Jij ging toch ook meelopen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap het gebaar, maar die demonstranten die met een opgehouden pen lopen zien er echt gigantisch debiel uit![]()
respect, ik kom maar tot 125quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Tissue in je broekje en meelopen toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg ladyproblems en moest naar huus, vanuit werk. Was wel het plan ja.
Vinden chickies wel fijn van die snelle vingersquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Jij hebt wel altijd je smoesje klaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg ladyproblems en moest naar huus, vanuit werk. Was wel het plan ja.
Altijd dezelfde types ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat deze jongens een bezoekje krijgen van oom agent, of in ieder geval wat meer in de gaten worden gehouden, vooral die dwaas met zn IS timeline cover
Ze zijn alleen zwaar gelovig als het op vrouwen of ongelovigen aan komt ze passen niets toe op zichzelf. Hun eigen dick steken ze na een paar vodka redbull maar al te graag in dat vlees.. maar wel later een meisje eisen die een vrome maagd is hoor want anders eerloos.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd dezelfde types ook
Iedere weekend uitgaan, drinken en neuken, maar nu zijn ze weer zwaar gelovig
Goed gesproken crip.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zwaar gelovig als het op vrouwen of ongelovigen aan komt ze passen niets toe op zichzelf. Hun eigen dick steken ze na een paar vodka redbull maar al te graag in dat vlees.. maar wel later een meisje eisen die een vrome maagd is hoor want anders eerloos.
Zulke types though.. zo voorspelbaar.
Snapje. Ben ze nu wel zatquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zwaar gelovig als het op vrouwen of ongelovigen aan komt ze passen niets toe op zichzelf. Hun eigen dick steken ze na een paar vodka redbull maar al te graag in dat vlees.. maar wel later een meisje eisen die een vrome maagd is hoor want anders eerloos.
Zulke types though.. zo voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |