Geen idee om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was het dezelfde als op die foto die een keer gepost was?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Tchock het volgende:
Eerste cijfer binnen; acht voor Handelsrecht. Precies wat ik verwacht/gehoopt had.
Gefeli tsjokkolomeus-8quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Tchock het volgende:
Eerste cijfer binnen; acht voor Handelsrecht. Precies wat ik verwacht/gehoopt had.
Heuh, je lijkt mij wel. Haalde vorig jaar ook een 8 voor Handelsrechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Tchock het volgende:
Bij ons is Handelsrecht een notarieel vak over vervoersrecht, financiële zekerheden, bankkredieten en faillissementsrecht. Totaal ander vak dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuh, je lijkt mij wel. Haalde vorig jaar ook een 8 voor Handelsrechtvoor het deel over rechtspersonen en personenvennootschappen that is. En bij driemaal is scheepsrecht, kwartje viel veuls te laat
Dan moet je maar gewoon de eerste kans maken. Anders niet zeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als ik de eerste kans bekijk die ik dan niet heb gemaakt en dan denk van, shit dat wist ik allemaal!!!
Altijd de eerste kans maken? 2x zoveel kans?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als ik de eerste kans bekijk die ik dan niet heb gemaakt en dan denk van, shit dat wist ik allemaal!!!
Ik dacht zelf dat Handelsrecht meer was wat bij ons Ondernemingsrecht is.. maar zekerheden/faillissement zit bij ons allemaal weer in Burgerlijk 1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons is Handelsrecht een notarieel vak over vervoersrecht, financiële zekerheden, bankkredieten en faillissementsrecht. Totaal ander vak dus
Nee man, spreid je winkansenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd de eerste kans maken? 2x zoveel kans?
Wat helemaal kut is, is als je een oud tentamen doorkijkt en denk van JEZUS wat makkelijk en dat je zelf een kuttentamen krijgt.
Ja, ok ok, maar bij ons worden alle herkansingen in augustus afgenomen, dan zit je alsnog met alle herkansingen bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee man, spreid je winkansen
Liever 2+2 keer een 8 verspreid dan 4 keer een 6 in een keer
Wij hebben geen vak als burgerlijk 1, alles is gesorteerd op onderwerp. Faillissementsrecht, contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, goederenrecht, civiel procesrecht en ondernemingsrecht zijn allemaal losse vakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Handelsrecht meer was wat bij ons Ondernemingsrecht is.. maar zekerheden/faillissement zit bij ons allemaal weer in Burgerlijk 1
Ah zo. Allemaal kleinere puntaantallen dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben geen vak als burgerlijk 1, alles is gesorteerd op onderwerp. Faillissementsrecht, contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, goederenrecht, civiel procesrecht en ondernemingsrecht zijn allemaal losse vakken.
Beter schrijf je de roepnamen in je wettenbundel en arceer je de kern in je jurisprudentiebundel. Dan is het makkelijk opzoeken onder het tentamenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:07 schreef Ties02 het volgende:
Alle arresten samengevat
Het stampwerk kan beginnen
Grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter schrijf je de roepnamen in je wettenbundel en arceer je de kern in je jurisprudentiebundel. Dan is het makkelijk opzoeken onder het tentamen
Serieus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grappig
Allebei niet mogelijk op de spartaanse RUG
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:08 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens om 09:00u werkgroep vandaag, dat wordt leuk
Goed plan, ik vervang al die troep door Himalaya thee, maar voor de rest klinkt het plausibelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opstaan, koffie, red bull, college overleven en dan weer naar bed.
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed plan, ik vervang al die troep door Himalaya thee, maar voor de rest klinkt het plausibel
Ik hoor dat jij de lasagnagod van FOK! bent? Heb je nog tips voor lasagna, want ik wil vanavond lasagna a la kano makenquote:
Hallo Kano,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij de lasagnagod van FOK! bent? Heb je nog tips voor lasagna, want ik wil vanavond lasagna a la kano maken
Ik ben wel klaar voor een volgende stap. Kan je mij hier in adviseren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Kano,
Dat klopt.Ik zou je willen aanraden om zo'n AH-verpakking te gebruiken, dat is voor de echte beginners.
Als je wilt, kun je geraspte kaas vervangen door mozzarella, is ook erg lekker (vind ik).
Ze gaan in ieder geval gepakt worden nu, dead or alive. Ik gok dead.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:01 schreef Tchock het volgende:
Die terroristen uit Parijs zijn in het nauw gedreven en hebben mensen gegijzeld. Al twee doden.
Suicide by cop klinkt ook wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze gaan in ieder geval gepakt worden nu, dead or alive. Ik gok dead.
Deel B gaat bij ons over IE recht, Faillissements (inclusief pand/hypo/retentie/reclame) en verzekeringsrecht. Tegenwoordig hebben ze pas het lumineuze idee om alles als 1 vak aan te bieden ipv apart zoals voorheen. Compleet restantvak qua onderwerp want ze nemen alle onderwerpen mee die niet in burgerlijk 1 (introvak), burgerlijk 2 (puur aansprakelijkheidsrecht + internationaal rechtsvergelijking) of burgerlijk 3 (procesrecht en beslag) aan bod komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons is Handelsrecht een notarieel vak over vervoersrecht, financiële zekerheden, bankkredieten en faillissementsrecht. Totaal ander vak dus
Inderdaad. Ze hebben hun plicht gedaan, en hebben absoluut geen reden meer om te blijven leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Suicide by cop klinkt ook wel waarschijnlijk
Ik denk wel dat ze willen of wilden ontsnappen. Anders hadden ze zich ook in Parijs kunnen doodvechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben hun plicht gedaan, en hebben absoluut geen reden meer om te blijven leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |