Max zal wel gebukt staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Zouden WA en Max nou achter de gordijnen staan kijken?
quote:Afschieten en aan de varkens voeren. Wellicht schrikt dat deze beesten af.
Alles moet vrijuit ter discussie kunnen staan. Iedere vorm van spot hoort daarbij. Je beledigd voelen ook.
Dit werkt contraproductief. De afkeer wordt alleen groter. Mensen krijgen op deze manier geen respect. Respect kan je alleen afdwingen door het ook te geven.
Zie het aantal aanslagen in moslimlanden. Het lost niets op. De geweldspiraal neemt alleen maar toe. Niemand is daarbij gebaat. Of wacht.........Geertje lacht in zijn vuistje
quote:Het aantal satirische schetsen is niet meer te overzien, het web is er vergeven mee.
Respect voor degenen die op deze manier antwoorden op de misdaad.
Onzin? De aanslag heeft juist gezorgd voor een grote opkomst van (satirische) cartoons. Lijkt me niet dat het de bedoeling was van de daders om Charlie Hebdo aandacht te geven. Bovendien denk ik dat een groot deel van de demonstranten het niet perse doet voor een doel zoals persvrijheid.quote:
Wat doet het ertoe wat ze er daar van vinden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat ik dan maar even wat reacties van maroc.nl copypasten, En het is niet dat ik zoek naar de positieven, heb gewoon de eerste de beste pagina open.
[..]
[..]
Mede als het adres van de redactie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die zullen wel bij de cartoons/in het blad hebben gestaan he?
7000/8000 nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef schoolstudent het volgende:
Hoeveel mensen zullen er ongeveer staan op De Dam?
Met O&N ging het nog mis in China. Tig doden door verdrukking.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je zit als een rat in de val als er iets misgaat. Mij ook nooit meer gezien
Ik gok dat er wel wat mensen komen om stemmen te winnen, een Pechtolt bijvoorbeeld om dan even Wilders aan te vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook niks voor mij, voor geen 1 FOK!ker vermoed ik.
Nu rond de 8000quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef schoolstudent het volgende:
Hoeveel mensen zullen er ongeveer staan op De Dam?
Alleen zo jammer dat er inhoudelijk weinig te vertellen is want er is bijna niets bekend anders dan verhalen van vaak erg onbetrouwbare getuigenverklaringen.quote:
Sjuul Paradijs kan geen mensen meer dooddrukken, dat scheelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met O&N ging het nog mis in China. Tig doden door verdrukking.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik gok dat er wel wat mensen komen om stemmen te winnen, een Pechtolt bijvoorbeeld om dan even Wilders aan te vallen.
Ze hebben het over de terroristen of de demonstranten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat ik dan maar even wat reacties van maroc.nl copypasten, En het is niet dat ik zoek naar de positieven, heb gewoon de eerste de beste pagina open.
[..]
[..]
Volgens mij maar 1 zin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Wat staat er dan op pagina 2 en 3 van de Telegraaf?
Dat zien we morgen pas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Heel facebook schuimend Nederland is uitgelopen eventueel aangevuld met wat knuffelmocro's en subsidievreters.quote:
Waarom nou niet? Lijkt me toch dat je samen een vuist maakt tegen de radicalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:53 schreef hmmmz het volgende:
Front National niet uitgenodigd voor de mars in Frankrijk.
Naakte vrouw met een dikke reet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Ach, ik neem aan dat binnenkort weer iemand holocaustcartoons publiceert om de Nederlandse hypocrisie aan te tonen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Onzin? De aanslag heeft juist gezorgd voor een grote opkomst van (satirische) cartoons. Lijkt me niet dat het de bedoeling was van de daders om Charlie Hebdo aandacht te geven. Bovendien denk ik dat een groot deel van de demonstranten het niet perse doet voor een doel zoals persvrijheid.
HET IS OORLOG. HET IS AAN.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra er genoeg mensen op de dam staan.
if so dus matig voorbereid, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mede als het adres van de redactie.
De Graaf is altijd inhoudelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er inhoudelijk weinig te vertellen is want er is bijna niets bekend anders dan verhalen van vaak erg onbetrouwbare getuigenverklaringen.
Ik denk dat er niks meer uit de duim kwam.quote:
Sure.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
if so dus matig voorbereid, zoals ik al zei.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heel facebook schuimend Nederland is uitgelopen eventueel aangevuld met wat knuffelmocro's en subsidievreters.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze hebben het over de terroristen of de demonstranten?
quote:Ik hoop dat die gasten niet doodgeschoten zijn maar dat ze de rest van hun leven opgesloten mogen zitten in een ware hel. Endat vind ik voor alle mensen die zomaar in het wilde weg gaan lopen knallen. Doodstraf of zelfmoord is te makkelijk.
quote:Satire......
Gaat het alleen om satire.. ? Om satire lach je of je vindt het slechte satire, dan leg je het terzijde. Behalve als je gekwetst wordt tot in het diepst van je ziel. Dan schrijf je een brief naar de bedenker.
Nu gebeurd er dus iets heel anders. Wat is er gebeurd ? Waarom eigenlijk ?
Wat erg voor die mensen en de achtergebleven families en vrienden.
Toch heb ik moeite haar serieus te nemen, gezien ze overkomt als een kinderjuf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Graaf is altijd inhoudelijk.
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Dan luister je toch alleen naar de inhoud?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch heb ik moeite haar serieus te nemen, gezien ze overkomt als een kinderjuf.
Eens, ze dwaalt ook altijd af in haar betoog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch heb ik moeite haar serieus te nemen, gezien ze overkomt als een kinderjuf.
Hier gaat bijna niemand op reageren. Het komt ze niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Over de terroristen.
[..]
[..]
twitter:tunahankuzu twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:45:38Wij liepen mee in de Haagse mars omdat er ook een terroristische aanslag is gepleegd op onze vrijheid. #ChalieHebdo http://t.co/Nj4aj7p4Mi reageer retweet
twitter:EWdeVlieger twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:47:36@tunahankuzu Jullie lachen nooit en daar erger ik mij aan. Altijd boos en afgeven op de partij die jullie 10 jaar klakkeloos nakakelden reageer retweet
twitter:EWdeVlieger twitterde op donderdag 08-01-2015 om 19:08:47kijk vriend! @tunahankuzu Moge Allah je straffen, weet je nog? En nu slijmen in een demonstratie LUL! http://t.co/AARyUheBMd reageer retweet
Thanks!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Kusje terug.quote:
Toch genot hoe iedereen op Twitter iedereen van hypocrisie beschuldigt dezerdagen.twitter:Martinbosma_pvv twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:27:04Vanavond op de Dam spreekt korpschef Aalbersberg. Die nam persoonlijk aangiftes tegen Geert Wilders op.Echt een vrijheidsliefhebber. reageer retweet
Mwah, de behoefte bestaat om emotie te uiten, en het kan beter op deze manier dan door voor de tv te vloeken en tieren, en Hasan op de hoek te haten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Infection het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar is dit hele gedoe zoals wat we nu in Amsterdam zien niet een beetje overdreven?
Dat zijn ze allemaal. Flikkers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch genot hoe iedereen op Twitter iedereen van hypocrisie beschuldigt dezerdagen.twitter:Martinbosma_pvv twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:27:04Vanavond op de Dam spreekt korpschef Aalbersberg. Die nam persoonlijk aangiftes tegen Geert Wilders op.Echt een vrijheidsliefhebber. reageer retweet
Wij hebben hier ook een plein, maar is helemaal leeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Ik ga ook maar even naar een plein hier in het dorp toe, misschien daarna de Kristallnacht. Dat zal ze leren!
Ergens aangifte van doen, nog los van de vraag hoe vervolgens met die aangifte wordt omgegaan, lijkt me ook een recht dat bescherming verdient.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook niet vrij hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, de concurrentiestrijd. Zap gewoon als het te moeilijk wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Inolvidable het volgende:
DWDD, strijd tussen terroristische organisaties vergelijken met Microsoft en Apple. Stop.
kijk maar uit, straks komt er een boos iemand die zegt dat het DWDD topic elders is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Inolvidable het volgende:
DWDD, strijd tussen terroristische organisaties vergelijken met Microsoft en Apple. Stop.
Ik wil het niet eens mer kijken, gisteren begonnen ze nog zo goed en was Prem een keer niet irritant. Daarna zakte het toch weer weg richting veilig en genuanceerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Inolvidable het volgende:
Mensen hebben symboliek nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Infection het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar is dit hele gedoe zoals wat we nu in Amsterdam zien niet een beetje overdreven?
Jammer dat er niet nog wat bronnen tussen stonden. Dat zou pas stapelen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
AT5 meldt dat de minister van binnenlandse zaken van Frankrijk meldt ()
Ik ben boos, en het DWDD topic is elders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Inolvidable het volgende:
Flink overdreven ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Infection het volgende:
Mwa een aangifte doen als vorm van protest vind ik toch zeer discutabel. Zeker als daarmee feitelijk de politiebezetting onnodig wordt belast.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens aangifte van doen, nog los van de vraag hoe vervolgens met die aangifte wordt omgegaan, lijkt me ook een recht dat bescherming verdient.
Dat kun je toch niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de concurrentiestrijd. Zap gewoon als het te moeilijk wordt.
Niet doen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus nemen.
Plunderen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Ik ga ook maar even naar een plein hier in het dorp toe, misschien daarna de Kristallnacht. Dat zal ze leren!
Onzin. Net als in de rest van de Telegraaf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Blatterminuutje?quote:
Slachtofferrol is slachtofferrol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, de behoefte bestaat om emotie te uiten, en het kan beter op deze manier dan door voor de tv te vloeken en tieren, en Hasan op de hoek te haten.
Nee, het is dan ook een simpel figuur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus nemen.
Haten op Job Cohen en zijn thee drinken is erg ironisch in het licht van vrijheid van meningsuiting:quote:
Dankje voor je steun.quote:
Was lang zoeken zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Haten op Job Cohen en zijn thee drinken is erg ironisch in het licht van vrijheid van meningsuiting:
VKZ / Job Cohen, thee en vrijheid van meningsuiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |