Anders wordt het te lastig. Het is gewoon dé Islam en die is eng en naar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een moslim met een familie en kinderen, gestorven voor het vrije woord en de veiligheid van de Fransen.
Opdat mensen àlle moslims als beesten af kan schilderen?
Zijn dat nou korans achter hem?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Strani het volgende:
Ah! Geert op NPO1, zendtijd voor de politieke partijen. Da's nog eens snel.
Dat zal dan een stevig fikkie worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zijn dat nou korans achter hem?
Het is onzin. Je kunt prima een cartoon over Joden maken, zonder dat dat meteen wordt geroepen. Wat moslim-extremisten (en veel "gewone" moslims) niet inzien is dat religie hier niet boven de wet staat. We hebben hier een vrijheid van meningsuiting, die ook inhoudt dat satire mag bedrijven. En er is geen bepaling die religie daarvan uitsluit. Zou ook totale waanzin zijn, trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met die gasten eens dat het belachelijk is dat kritiek op het Jodendom meteen anti-semitisch is.
Ga ik even een drankje inschenken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Strani het volgende:
Ah! Geert op NPO1, zendtijd voor de politieke partijen. Da's nog eens snel.
De staatsraadquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zijn dat nou korans achter hem?![]()
Hij wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wilders zal vandaag vast 1000x zijn gekomen.
Dit eeuwige gezeik is ook misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een moslim met een familie en kinderen, gestorven voor het vrije woord en de veiligheid van de Fransen.
Opdat mensen àlle moslims als beesten af kan schilderen?
Help dr even een handje dan..quote:
Pauze houden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
De agenten gaan de bossen in van Foret de Retz
Nou......... Dat valt nog behoorlijk tegen. De holocaustkaart is nog steeds een favoriet om te trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is onzin. Je kunt prima een cartoon over Joden maken, zonder dat dat meteen wordt geroepen.
Ik ben tegen elke religie die mensen beperkt in hun vrijheid. Helaas is de islam daar een goed voorbeeld van. Waarom moet ik respect tonen voor iets waarvoor ik geen begrip heb?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn ook eng, zeg.![]()
Ooit de Koran gelezen? Met moslims gesproken? Ooit naar een zandbak geweest?
Ik heb de vertaalde versie wel gelezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn ook eng, zeg.![]()
Ooit de Koran gelezen? Met moslims gesproken? Ooit naar een zandbak geweest?
Hij is nu ff op tv, straks weer ok?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Help dr even een handje dan..
Moet je zelf de deur open doen. Ook lekker als ze erin zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde mevrouw, nu maakt ze de schuur open.
Ik dacht dat de AEL veroordeeld was voor hun jodencartoons...quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is onzin. Je kunt prima een cartoon over Joden maken, zonder dat dat meteen wordt geroepen. Wat moslim-extremisten (en veel "gewone" moslims) niet inzien is dat religie hier niet boven de wet staat. We hebben hier een vrijheid van meningsuiting, die ook inhoudt dat satire mag bedrijven. En er is geen bepaling die religie daarvan uitsluit. Zou ook totale waanzin zijn, trouwens.
Het ontzag voor religie is in grote delen van de wereld nog steeds veel te groot. Religie is de slechtste uitvinding die mensen ooit hebben gedaan. En zeker als het extremistische vormen aanneemt, is het niet veel meer of minder dan een zelfverkozen geestelijke afwijking.
Voor Xa1pt wel:quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar wij een statement denken te maken gok ik dat het bekeken vanuit bijv IS meer een knieval zal lijken.
Slechts 3 mujahideen, matig voorbereid en kijk eens? Wat een effect!
Ik zal iig niet vreemd opkijken als we in hun eerstvolgende persuitgave beelden van de aanslag en de massale response te zien zullen krijgen, compleet met kalifaat voice-over die t geheel even voor ons duidt.
En waar ik niet begrijp hoe beelden van de gruwelijkste slachtpartijen mensen ertoe bewegen daarheen te gaan en deel te nemen, begrijp ik direct hoe een bepaalde groep mensen zich door beelden van wat gisteren gebeurd is, en vandaag gaat gebeuren, gesterkt zal voelen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is al bekend dat deze gasten met IS te maken hebben dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo gek veel uit. In eerdere videos ging het ook al over de bredere jihad en werd er met lof gesproken over bijv. AQ, al was dat toegegeven meer in 'historische' context.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Er is nog niet bekend of ze iets met IS te maken hebben maar die zien dit als dikke overwinning. Van een strijd die ze niet hebben gestreden hebben. Klinkt geheel logisch!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Leer lezen.
[..]
[..]
Ik schrijf dat IS dit als een knieval zal zien. Niet als een overwinning, laat staan een eigen overwinning.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |