quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik geef geen fuck om Weissman, hij blijft me steeds quoten zoals je ziet.
Geen quotes, geen reactie's.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow Crip, calm your boobs.
Ik ben kei kalm. Ik ben on my period en ik heb B&J en croky. Hoogtepunt van mijn week. ( beetje zielig maar goed)quote:
Volgens mij kom jij ook wel uit een hele strenge familie/omgeving (tekkeci?), niet? Maar bij de meeste families die ik is het hebben van een vriend toch echt wel geaccepteerd. Maar natuurlijk niet zoals bij Nederlandse families waar pubermeisjes om de paar maanden een nieuwe vriend hebben. Turken verwachten toch wel dat als je er eenmaal voor uitkomt dat je een vriend hebt, je ook serieus bent en de intentie hebt om te trouwen zeg maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, ik ben 27, tweede generatie, en heb zeg maar ehm, andere ervaringen
Neuh, gewoon standaard suleymanci, maar wat ik zeg, eerste generatie en relatief oude ouders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook wel uit een hele strenge familie/omgeving (tekkeci?), niet? Maar bij de meeste families die ik is het hebben van een vriend toch echt wel geaccepteerd. Maar natuurlijk niet zoals bij Nederlandse families waar pubermeisjes om de paar maanden een nieuwe vriend hebben. Turken verwachten toch dat als je er eenmaal voor uitkomt dat je een vriend hebt, je ook serieus bent en de intentie hebt om te trouwen zeg maar.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:36 schreef sjampoeh het volgende:
We ontvangen je sollicitatiebrief het liefst handgeschreven ,met daarin uitgebreid je motivatie, inclusief je CV + foto voor 11 januari 2015
Als je binnen 2 weken geen reactie hebt gehad kun je ervan uit gaan dat de keuze op iemand anders is gevallen. Het is voor ons niet mogelijk om iedereen persoonlijk bericht te geven.
Aan 1 kant snap ik de foto.. aan de andere kant denk ik
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ik las vorige week iets over uitzendbureaus die al met een app werken, waar je moet solliciteren met een video van jezelf die 15 seconden (!) mag duren. Uiterlijk wordt steeds belangrijker naarmate de wereld oppervlakkiger wordt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je toevallig welke uitzendbureau´s dit zijn? Ik kan nog wel wat extra werk gebruiken.
Suleymanci's vind ik ook streng.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, gewoon standaard suleymanci, maar wat ik zeg, eerste generatie en relatief oude ouders.
Op zich zijn ze niet honkvast, ik heb bij allebei op yurt gezeten. Happy daysquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Suleymanci's vind ik ook streng.Wij zijn diyanet, vandaar.
Mwah, het is maar net waar je in gelooft. Ik doe normaal niet mee aan dit soort acties maar de beelden grepen me redelijk aan. Het is ongekend dat er een krant op deze manier monddood wordt gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lekker schapen met die UI. Jij draagt ook nog steeds die gele bandjes van armstrong of niet.
Ja, ik herinner mij jou yurt verhalen, vandaar dat ik aan tekke dacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op zich zijn ze niet honkvast, ik heb bij allebei op yurt gezeten. Happy days
Eerder dezelfde als die van Gone Girlquote:
Turken zijn raar. Daar komt het op neer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef Klokov het volgende:
Dames, ik snap er niks van, ---> GC / Turken op FOK! #1282 Foodgasm
Ik bedoel dat je moet moven met je Turkendiscussiesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Turken zijn raar. Daar komt het op neer.
UI-broeder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je moet moven met je Turkendiscussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |