Ondanks dat Blackwater er goed uit zag op tv, vond ik het doodzonde dat ze een essentiële actie van Tyrion buiten beschouwing hebben gelaten..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Vind ik wel![]()
Net als Blackwater, dat hebben ze ook geweldig neergezet in de serie. Soms doen beelden meer dan letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ondanks dat Blackwater er goed uit zag op tv, vond ik het doodzonde dat ze een essentiële actie van Tyrion buiten beschouwing hebben gelaten..KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging mij meer om het visuele aspect, die enorme groene explosies. Zoiets had ik zelf niet kunnen visualiseren bij het lezen![]()
Kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Het ging mij meer om het visuele aspect, die enorme groene explosies. Zoiets had ik zelf niet kunnen visualiseren bij het lezen
Vond ik ook fijn bij het lezen van de eerste drie boeken, ik had er al een mooi beeld bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt! Visueel ziet de serie er sowieso geweldig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is van de blooper reelquote:Op zondag 25 januari 2015 11:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hahah zat die serieus zo in de serie? Kan me niet herinneren
zou wat wezen!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2015 11:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
SPOILER: kleine boek quoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 25-01-2015 21:16:12 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Slayage het volgende:
jaime in gesprek met lorasLet op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!SPOILER: kleine boek quoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voldoet aan de criteriaquote:Op zondag 25 januari 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Je krijgt kippenvel van een slechte camkwaliteit-trailer?quote:
Geen Stannis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |