abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148472737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Niks van meegekregen, lag de afgelopen dagen met pijnstillers en ontstekingsremmers half slapend op de bank namelijk.

Maar goed wat mij allereerst opvalt is dat eerste hand getuige zegt dat ze perfect frans spraken, algerijns fransen zijn net als nederlandse marokkanen, daar hoor je direct het accent aan, raar dus.

Verder las ik ook iets over paspoorten die gewoon in de auto lagen van de schutters.

Nou als je een beetje een redelijk inspecteur bent weet je dan genoeg.
Paspoorten meenemen op de heenweg tijdens een rit in een auto gevuld met wapens om geen problemen te krijgen met politie voor een eventuele controle en op de vluchtreis achterlaten voor een vals spoor of überhaupt daar laten omdat je ze niet meer nodig hebt.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:36:25 #152
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148472740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?
je gaat de straat op tegen het geweld, voor de slachtoffers maar goed, klop jij zelf maar lekker op de borst en oordeel over anderen die niet gaan ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:36:31 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148472745
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Roep dan een tegendemonstratie in het leven.
Die is er binnenkort al in Den Haag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148472754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet dat zou een beetje hypocriet zijn gezien ik er vrijwel weer van overtuigd ben dat we worden voorgelogen.
Op basis waarvan ben je er dan van overtuigd? Welke onomstotelijke bewijzen heb jij gezien, onweerlegbaar, waardoor jij de 100% overtuiging hebt dat we voorgelogen worden? Dat begrijp ik oprecht niet. Dat je twijfelt is 1 ding. Maar dat je er al van overtuigd bent, nog geen 24u na de happening...ik snap dat niet hoor. Dan ben je niet bijzonder kritisch ingesteld van nature.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:37:04 #155
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148472762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Vaak wel, maar na verschillende media naast elkaar gelegd te hebben niet. Het oog ziet wat het wil zien. Dat geld voor media, dat geld voor conspiracythinkers.

Ik ben overigens neutraal hierin. Ik vind dat bij verschillende onderwerpen in elke "kant" een waarheid schuilt.
Ik probeer ook neutraal te denken.
Daarom is het dus ook goed om een artikel van Vrijland in ogenschouw te nemen omdat het haaks staat op de traditionele media
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148472774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die is er binnenkort al in Den Haag.
Haha 56 probleemwijken-figuren die het systeem willen breaken, die?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148472780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

Met die insteek kan je wel gaan lopen maar uiteindelijk doe je toch mee met een soort Pegida.

Oeh nieuwe theorie: Die criminele oppertokkie die initiatiefnemer is van Pegida zit er achter :P
Daarom ga ik ook niet, maar ik kan me situaties voorstellen waarbij ik wel mee zou doen en ik dan ook puur en alleen uit respect voor de doden en nabestaanden meeloop.
pi_148472819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou zeker de straat op gaan als er een demo zou zijn tegen corrupte regeringen. Waarom moet ik met een demo meelopen als ik denk dat we weer es voor de gek worden gehouden?
Waarom vraag je het dan aan de andere users?
pi_148472828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Daarom is het dus ook goed om een artikel van Vrijland in ogenschouw te nemen omdat het haaks staat op de traditionele media
ja, dus omdat het haaks staat wordt je er kritisch door? Als ik zeg dat het gras groen is, en Vrijland vindt het maar rood. Ga jij dan kritischer naar het gras kijken? Want dat is in essentie wat hij doet. Alles wat in de media komt, fabriceert hij gewoon een bericht van wat ongeveer 100% het tegenovergestelde betekent en gaat er dan bewijzen bij zoeken.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:38:38 #160
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148472829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Niks van meegekregen, lag de afgelopen dagen met pijnstillers en ontstekingsremmers half slapend op de bank namelijk.

Maar goed wat mij allereerst opvalt is dat eerste hand getuige zegt dat ze perfect frans spraken, algerijns fransen zijn net als nederlandse marokkanen, daar hoor je direct het accent aan, raar dus.
Mohammed B. spreekt perfect Nederlands.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148472865
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zeker weten, voor mij persoonlijk om mezelf te dwingen vanaf de andere kant de situatie te bekijken. Maar in dit geval vind ik het moeilijk om na het zien van die kant me er ook bij aan te sluiten.
pi_148472879
Vrijland. Zelden zo'n idioot gelezen. Die kan toch niet serieus genomen worden?
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:40:01 #163
235357 TitusPullo
pi_148472888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

NEE:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook Moslims die protesteren tegen het geweld van islamitische extremisten. Zijn die ook allemaal Zionist?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148473021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Vrijland. Zelden zo'n idioot gelezen. Die kan toch niet serieus genomen worden?
“You can't make anything idiot proof because idiots are so ingenious.”
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:43:27 #165
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Serieus beste Izzy. Jij mag het selectief quoten vinden, maar ongeveer elk argument wat Vrijland aangehaald heeft, is met logische argumenten weerlegt. Gewoon van zo en zo, dit is onzin, dat is flauwekul want zus en zo. Lees het hierboven terug.

Als je, ondanks al die argumenten, toch blijft volharden dat Vrijland iemand is die het beter ziet dan de meeste MSM...tsja.
Er zijn veel meer bronnen die het zelfde verhaal brengen.
Ik kan hetzelfde zeggen wat je tegen mij zegt over het blindelings geloven
van de main stream media, is ook :'(
Overigens geloof ik niet blind in de verhalen van Vrijland
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:45:35 #166
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473110
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

ja, dus omdat het haaks staat wordt je er kritisch door? Als ik zeg dat het gras groen is, en Vrijland vindt het maar rood. Ga jij dan kritischer naar het gras kijken? Want dat is in essentie wat hij doet. Alles wat in de media komt, fabriceert hij gewoon een bericht van wat ongeveer 100% het tegenovergestelde betekent en gaat er dan bewijzen bij zoeken.
Mensen zien gras als groen. Maar een vogel ziet ons groen heel anders.
Dus wat is dan de echte kleur?
pi_148473149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zijn veel meer bronnen die het zelfde verhaal brengen.
Ik kan hetzelfde zeggen wat je tegen mij zegt over het blindelings geloven
van de main stream media, is ook :'(
Met het crúciale verschil dat 'de verhalen' uit de MSM te onderbouwen zijn met feiten en bewijs. De MSM begint met de berichtgeving zodra iets gebeurd is. Vrijland begint met zijn berichtgeving als pure reactie op de MSM-berichten. Het enige wta hij probeert te doen is alles te ontkrachten, met kul-argumenten. Die, en dat is het enge, er bij veel van zijn volgens in gaan als zoete koek.

Je ziet de beelden. Vrijland's argument is dan "Waarom staan de deuren van de auto open, dat is verdacht zeg!" en "Hey, er is niemand in de straat, wat verdacht!" Terwijl, als je logisch nadenkt...als jij een straat in rijdt en je ziet dat er mannen AK 47's staan leeg te schieten. Rijd jij dan naar de auto TOE, of rijdt jij WEG van de auto? Waarmee je dus gewoon de hele situatie heel logisch kan verklaren zonder dat het ook maar het minste teken is van een false flag.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:47:00 #168
235357 TitusPullo
pi_148473167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Martin Vrijland heeft dus niets te zeggen dat van belang is voor de mensheid.
pi_148473172
quote:

[..]

Is Vrijland een mens of een vogel?
pi_148473182
quote:

[..]

De echte kleur is waar een merendeel mee kan leven. Waarheid is een synoniem voor acceptatie.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:51:44 #172
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Met het crúciale verschil dat 'de verhalen' uit de MSM te onderbouwen zijn met feiten en bewijs. De MSM begint met de berichtgeving zodra iets gebeurd is. Vrijland begint met zijn berichtgeving als pure reactie op de MSM-berichten. Het enige wta hij probeert te doen is alles te ontkrachten, met kul-argumenten. Die, en dat is het enge, er bij veel van zijn volgens in gaan als zoete koek.

Je ziet de beelden. Vrijland's argument is dan "Waarom staan de deuren van de auto open, dat is verdacht zeg!" en "Hey, er is niemand in de straat, wat verdacht!" Terwijl, als je logisch nadenkt...als jij een straat in rijdt en je ziet dat er mannen AK 47's staan leeg te schieten. Rijd jij dan naar de auto TOE, of rijdt jij WEG van de auto? Waarmee je dus gewoon de hele situatie heel logisch kan verklaren zonder dat het ook maar het minste teken is van een false flag.
Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .

Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemeen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 08-01-2015 16:57:40 ]
pi_148473411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er valt ook niets aan te geloven gezien hij uitsluitend speculeert met de kennis die hij van de boze "massa"media heeft opgedaan.

Even buiten het feit dat vrijland zelf massamedia is.
Conscience do cost.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:53:06 #174
235357 TitusPullo
pi_148473413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .

Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen alkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.
Wat hebben al die aanslagen tot nu toe dan ontketend?
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:55:19 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148473477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Paspoorten meenemen op de heenweg tijdens een rit in een auto gevuld met wapens om geen problemen te krijgen met politie voor een eventuele controle en op de vluchtreis achterlaten voor een vals spoor of überhaupt daar laten omdat je ze niet meer nodig hebt.
Daar kan ik nog logica in zien, maar als je iets gaat uitvoeren dat je de doodstraf oplevert, of op zn minst levenslang zonder kans op vroegtijdige vrijlating en dan nog vlucht, beetje tegenstrijdig om dan je paspoort te laten liggen.

Of het moet een vals paspoort zijn. Dan valt het allemaal wel weer samen.

Vind ik het nog wel vreemd dat ze volgens de eerste hand getuige perfect frans spraken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')