Nee maar dan weet je wel hoe het voelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef Nammie het volgende:
Omdat het mij dus niet effectief lijkt.![]()
Dan doe je het niet, klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef Nammie het volgende:
Omdat het mij dus niet effectief lijkt.![]()
Topicreeks: Dieetclubquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm ik moet dat oude dieet topic eens zien te vinden en mijn ticker verplaatsen.
Vooral dat ja. Roepen dat iets 'niet meer is dan een beetje op en neer bewegen', maar het dan niet eventjes zelf uit proberen. Dat snap ik gewoon niet zo goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee, je komt hier binnen walsen en je gaat gelijk vertellen dat het niet effectief is wat mensen doen. Goede entrée, wel.
Oh nee hoor, dan lees je niet goed, want ik denk dat het niet effectief is. Dan kan het alsnog prima effectief zijn, maar ik denk van niet. En dat vroeg ik gewoon normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Nee, je komt hier binnen walsen en je gaat gelijk vertellen dat het niet effectief is wat mensen doen. Goede entrée, wel.
Van dattumquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Dan moet je gewoon beter lezen, want ik gaf aan dat ik het ga proberen. En het lijkt er inderdaad op dat het een beetje op en neer bewegen is. Maar ja, lijkt mij oprecht niet verkeerd om dat te zeggen/denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vooral dat ja. Roepen dat iets 'niet meer is dan een beetje op en neer bewegen', maar het dan niet eventjes zelf uit proberen. Dat snap ik gewoon niet zo goed.
Dat. Ik heb er vandaag 300 moeten doen en trust me, dat is effectiefquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Squats niet effectief? Hahahaha. Goeien grap.
*krabt*quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aaarrrgghh, ik heb toch zo'n jeuk op mn rug, niet normaal meer![]()
Tsja, dat zeg ik dus nergens, want dat weet ik niet. Maar het ziet er niet intensief uit imo!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Squats niet effectief? Hahahaha. Goeien grap.
Lunges zijn ook zo'n helquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij deden altijd squats bij Zumba... Mijn God dat voelde je wel.
Bij het goed uitvoeren van een squat train je deze spiergroepen:quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja, dat zeg ik dus nergens, want dat weet ik niet. Maar het ziet er niet intensief uit imo!
Zo alleen er aan denken doet mijn spieren. Alweer rillen van angst.quote:
Die had ik ooit als tshirtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Hah Fripsel, dat plaatje dat jij elders postte, das mijn ipadachtergrondje :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |