Vind dat niet genoeg. Misschien waren het wel 2 anders 'strijders' die hun 'broeders' te hulp wilden schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waren herkent door de persoon die daar werkte.
In dubieuze moskeeën, althans dat idee heb ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe meer ik er bij stil sta des te minder ik er stil bij wil staan. Als dit écht geen false flag is zijn dit in principe jongens die net als ik hier geboren zijn en Islamitisch zijn opgevoed. Maar waar gaat het fout?²
Haram, plus dat soort fastfood is niet heel fast.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wellicht dat ze vanavond even maccie of burgerking pakken.
Het zijn een stel kansloze naïeve gasten. Ze zijn wijsgemaakt dat ze belangrijk zijn en zgn Allah moeten wreken op welke manier dan ook, en dat doen ze dan door het 'martelaarsleven' te lijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe meer ik er bij stil sta des te minder ik er stil bij wil staan. Als dit écht geen false flag is zijn dit in principe jongens die net als ik hier geboren zijn en Islamitisch zijn opgevoed. Maar waar gaat het fout?²
Ik acht het niet ondenkbaar dat ze met minstens 4 man zijn. Waarom een aanslag plegen. Tering ver naar het noorden rijden. Daar opzichtig een tankoverval plegen, om weer terug te gaan? Dat amateurisme hebben de professionals die we gisteren zagen niet.quote:
ja want alle moslims lijken op elkaar net als alle chinezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat niet genoeg. Misschien waren het wel 2 anders 'strijders' die hun 'broeders' te hulp wilden schieten.
Pfff..Jou hele leven is een false flagquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, van die BNW-types denken echt dat anderen te dom zijn om te poepen. Alsof terroristen niets uit kunnen zoeken. Als ze weten op welke dag die gasten vergaderen is het op z'n minst een mol bij Hebdo maar toch eigenlijk bijna wel zeker een false flag.Treurgleuven.
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zal voortaan een ctrl+f'je doen met jouw naam.
quote:8 januari 2015 14:30
Hart van Nederland komt donderdag naast de reguliere uitzendingen om 18.00 uur met een extra live-uitzending. Dit in verband met de verschillende geplande demonstraties Nederland naar aanleiding van de aanslag van gisteren in Parijs.
ja zoiets in de trant bvan dat dorp hermetisch is afgesloten en een kolonne Special forces het dorp intrektquote:
Ja ik vind het dus totaal niet logisch dat ze weer terug naar Parijs zijn gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik acht het niet ondenkbaar dat ze met minstens 4 man zijn. Waarom een aanslag plegen. Tering ver naar het noorden rijden. Daar opzichtig een tankoverval plegen, om weer terug te gaan? Dat amateurisme hebben de professionals die we gisteren zagen niet.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
ja zoiets in de trant van dat dorp hermetisch is afgesloten en een kolonne Special forces het dorp intrekt
Wie zegt dat ze daar zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het dus totaal niet logisch dat ze weer terug naar Parijs zijn gegaan.
Op basis van die foto's die zijn uitgelekt ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja want alle moslims lijken op elkaar net als alle chinezen.
Komop zeg, zo'n benzinestation heeft gewoon 24/7 een tv aan staan, die herken je dan wel hoor.
Dat hadden ze wel aangezien ze helemaal niet "professioneel" waren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik acht het niet ondenkbaar dat ze met minstens 4 man zijn. Waarom een aanslag plegen. Tering ver naar het noorden rijden. Daar opzichtig een tankoverval plegen, om weer terug te gaan? Dat amateurisme hebben de professionals die we gisteren zagen niet.
Wow de mensen op de camping staan al te springen!quote:
langzaam maar zeker werd denk ik het "net" geslotenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het dus totaal niet logisch dat ze weer terug naar Parijs zijn gegaan.
met welk beeldmateriaal wil je ze dan vergelijken om ze te herkennen als de terroristen dan? Ze waren gisteren niet herkenbaar in beeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja want alle moslims lijken op elkaar net als alle chinezen.
Komop zeg, zo'n benzinestation heeft gewoon 24/7 een tv aan staan, die herken je dan wel hoor.
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op basis van die foto's die zijn uitgelekt ?
Dat werd gezegd, dat ze na het tankstation op weg waren richting Parijs. Niemand weet waar ze zitten, dat is wel duidelijkquote:
Met de foto's van de daders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
met welk beeldmateriaal wil je ze dan vergelijken om ze te herkennen als de terroristen dan? Ze waren gisteren niet herkenbaar in beeld
Allochtoon/laagopgeleide gespot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Pfff..Jou hele leven is een false flag
Das is toch niet genoeg. Die andere foto die is uitgelekt hadden ze bv haar op hun hoofd en had de ene een baard.quote:
Simplistische redenatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zijn een stel kansloze naïeve gasten. Ze zijn wijsgemaakt dat ze belangrijk zijn en zgn Allah moeten wreken op welke manier dan ook, en dat doen ze dan door het 'martelaarsleven' te lijden.
Er zijn namen en foto's bekendquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
met welk beeldmateriaal wil je ze dan vergelijken om ze te herkennen als de terroristen dan? Ze waren gisteren niet herkenbaar in beeld
Ben je een beetje traag ofzo? Ik zeg juist dat die BNW-gekkies op moeten pleuren met hun false flag bullshit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Pfff..Jou hele leven is een false flag
Zat paar jaar tussen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das is toch niet genoeg. Die andere foto die is uitgelekt hadden ze bv haar op hun hoofd en had de ene een baard.
Wie zegt dat de daders de personen van de foto's waren. Gast, dat is de bedoeling van een vermomd optreden.quote:
Bel effe naar de Franse politie met dit verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef MouzurX het volgende:
Komop mensen.
Auto gedumpt dichtbij tankstation, tankstation wordt overvallen op dezelfde dag. Werknemer herkent ze van de foto's die waarschijnlijk continu op de tv te zien zijn in dat tankstation.
1+1+1 is hoogstwaarschijnlijk 3.
Ja, net als die 18 jarige knul. Als ze mijn ID hadden achtergelaten waren er andere foto's bekend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn namen en foto's bekend
1. De personen van de foto's hebben zich nog niet gemeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wie zegt dat de daders de personen van de foto's waren. Gast, dat is de bedoeling van een vermomd optreden.
Zeker, het is altijd irritant dat die lui elke keer als er groot nieuws is opduiken, het erge is die misplaatste arrogante houding die er altijd bijkomt. Een beetje hoe atheïsten vaak doen tegen gelovigen, al is dat nog te begrijpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben je een beetje traag ofzo? Ik zeg juist dat die BNW-gekkies op moeten pleuren met hun false flag bullshit.
Aah sarcasme. Ik krijg het maar niet onder de knie. Mijn welgemeende excuses.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben je een beetje traag ofzo? Ik zeg juist dat die BNW-gekkies op moeten pleuren met hun false flag bullshit.
BSB is misschien een mafklapper, maar ik heb hem nog niet betrapt op het aan mods vragen of een mede-user de mond kan worden gesnoerd.quote:
Na je welgemeende excuses voel ik me alsof ik te hard sneerde.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Aah sarcasme. Ik krijg het maar niet onder de knie. Mijn welgemeende excuses.
linkje van de verwaarloosde talent?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
Cherif Kouachi blijkt behoorlijk goed te kunnen rappen
En zo probeert ie streetcred te halen of wat? Voor rappers was het toch normaal om juist zelf te worden neergeschoten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
Cherif Kouachi blijkt behoorlijk goed te kunnen rappen
Die 18 jarige knul was een zwager van een van de daders heb ik vernomen en die zijn ze volgens mij. En met de namen die op zo'n ID staan kunnen ze naar verbanden gaan zoeken en die zijn er genoeg (opgepakt voor ronselen voor Irak, Syriëganger enz)quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, net als die 18 jarige knul. Als ze mijn ID hadden achtergelaten waren er andere foto's bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |