Heeft degene die deze vraag stelt de foto in de OP wel gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Salatrel het volgende:
Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Lagtie in de laatste seconde van het filmpje toch nog bijna op zijn smoelquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:49 schreef klawie het volgende:
Jongens effe een vraagje wat is jullie ervaring met een go pro in het donker??
Zwaar balen zegquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze motor is uit de garage (in Apeldoorn) waar ik woon afgelopen week gestolen...
Kan het nog steeds niet geloven. Privé garage waar je alleen met een pasje in komt. Verder stond die helemaal achterin in de hoek. Vorige week nog even gereden. Was weer super.
Direct aangifte gedaan en nu ligt het bij de verzekering opbellen.
Damn kan het nog steeds niet geloven. Was er zo zuinig op.....
Kenteken MX RF 35
Heb er niet eens een jaar van mogen genieten. In de zomer nog de spanningsregelaar, accu en bougies vervangen.
Zijn prachtig gespoten inderdaad. Kapot zuur.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:02 schreef Salatrel het volgende:
een wit blauwe GSX-R is sowieso zoeken naar een naald in een hooiberg
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef 10minuteman het volgende:
Geen camera's privé garage? Neem aan dat pasjes geregistreerd staan. Tussen X periode stond motor nog. Rond die tijd is pas Y gebruikt.
Je moet er achter kunnen komen.. Kan niet anders.
Sorry.. Zelfde kastje?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.
Apeldoorn netjesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee helaas een camera's. Iedereen heeft het zelfde kastje dus er valt helaas niks na te gaan. Heb lang gezocht voor dit model en nu is die gewoon gejat, zo grof. Tja wat kan ik er nog over zeggen. Dacht dat Apeldoorn wel redelijk netjes was.
Die tracker kunnen ze er gauw genoeg uit slopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
Misschien handig om volgende keer iets als een gps tracker aan te schaffen.
Snap je frustratie m8.
Het is een prachtig model. Een van de mooisten.
Vreemd genoeg zijn er meerdere manieren om een garagedeur te openenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
.
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Sorry.. Zelfde kastje?
Je bedoeld pasje?
Misschien handig om volgende keer iets als een gps tracker aan te schaffen.
Snap je frustratie m8.
Het is een prachtig model. Een van de mooisten.
Vies.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.
Goed filmpje. Naar zo'n constructie moet ik in de toekomst ook toe.
Da's kut, pakkans is nu ook vrij klein, tis winterquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze motor is uit de garage (in Apeldoorn) waar ik woon afgelopen week gestolen...
Kan het nog steeds niet geloven. Privé garage waar je alleen met een pasje in komt. Verder stond die helemaal achterin in de hoek. Vorige week nog even gereden. Was weer super.
Direct aangifte gedaan en nu ligt het bij de verzekering opbellen.
Damn kan het nog steeds niet geloven. Was er zo zuinig op.....
Kenteken MX RF 35
Heb er niet eens een jaar van mogen genieten. In de zomer nog de spanningsregelaar, accu en bougies vervangen.
Helder!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is geen pasje maar een klein kastje waarmee de deuren open gaan. Als je weg rijdt moet je dit ook gebruiken dus iemand heeft geholpen, kan niet anders.
Goed filmpje. Naar zo'n constructie moet ik in de toekomst ook toe.
Je zal er maar een hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Whehe, Amoeba heeft op een K100 gezetenouwe lul dat het is
De buurvrouw vond hem in ieder geval wel mooi, en modern ook vooralquote:
dat laatste ging over de bandit..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De buurvrouw vond hem in ieder geval wel mooi, en modern ook vooral
En dat terwijl ze eergisteren nog zat te zeiken of ik dat kutding niet gewoon in het water kon gooien. Dement stuk perkament dat het is
Dat die Bandit hier voor het laatst gestaan heeft is langer dan vijf minuten geleden dus ik betwijfel ten zeerste of dat ouwe wijf zich dat nog kan herinneren.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat laatste ging over de bandit..
mijn glazen bol zegt dat het heel eenvoudig zal zijn. hooguit een weekendje werkquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit er over te denken een oude CB500 te kopen, matzwart met roze strepen te maken als "projectje"
![]()
Zou dat moeilijk zijn?
Bellen, er naartoe gaan, geld pinnen, overschrijven en meenemen. Ik denk dat je met een drie kwartier wel klaar bent en zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit er over te denken een oude CB500 te kopen, matzwart met roze strepen te maken als "projectje"
![]()
Zou dat moeilijk zijn?
Ik ben echt zo A-handig als maar kan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat het heel eenvoudig zal zijn. hooguit een weekendje werk
Waarom heb je hem überhaupt gekocht eigenlijk?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bellen, er naartoe gaan, geld pinnen, overschrijven en meenemen. Ik denk dat je met een drie kwartier wel klaar bent en zo moeilijk is het niet
Je zou overigens ook eens moeten overwegen om een BMW K100LT als projectje te nemen. Dat zijn zeer aparte fietsen en ik weet er heel toevallig nog één te koop staan.
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar de motorbeurs in Groningen geweest, het is elk jaar precies hetzelfde. Zelfs de stands staan allemaal op dezelfde plek volgens mij..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben echt zo A-handig als maar kan.
[..]
Waarom heb je hem überhaupt gekocht eigenlijk?
Nog mensen die naar de motorbeurs gaan in Groningen?
Ben van plan om motorlaarzen te halen, en nieuwe handschoenen.
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar de motorbeurs in Groningen geweest, het is elk jaar precies hetzelfde. Zelfs de stands staan allemaal op dezelfde plek volgens mij..
Ik ga dit jaar een kijkje nemen bij Motorexpo Assen, weet niet of het aanbod veel anders is, maar de locatie is tenminste nieuw
Ik hoorde juist positieve verhalen van mensen die er vorig jaar geweest zijn. Maar ik zal het wel zien hoe het dit jaar isquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.
Die hele hal stond vol met gas en benzine walmen.
Gezelligquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef Maegrim het volgende:
Ik ga naar die paar stands in Londen geloof ik
Wat is er mis met benzinewalmenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Assen ben ik vorig jaar geweest... mijn hemel wat een drama.
Die hele hal stond vol met gas en benzine walmen.
das toevallig ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef Maegrim het volgende:
Ik ga naar die paar stands in Londen geloof ik
ze hebben in eindhoven ook een lampjesfeestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:03 schreef Dekatria het volgende:
Bestaan er ook andere festivals in Brabant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |