quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nonsens, eenlingen die incidenten vormen.
quote:Het zou niet gaan om een terreurdaad, maar om een fout gelopen overval. De stroom is afgesneden in de omgeving van de juwelier.
doe t dan zelf als je t zo goed kanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet helemaal bedekt met kaas, ingezakt..
2/10
Wattanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou nee ik was vanavond van plan iets anders te eten
Ja! En heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uitMozarella zie ik? Hoe smaakt het?
Je bent zelf 2/10quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet helemaal bedekt met kaas, ingezakt..
2/10
Bwoh, ziet er lekker uit man.quote:
Kapsalon. Heerlijk, maar zo dikmakend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet in de nacht een kapsalon vreten.
Fijn dat ik je kon helpen.quote:
Natuurlijk was die kans heel klein. Ik las berichten dat ze al schietend op de wachtende agenten afstormden. Maar dat maakt het niet minder jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Alsof de mogelijkheid tot arrestatie een realistische was.
Daarom hadden ze net zo goed kunnen lokken met Geert Wilders en dan niet-dodelijk neerschieten met sniper op het moment dat ze happen. Dan had je ze kunnen berechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk was die kans heel klein. Ik las berichten dat ze al schietend op de wachtende agenten afstormden. Maar dat maakt het niet minder jammer.
nou, zo sterk durf ik het niet te stellen, maar lekker was het wel!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat ik je kon helpen.
Ik zou durven te beweren dat jouw lasagne nog lekkerder is dan Johannes' nasi
Die kans was net zo grooot als dat bin laden levend uit dat huis zou komen, die kans was er niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk was die kans heel klein. Ik las berichten dat ze al schietend op de wachtende agenten afstormden. Maar dat maakt het niet minder jammer.
Aha. Een expert.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kans was net zo grooot als dat bin laden levend uit dat huis zou komen, die kans was er niet.
Als je die gasten gaat berechten gaat dat jaren duren en je weet ook niet wat ze daarna in de gevangenis doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |