quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Waarom zijn er nooit demonstraties over andere doden? Het lijkt erop alsof de waarde van een mens wordt benadrukt door je afkomst.
Gisteren in Jemen 33 doden na aanslag. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Vandaag meet dan 100 doden na aanslag in Nigeria. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Begrijp mij niet verkeerd 12 doden is ook niet goed te praten. Maar ik vind deze wereld wel een groot hypocriete zooi!
Dat is ver weg en Parijs is lekker dichtbij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Gisteren in Jemen 33 doden na aanslag. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Vandaag meet dan 100 doden na aanslag in Nigeria. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Omdat dat verder weg van ons staat en omdat dat al jaren zo is. Bovendien zien veel mensen deze aanslag als een aanval op onze grondrechten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Waarom zijn er nooit demonstraties over andere doden? Het lijkt erop alsof de waarde van een mens wordt benadrukt door je afkomst.
Begrijp mij niet verkeerd 12 doden is ook niet goed te praten. Maar ik vind deze wereld wel een groot hypocriete zooi!
Heeey Quinsy, ook een account op fok?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Dude....quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef R_V_R het volgende:
Is snap niet waarom mensen zo'n heisa maken van dit voorval... iedere dag worden er mensen vermoord. En relatief valt het reuze mee met het extremisme in het westen... het valt allemaal wel mee dat ons 'vrijheid' in gevaar is...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Moet je ook niet nog de vergelijking maken met verkeersdoden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
VRIJHEID.quote:
Seriously?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef R_V_R het volgende:
Is snap niet waarom mensen zo'n heisa maken van dit voorval... iedere dag worden er mensen vermoord. En relatief valt het reuze mee met het extremisme in het westen... het valt allemaal wel mee dat ons 'vrijheid' in gevaar is...
Ja, toen Pim Fortuyn werd vermoord was ik in shockquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is ver weg en Parijs is lekker dichtbij.
Ik schrijf exact woord voor woord op wat ze zeiden. Belgen formuleren een beetje anders dan Nederlanders. Vertaling van "blijven lachen met" = "grappen blijven maken over".quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je schrijft heel onbegrijpelijk.
Maak je niet zo druk man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax in het topic, en het niveau daalt meteen
Pim Fortuynquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, toen Pim Fortuyn werd vermoord was ik in shock
Als er een Afrikaanse presidentskandidaat wordt vermoord denk ik: "Oh"
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef R_V_R het volgende:
[..]
Pim Fortuyniemand die niets om het leven van dieren geeft, hoef je niet te missen...
[..]
Pim Forttuyn, iemand die niets op het leven van dieren geeft, hoe je niet te missen...
Hahaha please ga doorquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef R_V_R het volgende:
[..]
Pim Forttuyn, iemand die niets op het leven van dieren geeft, hoe je niet te missen...
Ik snap er nog steeds geen anus van, maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik schrijf exact woord voor woord op wat ze zeiden. Belgen formuleren een beetje anders dan Nederlanders. Vertaling van "blijven lachen met" = "grappen blijven maken over".
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |