quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Roces18 het volgende:
Vind het wel een matige stream, in Amerika hangt er een nieuwshelikopter boven constant en hier is het meer slap gelul.
Ik denk niet dat je helemaal helder na kan denken met zo'n wapen op je gericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch niet jouw echte naam
In Murica moet alles extremerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Roces18 het volgende:
Vind het wel een matige stream, in Amerika hangt er een nieuwshelikopter boven constant en hier is het meer slap gelul.
Kun je beter een andere auto ontvreemden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je benzine halen?
Ja een mens moet eten. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tanken en keihard doorrijden. Niet nog ook even naar binnen lopen?
Daar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe meer ik er bij stil sta des te minder ik er stil bij wil staan. Als dit écht geen false flag is zijn dit in principe jongens die net als ik hier geboren zijn en Islamitisch zijn opgevoed. Maar waar gaat het fout?²
Dan ga je ervan uit dat die terroristen écht niet weten wie/wie is. Ik neem aan dat google.is ook gewoon bestaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch niet jouw echte naam
Mijn grootste sensatiemoment is toch echt de Volkert arrestatie, dus misschien dat ik gewoon te weinig kundigheid verwacht ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden ook weer een nieuwe auto nodig
die lijken toch allemaal op elkaar, moest je hen straks voorbijlopen in de straat zou je hen niet herkennenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Idd. Ze kunnen niet ongemerkt tanken, die koppen zijn nu overal bekend
Ze hebben een auto gevonden met wapens en IS vlaggen....quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je beter een andere auto ontvreemden.
Typisch blijft dat aangenomen wordt dat 2 gewapende mannen die een tankstation overvallen automatisch de daders van gisteren moeten zijn.
Neen. Want ik en 99,9 % doen dit soort dingen niet.quote:
Nou.. hier in dit dorp wel hoor, hihihihihiquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef 20100 het volgende:
[..]
die lijken toch allemaal op elkaar, moest je hen straks voorbijlopen in de straat zou je hen niet herkennen
Ja, daar houden de veiligheidsdiensten natuurlijk wel rekening mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja een mens moet eten. 2 vliegen in 1 klap.
Waarschijnlijk naar binnen lopen, overvallen en dan een net volgetankte auto kapen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tanken en keihard doorrijden. Niet nog ook even naar binnen lopen?
Precies, van die BNW-types denken echt dat anderen te dom zijn om te poepen. Alsof terroristen niets uit kunnen zoeken. Als ze weten op welke dag die gasten vergaderen is het op z'n minst een mol bij Hebdo maar toch eigenlijk bijna wel zeker een false flag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat die terroristen écht niet weten wie/wie is. Ik neem aan dat google.is ook gewoon bestaat.
daar heb je misschien gelijk in, wat moet dit vreselijk geweest zijn, elk zijn beurt afwachten om een kogel door de kop te krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je helemaal helder na kan denken met zo'n wapen op je gericht.
Wellicht dat ze vanavond even maccie of burgerking pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, daar houden de veiligheidsdiensten natuurlijk wel rekening mee.
Bevestigt dat dat de tankovervallers ook de moordenaars zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze hebben een auto gevonden met wapens en IS vlaggen....
Ja, als dat allemaal het geval is, zeer 'getalenteerd' in wat ze doen, ik vind het gewoon bizar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar binnen lopen, overvallen en dan een net volgetankte auto kapen.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bevestigt dat dat de tankovervallers ook de moordenaars zijn?
Waren herkent door de persoon die daar werkte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bevestigt dat dat de tankovervallers ook de moordenaars zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |