Naakte vrouw met een dikke reet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Wat staat er dan op pagina 2 en 3 van de Telegraaf?
Ach, ik neem aan dat binnenkort weer iemand holocaustcartoons publiceert om de Nederlandse hypocrisie aan te tonen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Onzin? De aanslag heeft juist gezorgd voor een grote opkomst van (satirische) cartoons. Lijkt me niet dat het de bedoeling was van de daders om Charlie Hebdo aandacht te geven. Bovendien denk ik dat een groot deel van de demonstranten het niet perse doet voor een doel zoals persvrijheid.
HET IS OORLOG. HET IS AAN.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra er genoeg mensen op de dam staan.
if so dus matig voorbereid, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mede als het adres van de redactie.
De Graaf is altijd inhoudelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er inhoudelijk weinig te vertellen is want er is bijna niets bekend anders dan verhalen van vaak erg onbetrouwbare getuigenverklaringen.
Ik denk dat er niks meer uit de duim kwam.quote:
Sure.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
if so dus matig voorbereid, zoals ik al zei.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heel facebook schuimend Nederland is uitgelopen eventueel aangevuld met wat knuffelmocro's en subsidievreters.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze hebben het over de terroristen of de demonstranten?
quote:Ik hoop dat die gasten niet doodgeschoten zijn maar dat ze de rest van hun leven opgesloten mogen zitten in een ware hel. Endat vind ik voor alle mensen die zomaar in het wilde weg gaan lopen knallen. Doodstraf of zelfmoord is te makkelijk.
quote:Satire......
Gaat het alleen om satire.. ? Om satire lach je of je vindt het slechte satire, dan leg je het terzijde. Behalve als je gekwetst wordt tot in het diepst van je ziel. Dan schrijf je een brief naar de bedenker.
Nu gebeurd er dus iets heel anders. Wat is er gebeurd ? Waarom eigenlijk ?
Wat erg voor die mensen en de achtergebleven families en vrienden.
Toch heb ik moeite haar serieus te nemen, gezien ze overkomt als een kinderjuf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Graaf is altijd inhoudelijk.
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Irakees het volgende:
Dan luister je toch alleen naar de inhoud?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch heb ik moeite haar serieus te nemen, gezien ze overkomt als een kinderjuf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |