Hoop dat je in de klas niet als een beta faggot lachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had vandaag weer 2 momentjes met haar in de klas whihi
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoop dat je in de klas niet als een beta faggot lacht
Welke stack gebruik jij in de sauna?quote:
Waarom edit jij mijn post?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sauna is zijn voor beta's. Ik wordt heet genoeg tijdens 't sporten.
Hier of irl?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel nieuwe mensen in de gym man
ook wel paar nieuwe chicks
nocreep
bij ons boven ook niet al die nieuwjaarsmensen gaan toch cardio doen of op de machinesquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:07 schreef seto het volgende:
bij een hardcore gym merk je gelukkig nooit zoveel van die nieuwjaarsmensen
hey charliequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey dima. Dude bij gênante lijven heeft geen kaakbeen en geen jukbeenderen en scheve ogen, maar wel een vriendin (6/10).
Kom, laten we samen zelfmoord plegen.
jij wordt gewoon betaald door de illerminatie om dit stil te houdenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Al die conspiracy mongolenoh de straat was leeg, hoe kan dat? Gast het is een fucking soort steeg in een business district midden in kantoortijd, wtf denk je dan? Identiteitskaarten in de auto, mensen maken fouten. Gasten waren sowieso slordig en dom voorbereid.
Al die bullshit is te debunken
Dat soort dingen dus ook vanochtend op FB. Het zijn toevallig ook nog moslims die dat soort dingen postenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Al die conspiracy mongolenoh de straat was leeg, hoe kan dat? Gast het is een fucking soort steeg in een business district midden in kantoortijd, wtf denk je dan? Identiteitskaarten in de auto, mensen maken fouten. Gasten waren sowieso slordig en dom voorbereid.
Al die bullshit is te debunken
Ik ga het niet eens lezen manquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Champy het volgende:
Hey Klokov
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
Heel snel gescand, zag 9/11 staan toen maar snel weer geslotenquote:
Dat krijg je altijd ja, zeker een zionistisch complot, of gedaan door extreem rechts om moslimhaat aan te wakkeren. Surequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus ook vanochtend op FB. Het zijn toevallig ook nog moslims die dat soort dingen posten''Nee, het is echt niet de schuld van moslims hoor!''
Ik snap niet dat je zo lang en zo stellig er in kan blijven geloven dat heel de wereld zich keert tegen moslimsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dat krijg je altijd ja, zeker een zionistisch complot, of gedaan door extreem rechts om moslimhaat aan te wakkeren. Sureaccepteer gewoon dat er mongolen op de wereld zijn die dit uit hunzelf doen zonder dat het een false flag of weet ik veel is.
oculus rift intercity jumpquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey dima. Dude bij gênante lijven heeft geen kaakbeen en geen jukbeenderen en scheve ogen, maar wel een vriendin (6/10).
Kom, laten we samen zelfmoord plegen.
#nietmijnislamquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo lang en zo stellig er in kan blijven geloven dat heel de wereld zich keert tegen moslimsAlsof mensen echt niks beters te doen hebben
Is kklekker vriend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, maar verder dan Dr Oetker komt Deuce niet
Wat is er mis met tranny's? Ik klap je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dat ik ooit om jou en je open relatie een fuck heb gegeven he? Dat je niet weet dat ik je toen liep te trollen is wel erg sad.
Al had je een gangbang met trannies en heel PVV still wouldn't care. Whatever floats your boat.
Niet alles gaat om jou Weis.![]()
erg he LOLquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe gênante lijven op tv. Nice.
OHMIJNGODIKHEBEENGROENEPIK.
ga naar een dokter dan.
JA IS GOED. OP INTERNATIONALE TV.
Kan dit in een NSFW-spoiler? Ik zit hier gvd op mijn werk!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |