Jajaquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf in de gaten hebt maar je lijkt net een xenofobische berberaap. Dat je een xenofoob bent wisten we al.....................
Ik sta voor de vrijheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf in de gaten hebt maar je lijkt net een xenofobische berberaap. Dat je een xenofoob bent wisten we al.....................
Wat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus. Ik denk dat er nu nog meer beveiliging gaat komen en ik ben van mening dat het in Nederland sowieso nooit gaat plaatsvinden.
een kereltje van 19 uit Maastricht blaast zich ook op bij een politirbureau in Irak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar een gastje van 18 betrekken in zo'n grote operatie ligt voor mij niet voor de hand.
Tja, ontzettend triest natuurlijk maar een politiestaat is niet per se veiliger. Laat staan beter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Veiligheid is een gevoel/idee. Niets meer, niets minder. De slachtoffers hadden op de plek des onheils bewapende bewaking en zijn niettemin morsdood. De burger? Die heeft niets. Militairen mogen hier niet eens meer in uniform over straat.
Wen er maar aan. Dit is de wereld waarin we leven.
Jij kan het weten want jij komt toch uit zo'n gebied?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus een vette aflevering van 24 uur met.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
24 uur opsluiten samen met Ali B
Denk dat hij bedoeld dat die tweet 20 minuten daarvoor ook al was gepost (zie de Tweet-tijd en jouw post). In dit soort reeksen is dat al gauw oud nieuwsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het hoogste alarmniveau is afgekondigd in Picardië, de regio in het noorden van Frankrijk waar de politie op zoek is naar de verdachten. Dat melden de autoriteiten. Woensdag was het maximaal terreuralarm al afgekondigd in Parijs.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Gebied is dus gewoon vergroot.
Kusje erop?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, de selectiviteit van je mods komt me een beetje de strot uit.
Dat maakt niet zo gek veel uit. In eerdere videos ging het ook al over de bredere jihad en werd er met lof gesproken over bijv. AQ, al was dat toegegeven meer in 'historische' context.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is al bekend dat deze gasten met IS te maken hebben dan?
Nee, hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij komt toch uit zo'n gebied?
Het is nog best lastig om je beste Frans bij te houden en ook nog dit topic volgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoeld dat die tweet 20 minuten daarvoor ook al was gepost (zie de Tweet-tijd en jouw post). In dit soort reeksen is dat al gauw oud nieuws
Ik log net pas in, je zult met voorbeelden moeten komen ( in pm)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, de selectiviteit van je mods komt me een beetje de strot uit.
Je gekwetst voelen is een keuze. Er waren Christenen die het eerste boek van Harry Potter kwetsend vonden. Hadden de overige 6 delen maar niet gepubliceerd moeten worden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook, tot het punt dat je anderen ermee doelbewust kwetst. Alles heeft een beperking.
Ik heb een priksnor.quote:
Daar pleit ik dan ook niet voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, ontzettend triest natuurlijk maar een politiestaat is niet per se veiliger. Laat staan beter.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar valt enorm veel aan te doen en het enige dat het vergt is de wil/bereidheid ertoe. Als de vermoede daders ook werkelijk schuldig blijken zijn zij al jaren bij autoriteiten bekend via conventionele wegen.
Opsporing van dit soort types zou, zoals met de daders van 9/11, helemaal geen uitgebreidere bevoegdheden/verdere inbreuk op de privacy van onschuldige burgers vergen. Ze waren al bekend, om diverse feiten die in mijn beleving stuk voor stuk aanleiding hadden moeten zijn voor verdere stappen.
Onze overheden maken er een potje van en ondertussen smeekt de burger welhaast om verdere inperking van zijn rechten.
We hebben echt betere journalisten nodig die onze bevolkingen hopelijk wel tot eens een keer nadenken kunnen aanzetten.
quote:Terroristen Parijs geïdentificeerd
De drie verdachten van de aanslag in Parijs zijn opgepakt. Dat meldt de Franse krant Libération. Het zou gaan om drie mannen (34, 32 en 18 jaar oud) uit de plaats Gennevilliers.
Twee van de drie daders hebben de Frans-Algerijnse nationaliteit. Ze zouden 32, 34 en 18 jaar oud zijn. Deze zomer keerden ze terug uit Syrië, aldus het Franse le Point. Cherif werd in 2008 veroordeeld omdat hij enkele jaren eerder naar Damascus wilde vertrekken om te vechten in Irak tegen de Amerikanen. De twee broers zouden in 2005 een aanslag hebben willen plegen op Joods doelwit.
De sporen leiden naar de Franse stad Reims en naar Pantin. In Reims zijn speciale politie-eenheden aanwezig en heeft inval gedaan in appartement.Die woning zou zijn gebruikt als 'springplank' van de aanvallers. Dat melden Franse televisiezenders.
Er is een speciale Facebookpagina aangemaakt om de terroristen op te sporen.
De twaalf doden die woensdag in Parijs vielen zijn acht journalisten, twee agenten, een genodigde en een receptionist.
Razzia,squote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Inolvidable het volgende:
"Speciale eenheden doen inmiddels huiszoekingen in de dorpen waar de verdachten zouden zijn gesignaleerd. Ook worden wegversperringen opgeworpen in de omgeving van de plaats Villers-Cotterêts. In de dorpen Villers-Cotterêts, Crocy en Crépy-en-Valois hebben agenten huizen en een boerderij doorzocht." NU.NL
twitter:MashableNews twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:40:58Police searching house by house in Corcy as manhunt for #CharlieHebdo attackers underway. Photo from @EmilieBlachere http://t.co/nFEhSAldfS reageer retweet
quote:
Dat is iemand beledigen ook, de consequenties niet kunnen dragen is ook een keuze.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je gekwetst voelen is een keuze. Er waren Christenen die het eerste boek van Harry Potter kwetsend vonden. Hadden de overige 6 delen maar niet gepubliceerd moeten worden?
Ik stuur geen dm's door.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik log net pas in, je zult met voorbeelden moeten komen ( in pm)
Denk dat de verdachten gewoon open doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MashableNews twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:40:58Police searching house by house in Corcy as manhunt for #CharlieHebdo attackers underway. Photo from @EmilieBlachere http://t.co/nFEhSAldfS reageer retweet
Ja, zelfde patroon idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt toch wel een beetje dan op hoe de daders van aanslag in Boston werden opgespoord. Toch?
Verspilling van kostbare energie dat boos worden.quote:
Och, ik probeer wat nuance aan te brengen in een topic waar velen lopen te haten op alles wat met de Islam te maken heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja watte, het is toch krankzinnig dat dat vermeld wordt?
Zetten ze het er ook bij als het om joden gaat, of om kekke huisvrouwen met korte kapsels?
Saaiquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verspilling van kostbare energie dat boos worden.
"klop klop" Ja, dit is de politie, zijn er hier toevallig nog een een paar voortvluchtigen binnen? Nee? Bedankt voor uw tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat de verdachten gewoon open doen
Daar was meer beeld en konden we live de politieradio volgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt toch wel een beetje dan op hoe de daders van aanslag in Boston werden opgespoord. Toch?
Leer lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Er is nog niet bekend of ze iets met IS te maken hebben maar die zien dit als dikke overwinning. Van een strijd die ze niet hebben gestreden hebben. Klinkt geheel logisch!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar wij een statement denken te maken gok ik dat het bekeken vanuit bijv IS meer een knieval zal lijken.
Slechts 3 mujahideen, matig voorbereid en kijk eens? Wat een effect!
Ik zal iig niet vreemd opkijken als we in hun eerstvolgende persuitgave beelden van de aanslag en de massale response te zien zullen krijgen, compleet met kalifaat voice-over die t geheel even voor ons duidt.
En waar ik niet begrijp hoe beelden van de gruwelijkste slachtpartijen mensen ertoe bewegen daarheen te gaan en deel te nemen, begrijp ik direct hoe een bepaalde groep mensen zich door beelden van wat gisteren gebeurd is, en vandaag gaat gebeuren, gesterkt zal voelen.
Ik schrijf dat IS dit als een knieval zal zien. Niet als een overwinning, laat staan een eigen overwinning.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo gek veel uit. In eerdere videos ging het ook al over de bredere jihad en werd er met lof gesproken over bijv. AQ, al was dat toegegeven meer in 'historische' context.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Hebben wij in Nederland wel van die terreur-eenheden? We hebben ME en Arrestatieteam maar meer dan ook niet.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Hebben wij in Nederland wel van die terreur-eenheden? We hebben ME en Arrestatieteam maar meer dan ook niet.
Die hebben wij. Zie Laakkwartier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ik vind het ook niet raar of stom dat je het gepost hebt hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Och, ik probeer wat nuance aan te brengen in een topic waar velen lopen te haten op alles wat met de Islam te maken heeft.
Ik ga liever naar de nieuwjaarsborrel van de voetbalclub want bier en hapjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef yvonne het volgende:
Wie van jullie gaat vanavond naar zo'n manifestatie van zijn/haar gemeente dan?
Wat willen ze dan doen? Elke deur intrappen en alles overhoop halen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"klop klop" Ja, dit is de politie, zijn er hier toevallig nog een een paar voortvluchtigen binnen? Nee? Bedankt voor uw tijd.
Die zijn hier voor getraind hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:05 schreef Cikx het volgende:
Ik zou me als zo'n agent toch in mijn broek schijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |