Ik heb tot 9 weken ook last gehad van 'emotionele instabiliteit', maar heb nu alweer een tijdje dat ik me weer gewoon mezelf voel. Het hoeft dus niet blijvend te zijn!quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Rugpijn en slapeloze nachten... Bleghhh! Dat kan zo opbreken voor de mens..
Zit ik zostraks in de auto. Muziek aan.. Moet ik ineens huilen! Uit t niets!Begint dat nu al?
![]()
Hier donderdag al de eerste echo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the bright side: volgende week mag ik weer met mijn bolle lichaam op sollicitatie voor een andere hele leuke functie.
Weet ikquote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb tot 9 weken ook last gehad van 'emotionele instabiliteit', maar heb nu alweer een tijdje dat ik me weer gewoon mezelf voel. Het hoeft dus niet blijvend te zijn!
Oeh, babyfoon testen! Dat is leuk als je partner het niet weetquote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef NotTheSame het volgende:
Okee, ik dacht, ik test nog even onze babyfoon voor als we straks thuis komen.
3x raden...
Kapoet...
succes vandaagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:10 schreef Cygne het volgende:
Wat fijn, lunapuella!![]()
Slecht geslapen vannacht en nu alweer aan het werk. Gisteren een lijstje gemaakt met vragen voor de geneticus. Ben benieuwd of we goede antwoorden krijgen en wie er nog meer bloedonderzoeken moet krijgen.
Positief punt van vanochtend, nog steeds geen miskraam.
Het was juist super fijn dat jouw echo goed was! Wat goed nieuws tussen alle verdrietige berichtjes door.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef Gevalletje het volgende:
...........
En Malteser weer terug. Gefeliciteerd!
Jij en Cygne liepen beide iets op mij voor en vielen weg na termijnecho, niet lang voor de mijne.. Vond dat toen zo rot en was best nerveus voor mijn echo! Daarna vond ik het weer stom dat mijn echo goed was, waarom die van jullie dan niet?Fijn om te zien dat jullie beiden weer terug zijn
. Veel sterkte allebei, moet zo onzeker zijn voor jullie! Ik vond alles al zo spannend en onzeker, zonder mk!
...............
Oeh lastig is dat Ggirl. Hoe ver ben je nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Ggirl het volgende:
Pff. De zwangerschap is niet langer ons geheimpje. 😕
Vriend werkt maar samen met één collega en deze collega is door z'n vriendin gebonden aan de schoolvakanties. Wij gaan normaal buiten het seizoen op vakantie dus toen collega vandaag vertelde dat hij op onze uitgerekende datum naar Indonesië vliegt heeft vriendje een dusdanig vreemd gezicht getrokken dat hij direct de vraag kreeg: 'wat is er aan de hand, jij gaat toch niet in de schoolvakantie?'
Vriendje heeft maar direct open kaart gespeeld en nu hebben ze afgesproken dat vriendje gewoon z'n twee dagen pakt als ik inderdaad in de vakantie zou bevallen en hij dan direct na terugkomst van collega vakantie neemt.
wat fijn!quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef lunapuella het volgende:
Volgens mij voelde ik baby net voor het eerst echt bewegen
Ik heb wel eerder wat gevoeld, maar dat was altijd zo subtiel dat ik niet zeker wist óf ik echt wat voelde, en wat het dan was. Maar net voelde ik het heel duidelijk.
ik had mijn geld ingezet dat het vandaag ging gebeuren bij jouquote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef NotTheSame het volgende:
Okee, ik dacht, ik test nog even onze babyfoon voor als we straks thuis komen.
3x raden...
Kapoet...
skippyballen! stuk wandelen, bitterlemon twee liter lurken en sexen als je vent thuis komt..... :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:46 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *
Nog niks aan de hand hier. Maar de dag is nog lang, dus we zullen zie of één van jullie gelijk krijgt, Stippelrientje en MevrouwCactus
.
Ik ga er zelf iig niet meer vanuit dat hij voor de ks komt.
Cygne, sterkte en succes straks!
Ik sta ook de halve dag aan mijn borsten te voelen (hoe gênant....). Dat is namelijk mijn enige 'lichamelijk teken van een zwangerschap'. Owjah, en moe moe moe moe. Afgelopen donderdag ging ik even op bed liggen na het eten i.v.m. mijn rug, kwam man na 20 minuten lekker een kop thee brengen, was ik heel hard in slaap gedenderd. Dat heb ik normaal echt nooit. En toch ging er toen nog geen belletje rinkelen....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:34 schreef Cygne het volgende:
Wat akelig Mina!
MIjn tetpijn is van 1000 op de schaal van risu naar 0 op de schaal van risu gegaan.![]()
Wel misselijk nu maar kan ook honger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |