abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148608080
Melliemuis vermoedelijk zwangerschapdsdiabetes. Wat zou je daaraan kunnen doen? Moet je dan prikken en eventueel spuiten tijdens de zwangerschap?

MevrouwCactus rugklachten en slecht slapen.... Niet fijn! Hopelijk helpt de fysio wat maar een week wachten met rugpijn is niet fijn.
pi_148608293
Ik moest die suikertest toch al doen omdat diabetes in beide kanten van mijn familie zit, maar dit vond ik toch niet zo leuk. Maar had het kunnen verwachten. Rot, ik eet gewoon gezond en heb geen overgewicht.

Gevolgen, als ik het wel heb, kans op een megababy en te vroeg bevallen geloof ik. Ik moet dan naar de diëtiste en 3x per dag curves prikken. Dus ik hoef gelukkig waarschijnlijk niet direct aan de insuline.

MevrouwCactus, wat rot van dat slapen :( Ik word ook altijd standaard tussen 6 en 7 wakker met een volle blaas maar dat is tenminste nog een christelijke tijd. Minder drinken de avond ervoor?
  maandag 12 januari 2015 @ 16:14:49 #253
180174 Diemux
People vs Me
pi_148608508
Heb al een tijdje niet meer wat gepost in dit topic (zie dat mij naam al uit de OP is :P) maar mijn vrouw staat nog steeds op springen. 20 januari uitgerekend.

Ze heeft het nu wel een beetje gehad met de zwangerschap en kan niet wachten op de bevalling :P. Veel last van vocht vasthouden en een hoge(re) onderdruk +-85.
pi_148608560
Oh Diemux, urine nog wel goed? Hopen dat ze snel bevalt!
pi_148609510
Rugpijn en slapeloze nachten... Bleghhh! Dat kan zo opbreken voor de mens..

Zit ik zostraks in de auto. Muziek aan.. Moet ik ineens huilen! Uit t niets! :X Begint dat nu al? :)

Hier donderdag al de eerste echo.
  maandag 12 januari 2015 @ 17:13:10 #256
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_148610119
Even snel teruggelezen.. Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! *O*

Hier een goede seo gehad! Baby lag er zo gek voor dat ik steeds moest gaan verliggen en staan omdat hij niet wilde omdraaien en ze het hartje niet kon zien. Nou mijn hart ging tekeer! Gelukkig uiteindelijk toch nog goed!
pi_148610136
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Rugpijn en slapeloze nachten... Bleghhh! Dat kan zo opbreken voor de mens..

Zit ik zostraks in de auto. Muziek aan.. Moet ik ineens huilen! Uit t niets! :X Begint dat nu al? :)

Hier donderdag al de eerste echo.
Ik heb tot 9 weken ook last gehad van 'emotionele instabiliteit', maar heb nu alweer een tijdje dat ik me weer gewoon mezelf voel. Het hoeft dus niet blijvend te zijn!
pi_148612977
Moet je bloed laten prikken voor je suiker mellie? Ik hoop dat het meevalt!

Goede SEO voor purebliss *O*. Vannacht weer rustig slapen dus?

Egogeneuzel over werk onder spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On the bright side: volgende week mag ik weer met mijn bolle lichaam op sollicitatie voor een andere hele leuke functie.
pi_148613795
Welkom nog QuickieBrat! Gefeliciteerd!

En Malteser weer terug *O*. Gefeliciteerd!
Jij en Cygne liepen beide iets op mij voor en vielen weg na termijnecho, niet lang voor de mijne.. Vond dat toen zo rot en was best nerveus voor mijn echo! Daarna vond ik het weer stom dat mijn echo goed was, waarom die van jullie dan niet? ;( Fijn om te zien dat jullie beiden weer terug zijn :). Veel sterkte allebei, moet zo onzeker zijn voor jullie! Ik vond alles al zo spannend en onzeker, zonder mk!

Faptist, waarschijnlijk heb je de site van Amivedi al gevonden en kat erop gezet? Ik ken het gevoel maar al te goed, onze kater van 1,5 ging 1,5 jaar terug naar buiten om nooit meer terug te keren.. Hij was erg sociaal, dat bleek wel toen meerdere mensen die we alleen van gezicht kenden naar ons toe kwamen "was dat jullie kat? Oh hij kwam hier altijd binnen". Bleek naar iedereen toe te lopen en de halve buurt af te gaan :P. Stiekem hopen we dat hij nig leeft en nu bij iemand anders een goed plekje heeft. Maar zou toch erg graag weten waar hij is! Hij is ook gewoon gechipt. Hoop dat je kat snel thuis komt! Wij hadden zoveel verdriet dat we al snel een nieuw kitten hebben gehaald.. (Ik had vanaf het eerste moment het gevoel dat we die ander echt nooit meer zouden zien, misschien wel erg snel daarom een nieuwe gehaald.. Hij is niet zo sociaal naar anderen en dat vind ik nu wel prettig!)

Een trouwjurk voor Selvaria en al snel trouwen, leuk! Gekriebel komt me bekend voor, vooral als ik ging liggen. Ging ik maar even anders liggen, want het kietelde nogal :P

Hier soms ook nare dromen Cygne, zoals laatst over een neerstortend vliegtuig.. In het begin vooral over alcohol drinken en dan boos op anderen worden want zij wisten toch dat ik zwanger ben? :'). Die laatste droom van je was wel erg naar zeg :P

Krisvc: volgens mij "ouders van nu". Werd gebeld en heb met m'n domme kop zo'n abonnement van 3 maanden ofzo genomen, heb er niks van gelezen natuurlijk.. Maar gauw weer stopzetten voor ze het verlengen! Ik ben zo slecht in nee zeggen aan de telefoon, neem anonieme nummers daarom nooit meer op, bijna altijd verkopers :P (daardoor natuurlijk net die paar keer gemist dat het ziekenhuis belde voor afspraak op POP-poli..)

Oeh hopelijk hoef je niet insuline te gaan spuiten MellieMuis!

:* MwCactus voor het slechte slapen en rugpijn

Laatste loodjes voor mw Diemux! Naar van het vocht en de hoge bloeddruk!

Goede SEO voor Purebliss! *O*
pi_148615520
Lieve Gevalletje, ik was heel blij met jouw goede echo. :*
pi_148615583
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb tot 9 weken ook last gehad van 'emotionele instabiliteit', maar heb nu alweer een tijdje dat ik me weer gewoon mezelf voel. Het hoeft dus niet blijvend te zijn!
Weet ik :) maar ja me niet heugen dat ik dat bij zoon ook had. Ach.. Ik zat alleen in de auto, niemand die t zag :+
  maandag 12 januari 2015 @ 19:26:17 #262
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148615709
Na zo'n megabijleespost van Gevalletje durf ik bijna niet meer te reageren :') ik ben niet zo goed in dat soort megaposts.

Faptist, nog niks van je kat? ;( zo naar, ik hoop dat hij ineens weet voor de deur staat!

Cholula, balen van die baan zeg! Maar jezelf geen faalhaas voelen hoor, dat is nergens voor nodig!

Purebliss een goede SEO! Wat fijn! *O*

Melliemuis, balen van de suiker, hopelijk valt het allemaal mee!

Gestreeptestoel, ik ben van mezelf al een huilie :') ik jank zo makkelijk. Maar ik heb nog geen verergering gemerkt nu ik zwanger ben :D

Selvaria Oh een trouwjurk O+

Nou dat is alles wat ik nog weet :@
Met mij gaat het wel oké. Ik ben wat moe maar dat hoort erbij. Verder wel veel last van hoofdpijn helaas :( heb net toch maar een paracetamol genomen hoewel ik dat zoveel mogelijk probeer te vermijden.
Semper frakkin fi!
pi_148618453
Solliciteren als je zichtbaar zwanger bent? Ben je niet bang dat ze je dan bij voorbaat afwijzen?
  maandag 12 januari 2015 @ 20:36:35 #264
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148618728
Okee, ik dacht, ik test nog even onze babyfoon voor als we straks thuis komen.

3x raden...

Kapoet :'(...
pi_148620578
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef NotTheSame het volgende:

3x raden...

Oeh, babyfoon testen! Dat is leuk als je partner het niet weet :D
pi_148621245
Pff. De zwangerschap is niet langer ons geheimpje. 😕
Vriend werkt maar samen met één collega en deze collega is door z'n vriendin gebonden aan de schoolvakanties. Wij gaan normaal buiten het seizoen op vakantie dus toen collega vandaag vertelde dat hij op onze uitgerekende datum naar Indonesië vliegt heeft vriendje een dusdanig vreemd gezicht getrokken dat hij direct de vraag kreeg: 'wat is er aan de hand, jij gaat toch niet in de schoolvakantie?'

Vriendje heeft maar direct open kaart gespeeld en nu hebben ze afgesproken dat vriendje gewoon z'n twee dagen pakt als ik inderdaad in de vakantie zou bevallen en hij dan direct na terugkomst van collega vakantie neemt.
pi_148622903
Volgens mij voelde ik baby net voor het eerst echt bewegen O+

Ik heb wel eerder wat gevoeld, maar dat was altijd zo subtiel dat ik niet zeker wist óf ik echt wat voelde, en wat het dan was. Maar net voelde ik het heel duidelijk.
pi_148631662
Wat fijn, lunapuella! O+

Slecht geslapen vannacht en nu alweer aan het werk. Gisteren een lijstje gemaakt met vragen voor de geneticus. Ben benieuwd of we goede antwoorden krijgen en wie er nog meer bloedonderzoeken moet krijgen.

Positief punt van vanochtend, nog steeds geen miskraam. *O*
pi_148631806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:10 schreef Cygne het volgende:
Wat fijn, lunapuella! O+

Slecht geslapen vannacht en nu alweer aan het werk. Gisteren een lijstje gemaakt met vragen voor de geneticus. Ben benieuwd of we goede antwoorden krijgen en wie er nog meer bloedonderzoeken moet krijgen.

Positief punt van vanochtend, nog steeds geen miskraam. *O*
succes vandaag :*
S. 2014
J. 2016
pi_148631872
Succes vandaag Cygne!!! :*
Schudden voor gebruik
pi_148631890
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef Gevalletje het volgende:
...........

En Malteser weer terug *O*. Gefeliciteerd!
Jij en Cygne liepen beide iets op mij voor en vielen weg na termijnecho, niet lang voor de mijne.. Vond dat toen zo rot en was best nerveus voor mijn echo! Daarna vond ik het weer stom dat mijn echo goed was, waarom die van jullie dan niet? ;( Fijn om te zien dat jullie beiden weer terug zijn :). Veel sterkte allebei, moet zo onzeker zijn voor jullie! Ik vond alles al zo spannend en onzeker, zonder mk!

...............
Het was juist super fijn dat jouw echo goed was! Wat goed nieuws tussen alle verdrietige berichtjes door. :*

Cygne: Succes en sterkte vandaag. Ik denk aan je.
pi_148631903
gekke dromen... dit keer geen heet dampende, maar een bizarre :)

ik was de hond aan her uitlaten, komen we ineens bij een huis aan waar ik de eigenaar niet van ken. De hond wil er graag naar binnen en is erg onrustig. Komt de eigenaar beneden en die is erg verbaasd ons in zijn woonkamer te zien. Gaat mijn hond ineens liggen bevallen van een tweeling pupS.......

Het meest bizarre nog is dat ik een reu heb :+ en ik moest gaan kolven om de puppies eten te geven :D

Ik werd wakker met super pijnlijke tetten :')
Schudden voor gebruik
pi_148631908
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Ggirl het volgende:
Pff. De zwangerschap is niet langer ons geheimpje. 😕
Vriend werkt maar samen met één collega en deze collega is door z'n vriendin gebonden aan de schoolvakanties. Wij gaan normaal buiten het seizoen op vakantie dus toen collega vandaag vertelde dat hij op onze uitgerekende datum naar Indonesië vliegt heeft vriendje een dusdanig vreemd gezicht getrokken dat hij direct de vraag kreeg: 'wat is er aan de hand, jij gaat toch niet in de schoolvakantie?'

Vriendje heeft maar direct open kaart gespeeld en nu hebben ze afgesproken dat vriendje gewoon z'n twee dagen pakt als ik inderdaad in de vakantie zou bevallen en hij dan direct na terugkomst van collega vakantie neemt.
Oeh lastig is dat Ggirl. Hoe ver ben je nu?
Hier was er gisteren een soortgelijke 'discussie' maar dan op mijn werk. Ik had vakantie gepland (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) in de periode dat ik, als alles nu goed blijft gaan, verlof zou hebben. Nu is mijn vakantie afgekeurd i.v.m. onderbezetting in die periode. Ze moesten eens weten.... Ik heb wijselijk mijn mond gehouden en een andere vakantie aanvraag gedaan.
pi_148631916
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef lunapuella het volgende:
Volgens mij voelde ik baby net voor het eerst echt bewegen O+

Ik heb wel eerder wat gevoeld, maar dat was altijd zo subtiel dat ik niet zeker wist óf ik echt wat voelde, en wat het dan was. Maar net voelde ik het heel duidelijk.
wat fijn!
Schudden voor gebruik
pi_148631939
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef NotTheSame het volgende:

3x raden...

ik had mijn geld ingezet dat het vandaag ging gebeuren bij jou :@

Hoe gaat het?

sucks van je kapoete babyfoon!
Schudden voor gebruik
pi_148632082
Cygne, heel veel succes vandaag! En jeuj voor nog geen miskraam :)

NTS, jij krijgt vanavond weeen en morgenvroeg heb je je kindje, wedden :D ?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:46:01 #277
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148632335
* MELD *

Nog niks aan de hand hier. Maar de dag is nog lang ;), dus we zullen zie of één van jullie gelijk krijgt, Stippelrientje en MevrouwCactus :+ .
Ik ga er zelf iig niet meer vanuit dat hij voor de ks komt.

Cygne, sterkte en succes straks :*!
pi_148632398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:46 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *

Nog niks aan de hand hier. Maar de dag is nog lang ;), dus we zullen zie of één van jullie gelijk krijgt, Stippelrientje en MevrouwCactus :+ .
Ik ga er zelf iig niet meer vanuit dat hij voor de ks komt.

Cygne, sterkte en succes straks :*!
skippyballen! stuk wandelen, bitterlemon twee liter lurken en sexen als je vent thuis komt..... :p

*O* GO NTS *O*
Schudden voor gebruik
pi_148632402
Cygne, success straks!

En stippelrientje, wat een gekke dromen...Ik droom ook heel veel en heel gek, maar kan ze niet helemaal onthouden geloof ik...
pi_148632413
Cygne, heel veel succes en sterkte straks! :*

NTS hoe dan ook bijna een baby! Superspannend lijkt me dat, als het elk moment kan gebeuren.

Sinds een paar dagen slaap ik veel lichter dan eerder. Het is niet dat ik wakker lig, maar ik word sneller wakker en als ik naar de wc moet slaap ik daarna niet meer zo diep. Ik weet dat het er bij hoort, maar ik zit nu voor de tweede dag enorm brak op m'n werk en dat breekt me toch wel op merk ik. :@ Iemand tips voor een betere nachtrust, of moet ik hier gewoon aan wennen?

On the bright side: vanavond taarten proeven voor de bruiloft! :9
pi_148632417
MevrouwCactus kan goed voorspellen hoor ;)

En *O* en :* voor Malteser en Cygne!
pi_148632540
Schrik behoorlijk, heb klein beetje helderrood bloedverlies vanochtend bij 18+3. Ga zo meteen vk bellen
pi_148632710
Oef, hopelijk is het niks en kan de vk je gerust stellen. :*
pi_148632712
Mina :o Bah wat een schrik. Hoop dat je misschien snel effe langs de vk mag.

Hier ook een crappy nacht.. niet kunnen slapen, rusteloos gevoel in hele lijf, wel doodmoe en bandenpijn to the max (ik wilde op een bepaalde moment omdraaien maar dat deed zoveel pijn dat ik piepend bleef liggen ;( )... Hopelijk vannacht beter!
pi_148632750
Oh Mina! dat is schrikken

:*
Schudden voor gebruik
pi_148632893
:* voor Mina, hopelijk is er niks aan de hand!
pi_148632907
Oh Minarosa, dat is schrikken. Hopelijk is het niks. :*
pi_148633039
Wat akelig Mina!

MIjn tetpijn is van 1000 op de schaal van risu naar 0 op de schaal van risu gegaan. :')
Wel misselijk nu maar kan ook honger zijn. _O-
pi_148633114
Booo voor bloedverlies, dat is echt stom. Hopelijk is het niets.
pi_148633145
boh minarose, wat schrikken. Hopelijk is alles goed!
pi_148633284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:34 schreef Cygne het volgende:
Wat akelig Mina!

MIjn tetpijn is van 1000 op de schaal van risu naar 0 op de schaal van risu gegaan. :')
Wel misselijk nu maar kan ook honger zijn. _O-
Ik sta ook de halve dag aan mijn borsten te voelen (hoe gênant....). Dat is namelijk mijn enige 'lichamelijk teken van een zwangerschap'. Owjah, en moe moe moe moe. Afgelopen donderdag ging ik even op bed liggen na het eten i.v.m. mijn rug, kwam man na 20 minuten lekker een kop thee brengen, was ik heel hard in slaap gedenderd. Dat heb ik normaal echt nooit. En toch ging er toen nog geen belletje rinkelen....

Hoe laat hebben jullie de afspraak vandaag?
pi_148633304
Minarosa: kun je terecht bij de VK?
pi_148633335
Moe ben ik ook nog niet, ja nu wel omdat ik slecht heb geslapen maar ook niet heel erg.
Afspraak om half 3, eerst naar nijmegen rijden, polikaart aanvragen, dan nog uitloop, gok ik. Wordt waarschijnlijk een lange afspraak. Er moet een familiestamboom gemaakt worden (mijn familie is groot) en ik heb véél vragen.
pi_148633437
Minarosa, wat eng! Hopelijk is alles goed met de kleine :*.

NTS nee he -O-. Wij moeten ook een nieuwe, die we nu hebben heeft binnenshuis niet eens overal bereik :').

Slechte nachten, boo :(.

Cholula, balen dat je bent afgewezen alleen door je zwangerschap! Maar hee, je bent hartstikke ver gekomen, dat is in deze tijd al heel wat! Succes met de volgende solli!

Cygne, sterkte vandaag! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148633471
Mina wat schrikken! Ik hoop dat de vk je kan geruststellen! :*

Succes bij de geneticus vandaag Cygne!

:* voor de slechte nachten. Ik ben vannacht maar drie keer wakker geworden en daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Helaas een beetje koortsig wakker geworden.

QB je vroeg of ik niet bang ben bij voorbaat afgewezen te worden omdat ik zwanger ben. Daar ben ik wel een bang voor, ik werk sowieso in een echte mannenwereld waardoor het toch al meer vechten voor een plaatsje is. Het is gelukkig niet zo dat ik na mijn verlof zonder werk zit, maar ik zou toch graag een nieuwe werkplek hebben na die tijd.
pi_148633497
Veel sterkte vandaag Cygne!

Ik heb me gisteren aangemeld voor kraamzorg, en een mail gestuurd over zwangerschapsyoga. Het nieuws begint eindelijk een beetje te landen hier, na bijna 15 weken..
pi_148633836
Oh men, ik ben zó lui. Heb vandaag gewoon in bed zitten werken. _O-
Vrijdag heb ik de test, als ik die haal mag ik blijven. Spannend! *O*
pi_148634343
Dankjullie :* Ga vanmiddag om vier uur bij de vk langs. Ze klonk niet gealarmeerd of ongerust dus dat maakte mij ook rustiger. Als het iets zorgwekkends is had het vast meer haast gehad. Bloedverlies lijkt ook gestopt nu, was gelukkig niet veel. Ik voel mijn buik wel een beetje nu maar dat is volgens mij stress en overal op letten. Werk leidt gelukkig goed af.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:52:11 #299
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148634519
He gets Minarosa, wat eng! Fijn dat je iig al wat gerustgesteld bent!

Heel veel succes vanmiddag Cygne!
Semper frakkin fi!
pi_148635566
Spannend Cygne

En Minarosa.. He jaks. Fijn dat je straks ff naar de vk kan.

Ik heb het idee dat ik nu al zichtbaar zwanger ben. Bij zoon had ik met 9 a 10 weken al positiebroeken nodig. Dat was bijna niet te verbloemen..

Nu lijkt het wel nog harder te gaan! En heb nog niet eens een eerste echo gehad.. Dat wordt nog wat. (wil sowieso wachten met vertellen, er komt nog een contract verlenging aan)

Hadden meer van jullie dit zo snel?

[ Bericht 8% gewijzigd door gestreeptestoel op 13-01-2015 11:37:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')