het probleem is niet dat mensen niet tegen kritiek kunnen. het probleem is dat ze het niet met woorden afkunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie op nieuwsuur dat de Fransen komen erachter dat moslims niet tegen kritiek komen.
Misschien hadden ze zich dat beter kunnen bedenken voordat ze er 6 miljoen naar binnen lieten.
Nouja ik werkte in een kroeg, waar iemand in zijn nek gestoken werd. die vent lag daar dood te bloeden, ik verrekte geen spier. tot het slachtoffer in de ambulance weg was...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij een stille hand heeft. Zoals veel chirurgen die ook hebben.
+1quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Ayaan vertelt geloof ik iets wat bepaalde mensen niet aanstaat en dat is reden haar te beledigen met een haar toegebrachte verminking. Sommige mensen zijn alle schaamte voorbij.
quote:Politie staakt zoektocht
De speciale eenheden die donderdagavond de bossen in de buurt van het dorpje Corcy uitkamden, is ten einde, zo meldt de Franse krant Le Monde. Het is momenteel nog onduidelijk of er morgen wordt verder gezocht.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Denk dat ze morgen langzaam zullen erkennen dat ze geen flauw benul hebben waar ze moeten zoeken.quote:
Half noord-afrika is franse kolonie geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie op nieuwsuur dat de Fransen komen erachter dat moslims niet tegen kritiek komen.
Misschien hadden ze zich dat beter kunnen bedenken voordat ze er 6 miljoen naar binnen lieten.
Zodat ze naar buiten komen zekerquote:
Tenzij ze ook wel de overtuiging hebben dat ze met een heilloze missie bezig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen dat ze morgen verder zoeken
Deurtje op slot vannacht dan maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen langzaam zullen erkennen dat ze geen flauw benul hebben waar ze moeten zoeken.
neem het even over daar danquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En dat met 88000 agenten inzet, moet je ook moeite te doen om dan te falen.
Ongelooflijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |