ja en word er ook gedemonstreerd tegen de islam niet tegen het extremistische geweld....quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Klopt, sorry, even rectificeren dan:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Touchéquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodig
Mensen zullen weer gedreven stemmen.
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.
Kan het niet gewoon een doel zijn geweest van de daders om angst te zaaien? Zonder dat er daar een machtige orde aan te pas hoeft te komen. Gewoon, een groep gekken die angst wil zaaien. Is dat zo enorm gek?
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etcquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etc
en dat soort berichten op de FP? een verzameling gelijk gestemden op inet zegt niet dat men massaal afkeer heeft tov de islam
feit of fictie?
Nee, dat is geen toeval: de leiders van Maleisie zijn geobsedeerd door het Jodendom. Zo zijn de Protocollen van de wijzen van Zion er overal te koop en heeft de oud-premier eens een concert verboden omdat er muziek van een Joodse componist zou worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.
Ik weet ook niet precies wat er bedoeld wordt met sympathie hebben voor IS.
Maar als er inderdaad een paar extremisten tussen zitten, waarom doe je dan telkens zo je best om aan te tonen dat het zionistisch bedrog is? Het gaat toch telkens om kleine groepen?
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.
Zionistisch bedrog haal ik uit een eindeloze reeks van gebeurtenissen de afgelopen 100
jaar.
Zijn dit retorische vragen?quote:Waarom zijn er overal dit soort verhalen over te vinden?
Wat heeft het voor zin om dit al jarenlang allemaal te verzinnen. Wie heeft daar baat bij?
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?
Dit is veel te gecompliceerd om even uit te leggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?
[..]
Zijn dit retorische vragen?
Nooit gezegd dat ik het beter weet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef TitusPullo het volgende:
En waarom weet jij het eigenlijk beter dan Aboutaleb?
In plaats van hier aanslagen te plegen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?
Ik ben het er helemaal mee eens dat extremisten die zich verzetten tegen de westerse cultuur beter in een moslimland kunnen gaan wonen.
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.
Weer kolen op het vuur gegooid.
dar zei ik, BNW zionisme met een hele andere betekenis, en bijsmaak, dan het politieke Zionisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Izzy73 het volgende:
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.
Doet ook erg veel met zijn geld om andere mensen en landen in nood te helpen.
Hoezo moet dat wel of geen toeval zijn? Aangezien praktisch de halve wereld zich met de regelmaat van de klok wel uitspreekt tegen Israël. Zeker na afgelopen zomer. Zijn er nog veel vliegtuigen naderhand verdwenen uit andere landen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.
Doe jij niet je best om de onzin van Wilders te ontkrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord wil?
Wie heeft er baat bij om dat allemaal maar te verzinnen?
Klopt. Maar dat was het punt niet. Het punt was, dat jij Parijs ziet als een soort hoofdstuk in een lange reeks, bedoeld om mensen tegen elkaar uit te spelen, opgezet door de groten der aarde/msm. Als voorbeeld haalde je ook dus dat nieuwsbericht aan. Maar, en dat is de hele crux, de MSM heeft het bericht nooit als zodanig gepubliceerd. Wilders, en alleen Wilders, heeft het compleet uit zn verband gerukt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemen
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Le-zen Tingo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.
Nederlanders houden eenmaal van discussieren en niet een discussie oplossen doormiddel van kogels!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Je kan eigenlijk wel voor van alles de straat op gaan, maar we doen het pas als het ook voor ons geld, we zijn maar klein klote landje en wat leverd hier een demonstratie nou echt op..quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Maar idd demonstraties tegen guantanamo, abugraib?
Occupy werd door de msm b.v ook zo goed als doodgezwegen.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
https://vanmierlostichting.d66.nl/protest-nog-wel-van-deze-tijd/
Mensen staan nu te klappen voor Rutte .. De wereld op zijn kop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ondertussen in Irak.
https://www.nd.nl/artikel(...)ordaanslagen-in-irak
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?
quote:“Afghanistan duizenden doden, Irak duizenden doden, Syrië duizenden doden. U denkt dat ik me druk maak om die twaalf doden hier?”
knip
Bent u niet bang dat nu alle Franse moslims als terrorist worden gezien, probeer ik voorzichtig. Daar moet hij een beetje om lachen. “Ach meneer”, zegt hij, “veel Fransen hebben al geen goed woord voor ons over.
knip
http://nos.nl/artikel/201(...)met-die-idioten.html
Zelfs jij kunt beter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?
Daar hoor ik van op zeg?!
Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?quote:
Het bekende hypocrisie argument?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?
Je ziet dus in dat je Argentinie + Boko Haram-vergelijking totaal nergens op slaat?
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
Bijzonder pijnlijk dat de recente platbrandend van tien dorpen in Nigeria door Boko Haram zo weinig aandacht krijgt in de MSM. Doet het 'Paris false flag' theorie weinig goed
Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Verscheidene vrienden van mij hebben in Afghanistan gezeten voor de Nederlandse Defensiemacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?
Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?
Verder heeft je postings niks te maken met de posting die je quote, is t niet?
vertel ik je misschien vanavond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.
Het treft, toevallig weet ik van L-A vrij veel.
Vraagje; in hoeveel (en welke) moslimlanden ben jij geweest?
Zeg ik dat dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.
Ik vind dit allemaal nogal goedkoop. Als het je niet aanstaat dat men in het geweer komt tegen terreur in Frankrijk, opeens komen aanzetten met aanslagen in Irak en de bewering dat men in Europa niets meer in context kan zien. Nee, een longontsteking is minder erg dan cholera en een inbraak is minder erg dan etnische zuivering, maar moet je dan alles maar over je kant laten gaan omdat er in het Midden-Oosten mensen over de kling worden gejaagd?
Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vertel ik je misschien vanavond.
Wat is je favoriete kleur, je ouders wel eens betrapt bij het sexen en vorig jaar nog een vrouw geslagen?
Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden.
Trolololololl.
Genoeg politiek correct klapvee dat schijnheilige politici wil aanhoren over vrijheid van meningsuiting terwijl vorig jaar nog gepoogd werd om Geenstijl te vervolgen voor een plaatje en een politieke partij bij voorbaat al uitgesloten wordt, pegida in de rechts extremistische hoek wordt getrapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.
Je quote niet voor niks een geheel willekeurige posting, je moet je ei kwijt en het maakt niet uit wie als die persoon maar reageert. Zoek het uit jij trololololl
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.
Maar ik zie dat je een maatje te klein bent, sorry voor de overschatting.
Dat begrijp ik wel, maar ik hoor die argumenten nooit als het over andere onderwerpen gaat. Als het gaat over de verdachtmaking van Moslims, mag ik hopen dat er niemand roept: Ja, maar in Pakistan worden Christenen levend verbrand!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ?
Ik verbaas me er gewoon over dat " ver van mijn bed " nog steeds zo hardnekkig is ondanks de globalisering.
[quote]Ik snap ook niet zo goed waartegen er gedemonstreerd wordt. Wat denken mensen daarmee te bereiken ? Dat de volgende idioten denken, laat ik maar niet gaan moorden want dat vinden ze niet leuk ? Er wordt toch ook niet gedemonsteerd tegen mensen die roofmoorden plegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |