NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk eens want ik heb gegeten vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
Danke was ook lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gietijzer is echt goed, eet smakelijk.
Ik ga straks kavurma achtig iets maken
ik voel je bbyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
ben vndaag kei erg aan het zondigen maak fuck dat ben ongesteld
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.quote:
Ff oreo eten nu. Net avondeten opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Daarna ga ik chips en ijs en rolo eten
die 5 kilo die ik ben afgevallen komt er meteen weer bij
Je moeder kookt Turks, puik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nog niet eens s avondeten gehad. Was zo benieuwd naar de B&J en had zin in zoets. Ga nu maar kofte eten wat me moeder heeft gemaakt.
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder kookt Turks, puik.
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte is niet Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
Kofte/kefta betekend gewoon gehakt hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
#Turkificatie
#TurkseKeuken
#BesteKeuken
lekker, ik nu ook trekquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
dekamarkt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker, ik nu ook trek
ik ga straks allemaal snoepjes kopen bij de dekamarkt
Hoe maken jullie datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |