Populistisch gelulquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Mijn topic wordt gewoon gesloten.![]()
GC / Handen af van onze vrijheid!
Je vrijheid om topics te openen is bruut de nek om gedraaid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Jouw vrijheid kreeg een hangslot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Nou, word volwassen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Freedomquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Istanbul (Turkije) nuquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Nederland is het enige land ter wereld waar dit gebeurt.
Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Je vrijheid om topics te openen is bruut de nek om gedraaid.
Tja en hoe wil je dat gaan bereiken ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Fylax het volgende:
Je weet niet eens wat vrijheid is. Huisarrest moeten ze je geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dus je noemt dat onzin? Weten we dat ook weer!
Leugensquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Istanbul (Turkije) nu
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Istanbul (Turkije) nu
[ afbeelding ]
Je schrijft heel onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op België: We moeten blijven lachen met extremisten, en dat maken ze ons niet moeilijk. Welke blunder beginnen de terroristen gisteren niet:
a. een paspoort achterlaten in de vluchtauto
b. geflitst worden tijdens de vlucht
c. bij het verkeerde huis aanbellen
Wel om zulke topics te openen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dus je noemt dat onzin? Weten we dat ook weer!
Lul niet zo stom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat vrijheid is. Huisarrest moeten ze je geven.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat vrijheid is. Huisarrest moeten ze je geven.
Taqqiyaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Istanbul (Turkije) nu
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten ze dan in die regio tegen demonstreren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Officier het volgende:
Waarom zijn er nooit demonstraties over andere doden? Het lijkt erop alsof de waarde van een mens wordt benadrukt door je afkomst.
Gisteren in Jemen 33 doden na aanslag. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Vandaag meet dan 100 doden na aanslag in Nigeria. Klein berichtje op teletekst verder niets.
Begrijp mij niet verkeerd 12 doden is ook niet goed te praten. Maar ik vind deze wereld wel een groot hypocriete zooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |