Juffrouw, juffrouw!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Om een ban vragen is sowieso triest.
Maver disapproves this messagequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geef me een moment, er zijn beelden van, serieus.. Hij heeft trouwens al eens vastgezeten, toen probeerde hij met iemand te ontsnappen en mocht hij weer zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
linkje van de verwaarloosde talent?
Een beetje hoe veganisten doen tegenover alles etersquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zeker, het is altijd irritant dat die lui elke keer als er groot nieuws is opduiken, het erge is die misplaatste arrogante houding die er altijd bijkomt. Een beetje hoe atheïsten vaak doen tegen gelovigen, al is dat nog te begrijpen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Juffrouw, juffrouw!Mag hij een ban?
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maver disapproves this message
Beetje babbelen je weetquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mja ze hadden honger dus dan moet je wat hequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tanken en keihard doorrijden. Niet nog ook even naar binnen lopen?
Even aardig doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allochtoon/laagopgeleide gespot.
Ik denk dat er ook meer zijn dan alleen deze 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus de overvallers moeten de terroristen zijn. Ik vind het maar naief om er van uit te gaan dat ze geen hulp hebben. Maar goed, de ontknoping zal weldra volgen.
Banception.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vragen om een ban was toch een ban, ik vraag nu een ban aan voor de ban aanvrager.
Nog nooit gedaan, maar sommige zouden beter weg kunnen blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ja, vervelend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een beetje hoe veganisten doen tegenover alles eters
Een beetje hoe de policor doet tegenover realisten.
Een beetje hoe groenlinks aanhangers doen tegenover luchtvaartmedewerkers.
twitter:KAJ_Berlin twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:39:27Armed #Police now at the edge of Longpont where possible the #terrorist fled into a forest http://t.co/nYA9VOL4WB reageer retweet
mits mogelijk graag per DM. topic is stormloop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geef me een moment, er zijn beelden van, serieus.. Hij heeft trouwens al eens vastgezeten, toen probeerde hij met iemand te ontsnappen en mocht hij weer zitten.
Wij zitten op 1 lijn. High five.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook meer zijn dan alleen deze 2.
En sowieso vind ik het echt vreemd dat ze dan weer richting Parijs zouden zijn gegaan.
Ok ok ok.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
BSB is misschien een mafklapper, maar ik heb hem nog niet betrapt op het aan mods vragen of een mede-user de mond kan worden gesnoerd.
zijn reacties zijn triestquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben even een uurtje weggeweest, ik heb niks gemist hoop ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is allemaal te politiek correct hoor voor Riche, wat wil je horen jongen?
Zou natuurlijk dat anderen deze auto voor de voortvluchtigen hebben gejat en die ergens verderop wisselen met de huidige vluchtauto.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus de overvallers moeten de terroristen zijn. Ik vind het maar naief om er van uit te gaan dat ze geen hulp hebben. Maar goed, de ontknoping zal weldra volgen.
honden losquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ketchupcurry het volgende:
Nu weer ergens anderstwitter:KAJ_Berlin twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:39:27Armed #Police now at the edge of Longpont where possible the #terrorist fled into a forest http://t.co/nYA9VOL4WB reageer retweet
Tja..als je eenmaal vastzit op die periferie..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook meer zijn dan alleen deze 2.
En sowieso vind ik het echt vreemd dat ze dan weer richting Parijs zouden zijn gegaan.
mwuah je moest eens teruglezen wat de beste allemaal schrijft over allochtonen, moslims en niet zo heeeeeeel intelligent zijn met tegenstrijdige opvattingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Even aardig doen.
Zijn de daders nu al eens opgepakt?
Dat ook maar dan lees je er toch gewoon overheen?quote:
veel honden dus loslatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die kunnen niet zo goed tegen kogels.
Ik denk dit:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Blijkbaar zijn ze goed getraind en moeten ze later nog meer aanslagen plegen...
Ik hoorde dat wanneer ze door een vrouw worden doodgeschoten dat het maagenverhaal niet opgaat. Dan telt het niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel een beetje matige terroristen dit. Normaliter gaan ze toch voor death by cop? En dan naar de maagden. Blijkbaar zijn ze goed getraind en moeten ze later nog meer aanslagen plegen...
Oftewel in elk dorp waar een politieauto staat (te flitsen) net noorden van Parijs is een plek waar de verdachten kunnen zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ketchupcurry het volgende:
Nu weer ergens anderstwitter:KAJ_Berlin twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:39:27Armed #Police now at the edge of Longpont where possible the #terrorist fled into a forest http://t.co/nYA9VOL4WB reageer retweet
Ik volg dat allemaal niet zo. Hoop dat ze snel worden gepakt voor ze meer leed veroorzaken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben even een uurtje weggeweest, ik heb niks gemist hoop ik.
Ze zijn nog gewoon onderweg naar Paris en nog niet gepakt?
Ik wacht even op Nibb-it.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ketchupcurry het volgende:
Veel regen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef JanCees het volgende:
Wie heeft er een samenvatting van vandaag voor mij
Kan ze idd niet echt zien als wat simpele schutters die zijn gekwetst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel een beetje matige terroristen dit. Normaliter gaan ze toch voor death by cop? En dan naar de maagden. Blijkbaar zijn ze goed getraind en moeten ze later nog meer aanslagen plegen...
Klopt, daarom zijn die ISIS soldaten allemaal zo bang voor die Koerden omdat daar veel vrouwen meevechten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat wanneer ze door een vrouw worden doodgeschoten dat het maagenverhaal niet opgaat. Dan telt het niet meer
Dit is niet mijn islam vriendquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlandse moslims verzamelen zich online: #nietmijnislam
Taqqiya.
Gelukkig identificeer je 't zelf al wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
Taqqiya.
Dat zullen sommigen ongetwijfeld roepen ja..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
Taqqiya.
Mwuah, je kan best bepaalde cartoons verwerpelijk vinden zonder voor een kogel te pleiten, je hoeft ze niet tussen 'twee vuren' te plaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig identificeer je 't zelf al wel.Overigens neem ik dat afstand nemen van deze shit alleen serieus als ze ook zeggen dat de cartoons moeten kunnen, no matter hoe ver ze gaan.
Anders ben je een silent enabler van deze shit.
Houd eens op met dat gelul over false flags, klapmongoolquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn Islam?
• Naar de moskee gaan
• Goed omgaan met de medemens
• Vasten met de ramadan
• Oprecht zijn
• Aalmoezen uitdelen
Wat ik ISIS en andere (mogelijke false flag) gasten zie doen ken ik niet.²
Ben het daar niet mee eens, je kan heel prima tegen dit soort cartoons zijn en tegen geweld om je zin door te drammen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig identificeer je 't zelf al wel.Overigens neem ik dat afstand nemen van deze shit alleen serieus als ze ook zeggen dat de cartoons moeten kunnen, no matter hoe ver ze gaan.
Waarom zijn ze dan op de vlucht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, net als die 18 jarige knul. Als ze mijn ID hadden achtergelaten waren er andere foto's bekend.
Moslims zijn tof. Klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |