Ja. Ja. Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn ook eng, zeg.![]()
Ooit de Koran gelezen? Met moslims gesproken? Ooit naar een zandbak geweest?
En je jezelf in een 'ik ben zo zielig'-hoekje kan zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit eeuwige gezeik is ook misselijkmakend.
Net doen alsof iemand geen onderscheid kan maken tussen debiele haatbaarden en normale moslims. Zodat je lekker overal het stempeltje racist op kan drukken.
Zout toch op met dit soort gejank man. Er zijn twaalf mensen omgekomen, waaronder toevallig deze Franse politieagent. Dat had net zo goed een andere agent kunnen zijn. In tegenstelling tot een aantal andere slachtoffers, die heel bewust zijn omgebracht en die concreet doelwit waren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een moslim met een familie en kinderen, gestorven voor het vrije woord en de veiligheid van de Fransen.
Opdat mensen àlle moslims als beesten af kan schilderen?
Hoezo beperkt het in vrijheid dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke religie die mensen beperkt in hun vrijheid. Helaas is de islam daar een goed voorbeeld van. Waarom moet ik respect tonen voor iets waarvoor ik geen begrip heb?
Dus je hebt ook geen respect voor kernfusies, hogere wiskunde, bemande ruimtevaart etc?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke religie die mensen beperkt in hun vrijheid. Helaas is de islam daar een goed voorbeeld van. Waarom moet ik respect tonen voor iets waarvoor ik geen begrip heb?
Ooit de astrofysica bestudeert ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ooit de Koran gelezen?
In het donker in het bos zijn ze zo gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
De agenten gaan de bossen in van Foret de Retz
Nee, Ja (die gekke Enait advocaat onder andere) en Ja.. hele tunnels in gegraven als ware ik een mol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Juist. Moslims wordt geen strobreed in de weg gelegd in Europa. Ze mogen moskeeën bouwen, hun geloof belijden, bidden tijdens werktijd. Er is halal voedsel voor hen, buurthuizen, subsidie, praatgroepen, jongerenwerkers, ze zijn vertegenwoordigd in politieke partijen en al van dat. Maar de rupsjes nooit genoeg onder hen moeten toch klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben en kunnen niet wachten om zich in de slachtofferrol te drukken bij een incident als dit. Die zeikerds zouden onze samenleving op hun blote knieën moeten bedanken dat ze hier in alle vrijheid hun slavendrijvende rover kunnen aanbidden. Ze kunnen namelijk ook verkassen naar het paradijs Saudi-Arabië, waar geen ongelovigen zijn die de profeet belachelijk maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziekmakend vind ik het. Vooral de extremistische figuren die hier in West Europa leven, die zo'n situatie dan nog eens aangrijpend om verongelijkt te doen over de "belediging" van hun profeet. En steevast komt ook de vergelijking met Joden om de hoek kijken: "kritiek op Joden is meteen antisemitisme, maar kritiek op de islam of moslims valt onder vrijheid van meningsuiting", dat soort gejank.
Iedere moslim die hier in Nederland woont, heeft het prima getroffen. Als je desondanks zo verongelijkt bent, wees dan ook consequent en vertrek naar een land waar de islam de norm is.
Je hoeft de Koran toch niet gelezen te hebben om te zeggen dat je het nooit zult accepteren dat iemand omwille van geloof vindt dat ongelovigen dood moeten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo beperkt het in vrijheid dan?
In his defense: ze hoeven nog steeds niks met IS te maken te hebben. Blijkbaar hebben ze daar gezegd dat het helden zijn, maar ze kunnen alsnog lone wolfs zijn of bij een ander eng clubje horen. Het is niet erg waarschijnlijk, maar het kan he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Voor Xa1pt wel:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vine filmpje van politietwitter:CassVinograd twitterde op donderdag 08-01-2015 om 17:43:21Feels like there might be more cops than residents here in #Longpont searching for #CharlieHebdo suspects https://t.co/pYPrHPXI0j reageer retweet
Je hoeft de Koran niet gelezen te hebben om te bedenken dat een stel haatbaarden het compleet in hun eigen voordeel interpreteren. We moeten met z'n allen wel het verschil blijven zien tussen de doorsnee vrome Moslim en het select groepje extremisten. Zo zijn er nog steeds radicale Christenen/Joden te vindenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Vooral onder provocerende moslims, ja. Waarbij de Holocaust dan ook nog eens een concrete gebeurtenis is die 70 jaar geleden 6 miljoen Joden de dood in heeft gejaagd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou......... Dat valt nog behoorlijk tegen. De holocaustkaart is nog steeds een favoriet om te trekken.
Ga eens in Saudi Arabie of Raqqa wonen ofzo. Probeer vervolgens eens een biertje te bestellen of Christen te zijn. Succes he!quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Big bang idee kwam van een katholieke priester...quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:46 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ooit de astrofysica bestudeert ?
Ooit in de kwantummechanica verdiept ??
Zou de hele wereld eens moeten doen. Neemt een hoop geloof en bijgeloof weg.
Wat dacht je van de manier hoe vrouwen worden behandeld in zeer grote delen van de Islamitische wereld? Verder mag je bepaalde zaken niet eten of drinken, moet je eerst trouwen voor je andere dingen mag doen en, als ik me niet vergis, mag je als alleenstaande zelfs niet een beetje onschuldig flirten. Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooie post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hoeft de Koran niet gelezen te hebben om te bedenken dat een stel haatbaarden het compleet in hun eigen voordeel interpreteren. We moeten met z'n allen wel het verschil blijven zien tussen de doorsnee vrome Moslim en het select groepje extremisten. Zo zijn er nog steeds radicale Christenen/Joden te vindenAlleen wel substantieel minder dan bij de islam
Doodstraf voor mensen die bekeren (hier uit dat zich in zware groepsdruk), een niet-Moslim man mag niet met een Moslim vrouw trouwen etc.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet, die kwam van Sheldon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Big bang idee kwam van een katholieke priester...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |