Je mag elkaar uitschelden, maar geen modje uitschelden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfs hier op FOK! is het geen recht
Die hebben ze gisteren al gegeven met 800 m/s.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Toch mis ik een stevig geluid uit de islamitische hoek
Dat zei de burgermeester. Dat wij als 1 manvrouw achter... blijven staan.quote:
demoniseren kun je lerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat waren vooral z'n politieke tegenstanders die hem op die manier monddood probeerden te maken.
Fortuyn was net zo'n prins carnaval als Wilders en le Pen. Daar kwam geen zinnig woord uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Vind het ook hypocriet. Fortuyn deed z'n mond open en was een racist. Dat had heel wat consequenties. Nu staat de regering te schreeuwen dat iedereen moet kunnen zeggen wat ie vindt. Dat kon Pim destijds overduidelijk niet.
Nja uitschelden is nou ook weer niet echt vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je mag elkaar uitschelden, maar geen modje uitschelden.
Iedereen transseksueel!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zei de burgermeester. Dat wij als 1 manvrouw achter... blijven staan.
Klopt. Wel een heel verkeerd signaal richting iedereen die vond dat elke anti-islam uitspraak racistisch was. Blijft letterlijk en figuurlijk doodzonde, vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat waren vooral z'n politieke tegenstanders die hem op die manier monddood probeerden te maken.
IS op het FOK! Hoofdkantoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet op het forum geweest, heb ik iets gemist?
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef Geralt het volgende:
Het wordt pas echt "lachen" als dalijk blijkt dat tussen een van die grote demonstraties in Parijs een zelfmoordterrorist met een bomgordel staat en aan zn koortje trekt.
Dan is het hek van de spreekwoordelijke dam denk ik
Voor terroristen lijkt me dit een uitgelezen kans
Je suis Hansquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef Caland het volgende:
Ik ben helemaal geen Charlie goftedomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |