Heeft degene die deze vraag stelt de foto in de OP wel gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Lagtie in de laatste seconde van het filmpje toch nog bijna op zijn smoelquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:49 schreef klawie het volgende:
Jongens effe een vraagje wat is jullie ervaring met een go pro in het donker??
Zwaar balen zegquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze motor is uit de garage (in Apeldoorn) waar ik woon afgelopen week gestolen...
Kan het nog steeds niet geloven. Privé garage waar je alleen met een pasje in komt. Verder stond die helemaal achterin in de hoek. Vorige week nog even gereden. Was weer super.
Direct aangifte gedaan en nu ligt het bij de verzekering opbellen.
Damn kan het nog steeds niet geloven. Was er zo zuinig op.....
Kenteken MX RF 35
Heb er niet eens een jaar van mogen genieten. In de zomer nog de spanningsregelaar, accu en bougies vervangen.
Zijn prachtig gespoten inderdaad. Kapot zuur.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:02 schreef Salatrel het volgende:
een wit blauwe GSX-R is sowieso zoeken naar een naald in een hooiberg
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef 10minuteman het volgende:
Geen camera's privé garage? Neem aan dat pasjes geregistreerd staan. Tussen X periode stond motor nog. Rond die tijd is pas Y gebruikt.
Je moet er achter kunnen komen.. Kan niet anders.
Sorry.. Zelfde kastje?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.
Apeldoorn netjesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.
Die tracker kunnen ze er gauw genoeg uit slopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
Misschien handig om volgende keer iets als een gps tracker aan te schaffen.
Snap je frustratie m8.
Het is een prachtig model. Een van de mooisten.
Vreemd genoeg zijn er meerdere manieren om een garagedeur te openenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
.
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
Misschien handig om volgende keer iets als een gps tracker aan te schaffen.
Snap je frustratie m8.
Het is een prachtig model. Een van de mooisten.
Vies.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.
Goed filmpje. Naar zo'n constructie moet ik in de toekomst ook toe.
Da's kut, pakkans is nu ook vrij klein, tis winterquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze motor is uit de garage (in Apeldoorn) waar ik woon afgelopen week gestolen...
Kan het nog steeds niet geloven. Privé garage waar je alleen met een pasje in komt. Verder stond die helemaal achterin in de hoek. Vorige week nog even gereden. Was weer super.
Direct aangifte gedaan en nu ligt het bij de verzekering opbellen.
Damn kan het nog steeds niet geloven. Was er zo zuinig op.....
Kenteken MX RF 35
Heb er niet eens een jaar van mogen genieten. In de zomer nog de spanningsregelaar, accu en bougies vervangen.
Helder!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.
Goed filmpje. Naar zo'n constructie moet ik in de toekomst ook toe.
Je zal er maar een hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Whehe, Amoeba heeft op een K100 gezetenouwe lul dat het is
De buurvrouw vond hem in ieder geval wel mooi, en modern ook vooralquote:
dat laatste ging over de bandit..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De buurvrouw vond hem in ieder geval wel mooi, en modern ook vooral
En dat terwijl ze eergisteren nog zat te zeiken of ik dat kutding niet gewoon in het water kon gooien. Dement stuk perkament dat het is
Dat die Bandit hier voor het laatst gestaan heeft is langer dan vijf minuten geleden dus ik betwijfel ten zeerste of dat ouwe wijf zich dat nog kan herinneren.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat laatste ging over de bandit..
mijn glazen bol zegt dat het heel eenvoudig zal zijn. hooguit een weekendje werkquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit er over te denken een oude CB500 te kopen, matzwart met roze strepen te maken als "projectje"
![]()
Zou dat moeilijk zijn?
Bellen, er naartoe gaan, geld pinnen, overschrijven en meenemen. Ik denk dat je met een drie kwartier wel klaar bent en zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit er over te denken een oude CB500 te kopen, matzwart met roze strepen te maken als "projectje"
![]()
Zou dat moeilijk zijn?
Ik ben echt zo A-handig als maar kan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat het heel eenvoudig zal zijn. hooguit een weekendje werk
Waarom heb je hem überhaupt gekocht eigenlijk?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bellen, er naartoe gaan, geld pinnen, overschrijven en meenemen. Ik denk dat je met een drie kwartier wel klaar bent en zo moeilijk is het niet
Je zou overigens ook eens moeten overwegen om een BMW K100LT als projectje te nemen. Dat zijn zeer aparte fietsen en ik weet er heel toevallig nog één te koop staan.
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar de motorbeurs in Groningen geweest, het is elk jaar precies hetzelfde. Zelfs de stands staan allemaal op dezelfde plek volgens mij..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben echt zo A-handig als maar kan.
[..]
Waarom heb je hem überhaupt gekocht eigenlijk?
Nog mensen die naar de motorbeurs gaan in Groningen?
Ben van plan om motorlaarzen te halen, en nieuwe handschoenen.
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar de motorbeurs in Groningen geweest, het is elk jaar precies hetzelfde. Zelfs de stands staan allemaal op dezelfde plek volgens mij..
Ik ga dit jaar een kijkje nemen bij Motorexpo Assen, weet niet of het aanbod veel anders is, maar de locatie is tenminste nieuw
Ik hoorde juist positieve verhalen van mensen die er vorig jaar geweest zijn. Maar ik zal het wel zien hoe het dit jaar isquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.
Die hele hal stond vol met gas en benzine walmen.
Gezelligquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef Maegrim het volgende:
Ik ga naar die paar stands in Londen geloof ik
Wat is er mis met benzinewalmenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.
Die hele hal stond vol met gas en benzine walmen.
das toevallig ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef Maegrim het volgende:
Ik ga naar die paar stands in Londen geloof ik
ze hebben in eindhoven ook een lampjesfeestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Bestaan er ook andere festivals in Brabant?
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De buurvrouw vond hem in ieder geval wel mooi, en modern ook vooral
En dat terwijl ze eergisteren nog zat te zeiken of ik dat kutding niet gewoon in het water kon gooien. Dement stuk perkament dat het is
Moet jij niet die heg daar eens gaan snoeien?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Jut en Jul hard aan het werk.....
bij mij ging het wekkertje om 04:00 en bij jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef Anne het volgende:
Zo hard dat je er moe van wordt, of niet?
de 10 past niet in de lift....quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet jij niet die heg daar eens gaan snoeien?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij mij ging het wekkertje om 04:00 en bij jou?
op tijd beginnen met het huishgouden hequote:
En ben je dan met de motor? Vinden de buren dat leukquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen gaat ie weer om 04:00 en vrijdag kan ik uitslapen. dan gaat ie pas om 06:15
Ja. Ik heb nog geen klachten ontvangen (zonder DB killersquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:20 schreef Anne het volgende:
[..]
En ben je dan met de motor? Vinden de buren dat leuk? Of doe je rustig?
bvaquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef pindaplukker het volgende:
Hey stelletje scooterrijders, mocht er nog iemand goedkoop motor spullen nodig hebben, er is een veiling van veel zooi in Breda
Voor een leek wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bvabeter haal je dit gewoon weg. Het is nooit zo goedkoop als het lijkt
Ohja kak, dat moest ook nogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:00 schreef Dekatria het volgende:
Remschijven voor mogen weer vervangen wordeneven opgezocht in m'n onderhoudslog - ik heb de huidige er 50K geleden opgezet.
Soms vergeet ik echt hoeveel ik per jaar rij.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef BlackLining het volgende:
Dag bee em weetje dahaag dahaag BMW
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en nu? Een alp?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef BlackLining het volgende:
Dag bee em weetje dahaag dahaag BMW
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vond mezelf al te jong voor een BMW, laat staan voor een Alpquote:
Niets mis met een Alp toch, en past mooi binnen jou budget denk ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al te jong voor een BMW, laat staan voor een Alp
ben erg tevree met de revit roadstar handschoenen die ik van de kerstman heb gekregenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand nog aanraders voor motorlaarzen/handschoenen?
Zomerhandschoenen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand nog aanraders voor motorlaarzen/handschoenen?
Momenteel heb ik leren handschoenen met voering, die zijn in de zomer erg warm.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Zomerhandschoenen?
Winterhandschoenen?
Waterdichte winterhandschoenen?
Waterdichte zomerhandschoenen?
Verwarmde handschoenen?
Doorwaaihandschoenen?
Racelaarzen?
Sportieve laarzen?
Toerlaarzen?
Waterdichte laarzen?
Crosslaarzen?
Zomerlaarzen?
Winterlaarzen?
Sowieso, maar first hand experience voorkennis is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon naar de motorzaak gaan en passen.
Pun intended?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sowieso, maar first hand experience voorkennis is mooi meegenomen.
quote:
Ah ja, leuk is dat. Schijnt bij de RT/LT uitvoeringen van de K serie echt een ramp te zijn om te verwisselen. Succes ermee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Erasmo het volgende:
BL je forumvloek is mooi overgewaaid naar mijn BMW, precies rond zonsondergang houdt m'n dimlicht er mee op
Misschien wat voor jou:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah ja, leuk is dat. Schijnt bij de RT/LT uitvoeringen van de K serie echt een ramp te zijn om te verwisselen. Succes ermee.
Overigens ga ik nu voor een allroad achtig fietsje. Al weet ik niet of dat een wat grotere adventure bike wordt, of een 450cc ding om hier in de buurt in de modder te spelen.
Valt mee als je de het ruitje weghaalt. Maar het ligt aan de lichtschakelaar en niet de lamp, seinschakelaar deed het nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah ja, leuk is dat. Schijnt bij de RT/LT uitvoeringen van de K serie echt een ramp te zijn om te verwisselen. Succes ermee.
Overigens ga ik nu voor een allroad achtig fietsje. Al weet ik niet of dat een wat grotere adventure bike wordt, of een 450cc ding om hier in de buurt in de modder te spelen.
I knowquote:
Zou ik voor de 450 of lager gaan, leuker spelen als je toch geen wereld reis gaat maken. En later beetje meer ervaring als je toch een 1200 bakbeest gaat nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er zit nogal wat ruimte tussen 450 en 1200 hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou ik voor de 450 of lager gaan, leuker spelen als je toch geen wereld reis gaat maken. En later beetje meer ervaring als je toch een 1200 bakbeest gaat nemen.
Gewoon als Fokrit en dan kijken wie het snelst isquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zat eens te kijken om een 'marathon' rit te doen en alle provinciehoofdsteden in 1 dag te bezoeken maar das toch nog meer als 1000km
* Nero22 zichzelf uitschrijftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon als Fokrit en dan kijken wie het snelst is
De verliezer betaalt de boetes![]()
Dan mogen we wel heel vroeg weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Seinschakelaar knippert je grootlicht (volgens mij bij elke motor?), je zei dat je dimlicht ermee op hield. Dan kan het alsnog wel aan de lamp liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt mee als je de het ruitje weghaalt. Maar het ligt aan de lichtschakelaar en niet de lamp, seinschakelaar deed het nog wel.
Grootlicht ook. Rechts zit de knop voor je licht aan, links kun je bepalen of je groot/dim/sein licht doet met een knop. De prik voor groot/dim komt via links en sein komt direct. Stukje redundantie waar ik vrijdag erg blij mee was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Seinschakelaar knippert je grootlicht (volgens mij bij elke motor?), je zei dat je dimlicht ermee op hield. Dan kan het alsnog wel aan de lamp liggen
En dan in de laatste 100m gruwelijk op je bek gaanquote:Op zondag 18 januari 2015 11:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
15e positie in de eindklasseringmooi resultaat voor zijn laatste Dakar. en dat op 48 jarige leeftijd
gezien het ontbreken van de helm ga ik ervan uit dat deze foto niet tijdens de stage genomen isquote:Op zondag 18 januari 2015 12:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En dan in de laatste 100m gruwelijk op je bek gaan
Duikenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Anne het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een Jet Ski met een Hayabusa 1300 CC blok.
Kan het filmpje niet meer terugvinden, maar dat ding ging als een speer over het water.
Niks voor jou, stinks? Kun je het duiken combineren met het motorrijden.
quote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Anne het volgende:
Kan het filmpje niet meer terugvinden, maar dat ding ging als een speer over het water.
ach er zijn er ook die al zo lang als ik me kan herinneren met versleten schijven rondrijdenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:17 schreef Dekatria het volgende:
Drie nieuwe remschijven aftikken, de tandjesduur maandje zo, ook de pont naar IJsland is al geboekt.
Als ik ze onder de 200 piek per stuk heb mag ik van geluk sprekenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Scheelt dat de prijs per schijf an sich wel meevalt. Net boven de 100 piek.
Dat kan toch niet, das hartstikke onveilig jonge!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach er zijn er ook die al zo lang als ik me kan herinneren met versleten schijven rondrijden
Been there, done that. Dit is overigens een van de snelste onderwaterscooters op dit moetenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Anne het volgende:
ooit zou ik de uitdaging aangegaan zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ja maar als de busa meedoet is de lol voor de rest er snel af natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 22:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
ooit zou ik de uitdaging aangegaan zijn
Eerst even drie cilinders volstorten met beton.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar als de busa meedoet is de lol voor de rest er snel af natuurlijk
Godverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zou een replica moeten zijn van de MotoGP bike?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:24 schreef Nero22 het volgende:
90's bike, zo met die platte kont en tank
Wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef Erasmo het volgende:
De waarschijnlijke oorzaak van mijn verlichtingsprobleem gevonden, koolborstels van de startmotor. Ja echt
Ik ga in februari diepduiken in Duitsland. Ruim 25 meter afdalen, ik wil ook een action cam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat?
Ik zit te overwegen om ook eens een action cam te kopen. Alleen ga ik vrijdag een lang weekend wintersporten en dit dreigt nu een impulsaankoop te gaan worden
Mja, duiken wil ik ook nog wel eens gaan doen. Evenals surfen trouwens. En voor nu skiën, mountainbiken en natuurlijk motorrijden. Zit eigenlijk te kijken naar een Drift HD Ghost voor 199 dukaten. Ik meen dat Deka die ook één aan z'n botsmuts heeft hangen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga in februari diepduiken in Duitsland. Ruim 25 meter afdalen, ik wil ook een action cam.
quote:
Gozer, duiken is zo mogelijk gaver dan motorrijden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, duiken wil ik ook nog wel eens gaan doen. Evenals surfen trouwens. En voor nu skiën, mountainbiken en natuurlijk motorrijden. Zit eigenlijk te kijken naar een Drift HD Ghost voor 199 dukaten. Ik meen dat Deka die ook één aan z'n botsmuts heeft hangen?
[..]
Ohja fuck. Je moest daar tegen jou ook nooit over beginnen inderdaad, nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer, duiken is zo mogelijk gaver dan motorrijden.
Hmja, dat heeft je moeder ook ooit verteld ja dat dat ook jouw hobby is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:23 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb wel eens gedoken op het Great Barrier Reef. Heel dik.![]()
![]()
Ziek. Ik heb laatst een (zwakke) driftduik gedaan in Hurghada. Kuteind varen, maar een koraaltuin zo vol en puur, en dat zo ver als je kan kijken onder water.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:23 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb wel eens gedoken op het Great Barrier Reef. Heel dik.![]()
![]()
quote:
Hmja, dat heeft je moeder ook ooit verteld ja dat dat ook jouw hobby is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ohja fuck. Je moest daar tegen jou ook nooit over beginnen inderdaad, nu weet ik het weer
[..]
Klopt inderdaad. Prima ding - mijne is meegeweest naar Griekenland en de Noordkaap, heeft allerlei littekens maar functioneert nog steeds foutloos. Tevens zo goed als waterdicht, al heb ik dat ding nog nooit onderwater geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, duiken wil ik ook nog wel eens gaan doen. Evenals surfen trouwens. En voor nu skiën, mountainbiken en natuurlijk motorrijden. Zit eigenlijk te kijken naar een Drift HD Ghost voor 199 dukaten. Ik meen dat Deka die ook één aan z'n botsmuts heeft hangen?
[..]
Ja, heeft met het lastafschakelrelais te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat?
Ik zit te overwegen om ook eens een action cam te kopen. Alleen ga ik vrijdag een lang weekend wintersporten en dit dreigt nu een impulsaankoop te gaan worden
Lolwat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmja, dat heeft je moeder ook ooit verteld ja dat dat ook jouw hobby is.
Ik heb wel eens bij een duikvereniging gekeken, maar het was gewoonweg niet hetzelfde. In Australie kun je een kleine/leuke/goedkope PADI-cursus doen, dus als ik daar weer ben doe ik dat gewoon.quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ziek. Ik heb laatst een (zwakke) driftduik gedaan in Hurghada. Kuteind varen, maar een koraaltuin zo vol en puur, en dat zo ver als je kan kijken onder water.
Duik je ook in Nederland?
De SJ4000 is een aanrader.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat?
wat voor brief? Ik heb voor de busa alleen sleutels, alarmhandsets en sleutels van de sloten ingeleverd. Certificaat van alarm was al 9 jaar verlopen. Niks aan de hand, alles uitgekeerd gekregenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef stoeltafel het volgende:
Laatst was dus mijn motor gestolen. Heb alle papieren dus ook de factuur van art4 slot alleen tenaamstelling code 2. Had alles netjes in het kentekenboekje alleen de brief die ik later kreeg ben ik kwijt geraakt, zo dom. RDW al gebeld maar die mogen niks doen omdat de motor gestolen is. Stomme is dat je de code zo aan kan vragen als je hem kwijt bent. Begin hem nu wel te knijpen. Dagwaarde door de expert is goed ingeschat alleen zonder code begin ik niks. Deze brief is nu duizenden euro's waard.
kan hier ook hoor. Ik gaf ze vaak in 2 weekenden. Vier dagen staat er voor open water.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Lolwat.Echt een hobby niet, maar ik heb er wel van genoten.
[..]
Ik heb wel eens bij een duikvereniging gekeken, maar het was gewoonweg niet hetzelfde. In Australie kun je een kleine/leuke/goedkope PADI-cursus doen, dus als ik daar weer ben doe ik dat gewoon.
Bij het nieuwe kentekenbewijs heb je een pasje en later krijg je per brief de code om het later te kunnen over schrijven. RDW zei dat de verzekering wel moet uitbetalen. Wordt vervolgdquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor brief? Ik heb voor de busa alleen sleutels, alarmhandsets en sleutels van de sloten ingeleverd. Certificaat van alarm was al 9 jaar verlopen. Niks aan de hand, alles uitgekeerd gekregen
o zo. Ik had nog ouwerwetse papierenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bij het nieuwe kentekenbewijs heb je een pasje en later krijg je per brief de code om het later te kunnen over schrijven. RDW zei dat de verzekering wel moet uitbetalen. Wordt vervolgd
Is ook veel handiger. Heb je direct alles in een mapje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
o zo. Ik had nog ouwerwetse papieren
Ik vind dat een drama. Heb dat van de Bandit ook nog. Die dingen wonen in mijn portemonnee maar zijn eigenlijk nauwelijks nog leesbaar. Die pasjes zijn een gigantische vooruitgang.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is ook veel handiger. Heb je direct alles in een mapje.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:25 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)69350&type=2&theater
Wtf maakt dit ding voor een geluid dan :/
Ik blijf het matige V-strom ripoffs vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]Al vind ik hem in dat zilver met blauw wel mooi
vergeleken bij de mt-09 tracer is een vstrom een kinderfietsje (Nero?)quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik blijf het matige V-strom ripoffs vinden.
Ik vond de v-strom maar saai vergeleken met de versys.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:41 schreef Yreal het volgende:
De ouwe v-strom 650 was wel heeeeel veeeel motor als je hem vergeleek met bijvoorbeeld een versys of tenere
Absoluut. Maar het is wel de grootste ~600 die ik kenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:18 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik vond de v-strom maar saai vergeleken met de versys.
Ja, veel kuipwerk, dat zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het is wel de grootste ~600 die ik ken
Niks negatiefs over de versys hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, veel kuipwerk, dat zeker.
Die Tracer lijkt me ook leuker dan de V-Strom.
Maar eerst rij ik wel een tijdje op de Versys
Goedkoopste OEM voorschijf die ik in NL kon vinden was ¤195...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Waar halen jullie remschijven? Ik zit maar weer eens te kijken voor twee nieuwe voorschijven maar dan zit je zo weer aan de 200 euro per schijf wil je een beetje een bekend merk en geen honkietonkie meuk.
Google eens op Galfer.. was toendertijd goedkoper als OEM-Honda voor de AT.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Waar halen jullie remschijven? Ik zit maar weer eens te kijken voor twee nieuwe voorschijven maar dan zit je zo weer aan de 200 euro per schijf wil je een beetje een bekend merk en geen honkietonkie meuk.
quote:
quote:
Porschje gekocht ja?quote:
Stuur MotoPro even een mailtje, SD wees me die kant op toen ik op zoek was naar de Galfers die hij hierboven noemt. Je vertelt wat je wilt hebben, maakt het geld over, zij versturen. Zojuist mijn 3 nieuwe schijven betaald daar - 321 incl verzending.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik was net op zoek naar die toko.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stuur MotoPro even een mailtje, SD wees me die kant op toen ik op zoek was naar de Galfers die hij hierboven noemt. Je vertelt wat je wilt hebben, maakt het geld over, zij versturen. Zojuist mijn 3 nieuwe schijven betaald daar - 321 incl verzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:44 schreef stinkie het volgende:
ScheurijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt geen rijbewijs nodig voor een tenaamstelling.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef stinkie het volgende:
Ten naam stellen gaat nog even duren wegens verlopen rijbewijs
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef stinkie het volgende:
Ten naam stellen gaat nog even duren wegens verlopen rijbewijs
ja als stinkie met pech staat misschienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Stinkie op een Duc!![]()
Zo maakt Nero ook nog eens een kans.
Dat worden slapende jattenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Zoals dat rammelt zou dat zomaar kunnen gebeuren.
Verdomd klein ding zeg. Zelfs die ninja lijkt me groter
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wij hebben een scala rider set, en dat vind ik persoonlijk overpriced meuk; hebben allebei kuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring met intercom en dergelijke?
Alles wat ik tegenkom is zo verrekte duur.
Ik heb er eentje van DealExtreme geplukt voor 15 euro. Ding werkt perfect. Althans, naar de telefoon. Rider to rider heb ik één keer geprobeerd en ging goed, maar niet meer dan een uurtje ervaring mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
misschien kun je hem aan de achterkant verlengen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Verdomd klein ding zeg.
challenge...meteen kijken hoe die het doet met 5cm sneeuw op de weg!quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:57 schreef Salatrel het volgende:
http://www.yamaha-acties.nl/mt-09-tracer/
Heb je daar nog zo een link van toevallig?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van DealExtreme geplukt voor 15 euro. Ding werkt perfect. Althans, naar de telefoon. Rider to rider heb ik één keer geprobeerd en ging goed, maar niet meer dan een uurtje ervaring mee.
Gefeliquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken verschillende mensen met een Midland BT Next, zijn er allemaal erg positief over. De opvolger, BT Next Conference, schijnt nog beter te zijn!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, heb je constant de lijn open of moet je tussendoor nog op een knop drukken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ken verschillende mensen met een Midland BT Next, zijn er allemaal erg positief over. De opvolger, BT Next Conference, schijnt nog beter te zijn!
Ik heb hier nog deze twee setjes van dealextreme liggen. Paar keer gebruikt, maar het geluid is moeilijk te horen bij snelheden boven de 80-100 km/h. Als je interesse hebt laat je het maar weten, zijn te koop. Stickers om de houder, speakers etc. vast te plakken zijn niet gebruikt. Waren nieuw 30 eu p/s, je mag ze voor de helft hebben
Bij de meeste is het voice activated, dus pas vanaf een bepaald geluidsniveau gaat de lijn open.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd afvraag, heb je constant de lijn open of moet je tussendoor nog op een knop drukken?
Thanks maar no thanks though, ik bestel zelf altijd alles uit China ;-)
bij BL dus altijd de lijn open....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
pas vanaf een bepaald geluidsniveau gaat de lijn open.
jij wilde die laatste 6000 niet bijleggenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar schatje... het zou deze toch worden?
[ afbeelding ]
misschien omdat het maar een x% geknepen mag worden om binnen lagere rijbewijs regels te vallen oid?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:35 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraagje hier, aangezien jullie dit vast wel weten. Ik ben mijn theorieboek aan het doornemen en er is één vraag waar ik zo mijn twijfels over heb.
[ afbeelding ]
Na drie verschillende antwoorden te hebben gekregen van A rijbewijs houders... Waarom geeft mijn antwoordmodel hier "C: A rijbewijs" als juiste antwoord? Het enige dat ik kan bedenken is omdat je met een A2 rijbewijs minder dan 0.2kW per kg mag rijden. Voor 16kW geeft dat dan een maximum gewicht van 5*16=80kg. De motor op het plaatje is vrij overduidelijk zwaarder dan dat, maar wordt er echt van je verwacht dat je dat kunt inschatten op je theorie examen of mis ik gewoon een andere obvious reden? Of is misschien het antwoordmodel fout?
Dat is wel een goede ja, maar moet ik dan echt zomaar weten dat dit ding meer dan 70kW heeft?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
een motor met meer dan 70kw mag niet naar 35 geknepen worden voor het A2 rijbewijs, dus heb je voor deze goldwing met ~88kw hoe dan ook het A rijbewijs nodig
wat een kutvraag overigens
ANWB theorieboek.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:59 schreef Maegrim het volgende:
wat voor boek is dit? als het geen vekabest is denk ik dat die vraag niet op deze manier in het examen zal zitten
gefeliciteerd!quote:
Ik hoop dat dit niet de uitleg is, maar dat het antwoordmodel gewoon fout is. Er kan toch niet verwacht worden dat mensen het originele vermogen van elke motor uit hun hoofd wetenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
een motor met meer dan 70kw mag niet naar 35 geknepen worden voor het A2 rijbewijs, dus heb je voor deze goldwing met ~88kw hoe dan ook het A rijbewijs nodig
Rijbewijs A, want voor deze motor moet je minstens 60 jaar oud zijn en dan kun je a1 of a2 niet meer krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:35 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraagje hier, aangezien jullie dit vast wel weten. Ik ben mijn theorieboek aan het doornemen en er is één vraag waar ik zo mijn twijfels over heb.
[ afbeelding ]
Na drie verschillende antwoorden te hebben gekregen van A rijbewijs houders... Waarom geeft mijn antwoordmodel hier "C: A rijbewijs" als juiste antwoord? Het enige dat ik kan bedenken is omdat je met een A2 rijbewijs minder dan 0.2kW per kg mag rijden. Voor 16kW geeft dat dan een maximum gewicht van 5*16=80kg. De motor op het plaatje is vrij overduidelijk zwaarder dan dat, maar wordt er echt van je verwacht dat je dat kunt inschatten op je theorie examen of mis ik gewoon een andere obvious reden? Of is misschien het antwoordmodel fout?
Dat was het ja. Ik kon er ook al niet uit komen. Maar dat gewicht is dus een minimum gewicht, omdat je niet meer vermogen per kg mag hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Rijbewijs A, want voor deze motor moet je minstens 60 jaar oud zijn en dan kun je a1 of a2 niet meer krijgen.
Meteen ook een nieuwe jas gehaaldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
deze week doen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Meteen ook een nieuwe jas gehaald?
Moest je toch nog?
Omdat ze zo lang meegaan?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom zijn kofferrekken en zijkoffers toch zo duur
Als je lang dezelfde motor houdt wel.quote:
1999quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je lang dezelfde motor houdt wel.
(speaking of which, uit welk jaar komt jouw Alp?)
Vethendig heaquote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Strak beeld hoor, zo'n Drift HD Ghost
Die remote in combinatie met taggingquote:
Ik vind het zelf wel handig dat je de piep van dat ding zelfs hoort op de snelweg, door je helm en doppen heen. Je hoort meteen of'ie uit staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die remote in combinatie met tagging
Dat is ideaal ja. Enige nadeel wat ik kan bedenken, icm dat tagging gebeuren, is dat je niet kunt zien of ie aan het opnemen is en aan het wachten op een tag, of dattie gewoon niks aan het doen is.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel handig dat je de piep van dat ding zelfs hoort op de snelweg, door je helm en doppen heen. Je hoort meteen of'ie uit staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vertel eensquote:
het schijnt bij de Ghost-S idd beter te zijn. ik heb het echter nog niet getestquote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Dekatria het volgende:
Hoe meer zon hoe beter het beeld bij de Ghost. Het is in het donker alleen dat ik het tegen vind vallen, maar dat schijnt bij de Ghost S beter te wezen.
[..]
Vertel eens
gaan in productiequote:
Is dit toevallig een WPHB voor jouw motor? Ik weet niet welk bouwjaar die van jou is, maar wel een xj900s toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:49 schreef whY... het volgende:
Nee nog nooit gevondenalleen die duitse manual van mijn vorige reactie.
Kan het kwaad een 15W erin te mieteren? Loopt het dan eerder langs het rubber, rijdt hij dan zompig of bevriest die zooi dan te snel?
Die van mij komt uit 86 en is van voor de diversion....quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is dit toevallig een WPHB voor jouw motor? Ik weet niet welk bouwjaar die van jou is, maar wel een xj900s toch?
http://inetdni.home.xs4all.nl/motor/manualxj900s.pdf
Te hoog is beter dan te laag. Dan veert ie hooguit zwaarder, je dunne olie zou het kunnen dat ie op zijn eindstop slaat en dan ga je 1. op je bek en 2. met een beetje pech een nieuwe vork mogen aanschaffen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:49 schreef whY... het volgende:
Nee nog nooit gevondenalleen die duitse manual van mijn vorige reactie.
Kan het kwaad een 15W erin te mieteren? Loopt het dan eerder langs het rubber, rijdt hij dan zompig of bevriest die zooi dan te snel?
Graag gedaan, is MF toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:20 schreef whY... het volgende:
[..]
Die van mij komt uit 86 en is van voor de diversion....
edit: die handleiding is in grote lijnen wel hetzelfde.
edit edit: gevonden 5 W Thanks dude!
Nouja, blijkbaar waren er genoeg mensen die hem mooi vonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dat Husqvarna ding echt verschrikkelijk lelijk
Als ik niet beter wist had je me zo wijs kunnen maken dat Kawasaki het in elkaar geflanst had.
Er zijn ook meer mensen die auto rijden dan mensen die motor rijden. Dat wil toch nog niet zeggen dat dat iets goeds isquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar waren er genoeg mensen die hem mooi vonden.
Was eigenlijk gewoon puur concept maar er was zoveel vraag dat ze hem nu gaan produceren schijnbaar. Na wat tweaks vind ik hem ook wel heel dik!
zo, jas is binnen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Meteen ook een nieuwe jas gehaald?
Moest je toch nog?
ducati jas?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo, jas is binnen.
Nu de motor nog
Fotoquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo, jas is binnen.
Nu de motor nog
enig idee wat dat kostquote:
op? Hoe bedoel je op? Als ik de owners manual doorlees mag ik er alleen naar kijken om te voorkomen dat er iets stuk gaatquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
Moet je op een Ducati niet zelfs je portemonnee van Ducati hebben? En sokken, en kekke polo's etc.
Anders mag je niet op Ducati dagen komen
whaha beetje lambo stylo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
op? Hoe bedoel je op? Als ik de owners manual doorlees mag ik er alleen naar kijken om te voorkomen dat er iets stuk gaat
Mijn vader heeft zo'n Ducati truiquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
Moet je op een Ducati niet zelfs je portemonnee van Ducati hebben? En sokken, en kekke polo's etc.
Anders mag je niet op Ducati dagen komen
En alsof dat nog niet genoeg is koopt je zoon vervolgens nóg zo'n Italiaans vehikelquote:
ik heb nog een iPhone 5 case die waterdicht is en op je stuur kan, maar durf hem niet eens meer op marktplaats te zetten. altijd dat gezeik en gedoe. En dan krijg ik er vast 5 euro voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef stinkie het volgende:
Had en paddock op marktplaats gezet voor 20¤. Krijg ik tig biedingen van een tientje. Morgen prijs eens aanpassen naar 45¤. Eens zien of ik dan 20 krijg
We hebben er nu 5 thuis staan. Een 900SS, 851, 750, 916 en mijn 600SS.quote:Op donderdag 29 januari 2015 04:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En alsof dat nog niet genoeg is koopt je zoon vervolgens nóg zo'n Italiaans vehikel
Nicequote:Op donderdag 29 januari 2015 10:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We hebben er nu 5 thuis staan. Een 900SS, 851, 750, 916 en mijn 600SS.
Op MF zit er in het Achterhoek topic iemand die het kan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Weet er iemand een adresje in de buurt van Apeldoorn of Arnhem waar je banden om je velg kan laten leggen voor niet al te veel geld?
nog altijd beter dan fanmail uit Leeuwarden...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef BlackLining het volgende:
want er lag een brief van de fiscus op de mat
Deze is duurderquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog altijd beter dan fanmail uit Leeuwarden...
Jupquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:03 schreef Salatrel het volgende:
zorgtoeslag terugbetalen oid? had ik ookbleek dat ze mijn inkomen hadden geschat op
24k
Nice, thanks. Zal eens informerenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op MF zit er in het Achterhoek topic iemand die het kan.
Teh fuk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup![]()
Huurtoeslag dan. Ik schijn samen gewoond te hebben. Heb er zelf niks van gemerkt maar goed, het zal wel, schijnbaar geldt in dit geval omgekeerde bewijslast en ik krijg het niet hard gemaakt. 600 euro in het putje
als de oude inwoner niet bekend is laten ze die op jouw adres staanquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup![]()
Huurtoeslag dan. Ik schijn samen gewoond te hebben. Heb er zelf niks van gemerkt maar goed, het zal wel, schijnbaar geldt in dit geval omgekeerde bewijslast en ik krijg het niet hard gemaakt. 600 euro in het putje
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
als de oude inwoner niet bekend is laten ze die op jouw adres staan
indat geval adviseer ik je niet te betalen. Aangeven dat die persoon er niet meer woont. Uitzitten en wachten tot de deurwaarder wordt ingeschakeld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja
Maar goed. Remschijven zitten nog 0.1mm boven de grens dus dat Jan nog wel een maandje of wat wachten. Wel nieuwe koppelings en gaskabel, mastetcylinder van de voorrem reviseren en nieuwe rem- en koooekingshendels.
Laat maar voor de rechter komen inderdaad. Je hebt zat getuigen mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
indat geval adviseer ik je niet te betalen. Aangeven dat die persoon er niet meer woont. Uitzitten en wachten tot de deurwaarder wordt ingeschakeld.
Heb dit ook 2 keer gehad en twee keer zo opgelost.
Hij woonde al die tijd alleen! ik kan het weten want ik woonde al die tijd bij hem in!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je hebt zat getuigen mag ik hopen.
Er zijn toch genoeg mensen die kunnen verklaren dat zo'n persoon niet op zijn adres woonde?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Hij woonde al die tijd alleen! ik kan het weten want ik woonde al die tijd bij hem in!
gaat je nieuwe jas dalijk nog ruim zitten....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
Geen koekjes meer tijdens een rit hoor, dat trekt bruin niet.
Stinkie!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
knmv is kutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:06 schreef stinkie het volgende:
en die knmv verzekering slaat ook als een tang op een varken.
uhuh, achterlijk voorwaarden. MOet bijna 24/dag op dat ding blijven zitten en als ik ergens heen ga 3 art4 sloten meenemenquote:
Eindelijk, iemand die het bestaan van Bruin ook erkentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs een duc verzekeren is duur. Ga van 12 naar 29
En bijna 8 schadevrije jaren door mijn neus geboord, hufters
ik zit bij Univé was goedkoper dan knmv en ben er wel tevreden meequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh, achterlijk voorwaarden. MOet bijna 24/dag op dat ding blijven zitten en als ik ergens heen ga 3 art4 sloten meenemen
Ik denk dat ik wel weer de decadente lul uithang en Achmea weer neem. En dan binnen 3 jaar wegdoen, blijf ik mooi steeds voor aankoopsbedrag verzekerd
zit nu ook naar Univé te kijken. 11 euro met 3 schade prime jaren, 6 met 11 (Achmea had jaren niet goed doorgegeven).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit bij Univé was goedkoper dan knmv en ben er wel tevreden mee
Schadevrije jaren worden geregistreerd in het landelijke systeem Roy Data.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef stinkie het volgende:
Zo Univé it is. Morgen nog even met Achmea in discussie over mijn missende 8 jaar schadevrij
op de oude motor. Die had ik op de fzr (en voorgaande), toen ik die wegdeed is die polis beëindigd en is de fzr doorgegaan, maR daar zijn ze op 0 begonnen. Als ik eerst de fzr had weggedaan voor ik de busa verzekerde is er niks aan de hand. Dat hebben ze dus niet goed gedaan. Morgen wil ik de bevestiging dat ze het gecorrigeerd hebben naar 11. Is wel toegezegd net maar zekerheid voor allesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Schadevrije jaren worden geregistreerd in het landelijke systeem Roy Data.
Waar zijn volgens de verzekeraar die 8 schadevrije jaren gebleven?
Wat dacht je van die baby van mij? Kostte me eigenlijk ook iets van ¤25-¤30.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs een duc verzekeren is duur. Ga van 12 naar 29
En bijna 8 schadevrije jaren door mijn neus geboord, hufters
allrisk? Ik betaal 17 euro ofzo voor wa+beperkt casco en verkeersrechtbijstand blablaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die baby van mij? Kostte me eigenlijk ook iets van ¤25-¤30.
WA+. Die diefstalverzekering zal het wel duur maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
allrisk? Ik betaal 17 euro ofzo voor wa+beperkt casco en verkeersrechtbijstand blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |