Ik accepteer dit niet.
Dat screenshot knopje. Hoef je zelf niet te kloten met printscreen en uploaden enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar is het printscreen knopje dan?
De eerste verliezer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Landysh het volgende:
Maar wow, je bent gewoon nummer twee.
wil je mij verwennen met die vingers :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit was poging 2
[ afbeelding ]
kan wel hoger maar vingers zijn moe, en hoe die regels verspringen is irritant ik mis dan vet vaak een woordje en dan gaat alles fout
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Che_ het volgende:
Die aanslagen op moskeeën was al te voorspellen. Dit gaat zo redelijk uit de hand lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik typ normaal een stuk trager, is erg vermoeiend om op zo'n tempo te typen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Awh..
Heb je ook dat mensen zich altijd aan je ergeren wanneer je naast ze op de pc/lap zit?
Ja, ik typ ook lang niet zo snel als bij dat spel natuurlijk, maar wel nog steeds snel. Is net als fietsen en lopen bij mij, ik kan niet rustiger typen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik typ normaal een stuk trager, is erg vermoeiend om op zo'n tempo te typen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.Ooch, nomnomnom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
Danke was ook lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
ik voel je bbyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
ben vndaag kei erg aan het zondigen maak fuck dat ben ongesteld
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.quote:
Ff oreo eten nu. Net avondeten opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Daarna ga ik chips en ijs en rolo eten
die 5 kilo die ik ben afgevallen komt er meteen weer bij
Je moeder kookt Turks, puik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder kookt Turks, puik.
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte/kefta betekend gewoon gehakt hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
lekker, ik nu ook trekquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
dekamarkt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker, ik nu ook trek
ik ga straks allemaal snoepjes kopen bij de dekamarkt
Hoe maken jullie datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |