Langspeelplaat Geert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit Schengen stappen, leger op openbare plekken, immigratie uit Islamitische landen stoppen, jihadisten land uit, grenzen dicht.
Oorlog!11!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Muto het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:44:47Onbekenden gooien brandende #verfbus naar #AlHijra #moskee in #Vlaardingen. Twee mannen zijn daarna weggevlucht reageer retweet
It's on mothafackaaaaquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Muto het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:44:47Onbekenden gooien brandende #verfbus naar #AlHijra #moskee in #Vlaardingen. Twee mannen zijn daarna weggevlucht reageer retweet
Niet de ware islamquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon twee hipsters. Hoogstwaarschijnlijk onrendabelen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit zo populistisch inderdaad.
De producent van WC papierquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef Re het volgende:
Als ik nu mijn reet afveeg met de nieuwe editie van Charlie, wie beledig ik dan?
Duurt wel lang zegquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
In Crepy-en-Valois zitten ze nu, verschanst in een huis.
Geloven, daar begint de hele ellende mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft het over de islam maar niet over alle moslims maar zijn alle moslims niet mensen die geloven in de islam?
vrijheid van meningsuiting imo, als je dat afkeurt en vindt dat ze aangepakt moeten worden moet je geen lof uitspreken voor die charlie kantquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je wat smakeloos is?
Dit:
[ afbeelding ]
En daar hoor ik je dan weer niet over. En dit zijn niet de enige die er zo over denken.
Selectief verontwaardigd.
Wel doen op een Frans toilet danquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef Re het volgende:
Als ik nu mijn reet afveeg met de nieuwe editie van Charlie, wie beledig ik dan?
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
In Crepy-en-Valois zitten ze nu, verschanst in een huis.
Niet echt nee, aangezien er meer dan een miljard moslims zijn. Wat twee Nederlandse kneusjes zeggen boeit me weinig.quote:
Sympathiseren met terroristische organisaties alleen niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, moet kunnen
Ik vind juist van wel. De geschiedenis heeft uitgewezen dat hij dit steeds maar weer doet. Ik heb hem niet gezien of gehoord toen de Moslims in Rotterdam vuurwerk gingen opruimen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit zo populistisch inderdaad.
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit Schengen stappen, leger op openbare plekken, immigratie uit Islamitische landen stoppen, jihadisten land uit, grenzen dicht.
Geert is een politicus. Maar dat je hem vergelijkt met dit soort figuren zegt wel weer genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar Greet is veeeeeeel erger natuurlijk.
had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"dag van de bevrijding", gesellie oorlogstaal.
is al ff bekendquote:
Misschien was het wel gewoon een Pool die de muren kwam witten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Muto het volgende:
Als je lef hebt doe je die uitspraken over de slachtoffers in de gezichten van de nabestaanden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vlaardingen he. PVV-dorp. Wel laf ook om weg te vluchten. Als je een echte held ben blijf je staan.
Ik heb helemaal geen broer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Was jij het, of je inteelt broer?
Hij staat er ook erg knullig bij trouwensquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo'n groene scherm was beter geweest. Had hij nog een leuk achtergrondje kunnen kiezen.
terroristische organisatie is subjectiefquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Sympathiseren met terroristische organisaties alleen niet.
Alwéér. Dit is dan de 3e..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef HulkHeld het volgende:
Schijnt nu een bommelding te zijn bij een metrostation in Parijs?
Ok BansheeBoy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind juist van wel. De geschiedenis heeft uitgewezen dat hij dit steeds maar weer doet. Ik heb hem niet gezien of gehoord toen de Moslims in Rotterdam vuurwerk gingen opruimen.²
Net als die helden in Parijs toch? Sukkelquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vlaardingen he. PVV-dorp. Wel laf ook om weg te vluchten. Als je een echte held ben blijf je staan.
Nee dat zegt niet genoeg. Het toont de hypocrisie aan van users zoals jij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geert is een politicus. Maar dat je hem vergelijkt met dit soort figuren zegt wel weer genoeg.
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elite en Islam is schuldig
Negeren kan niet meer
Wereldwijd aanslagen
Vrijheden pakken ze van ons af
Zet iedere jihadist uit
laat hiermee de bevrijding beginnen.
Niet iedere moslim is fout jwz.
Niet normaal. Wat een domme gasten. Wat mij betreft net zo sma-ke-loos als Wilders.quote:
"... En ook het leger moet worden ingezet om onze stations, straten, winkelcentra te beschermen"quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
puur subjectiefquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Sympathiseren met terroristische organisaties alleen niet.
Wat lul jij nou weer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je lef hebt doe je die uitspraken over de slachtoffers in de gezichten van de nabestaanden.
Nee, staan gewoon allemaal op een lijstje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
terroristische organisatie is subjectief
Point taken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Héél opvallend inderdaad. Dit is mijn gebruikelijke reactie op twee haatbaarden met een kalasjnikov:
[ afbeelding ]
Die taakstraffen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind juist van wel. De geschiedenis heeft uitgewezen dat hij dit steeds maar weer doet. Ik heb hem niet gezien of gehoord toen de Moslims in Rotterdam vuurwerk gingen opruimen.²
Klopt, ik heb een PKK banner op facebook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
terroristische organisatie is subjectief
Dat roep ik ook net. Lezen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je wat smakeloos is?
Dit:
[ afbeelding ]
En daar hoor ik je dan weer niet over. En dit zijn niet de enige die er zo over denken.
Selectief verontwaardigd.
Misschien kan ik dan ook wel bij het leger gaan. Altijd al willen doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
"... En ook het leger moet worden ingezet om onze stations, straten, winkelcentra te beschermen"
Dat is dan weer heel jammer Geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |