Onzin. Net als in de rest van de Telegraaf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Wat staat er dan op pagina 2 en 3 van de Telegraaf?
Blatterminuutje?quote:
Slachtofferrol is slachtofferrol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, de behoefte bestaat om emotie te uiten, en het kan beter op deze manier dan door voor de tv te vloeken en tieren, en Hasan op de hoek te haten.
Nee, het is dan ook een simpel figuur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus nemen.
Haten op Job Cohen en zijn thee drinken is erg ironisch in het licht van vrijheid van meningsuiting:quote:
Dankje voor je steun.quote:
Was lang zoeken zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Haten op Job Cohen en zijn thee drinken is erg ironisch in het licht van vrijheid van meningsuiting:
VKZ / Job Cohen, thee en vrijheid van meningsuiting
IS zal trots op je zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Ik ga ook maar even naar een plein hier in het dorp toe, misschien daarna de Kristallnacht. Dat zal ze leren!
Te hoog gegrepen voor dergelijke figuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Haten op Job Cohen en zijn thee drinken is erg ironisch in het licht van vrijheid van meningsuiting:
Dit is niet het DWDD topic, dat is elders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks komt er een boos iemand die zegt dat het DWDD topic elders is.
Het is DWDD, ben je echt verrast hierdoor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus nemen.
Die Job Cohen-haat is sowieso te bizar voor woorden. Wat weinigen weten, is dat Cohen aan de basis stond van strengere immigratiewetgeving, trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Columniste van de Telegraaf.quote:
Snap ik, omdat ik de andere kant probeer te belichten, maar ik voel me niet aangesproken. Ben namelijk een rechtse satire-liefhebbende ex-moslimquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Slachtofferrol is slachtofferrol.
Je komt nogal gefrustreerd over.
Het is nog altijd veel te makkelijk om Nederlander te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Job Cohen-haat is sowieso te bizar voor woorden. Wat weinigen weten, is dat Cohen aan de basis stond van strengere immigratiewetgeving, trouwens.
Ja, uitstekende columniste. Schreef eerder voor de Volkskrant, maar volgens mij is ze een tikkeltje te rechts bevonden daar. Volgens mij zit ze nu bij de Telegraaf. Ik las vorige week nog een uitstekende column van haar.quote:
Haha, jij zult sterven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Snap ik, omdat ik de andere kant probeer te belichten, maar ik voel me niet aangesproken. Ben namelijk een rechtse satire-liefhebbende ex-moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |