Welkom nog QuickieBrat! Gefeliciteerd!
En Malteser weer terug

. Gefeliciteerd!
Jij en Cygne liepen beide iets op mij voor en vielen weg na termijnecho, niet lang voor de mijne.. Vond dat toen zo rot en was best nerveus voor mijn echo! Daarna vond ik het weer stom dat mijn echo goed was, waarom die van jullie dan niet?

Fijn om te zien dat jullie beiden weer terug zijn

. Veel sterkte allebei, moet zo onzeker zijn voor jullie! Ik vond alles al zo spannend en onzeker, zonder mk!
Faptist, waarschijnlijk heb je de site van Amivedi al gevonden en kat erop gezet? Ik ken het gevoel maar al te goed, onze kater van 1,5 ging 1,5 jaar terug naar buiten om nooit meer terug te keren.. Hij was erg sociaal, dat bleek wel toen meerdere mensen die we alleen van gezicht kenden naar ons toe kwamen "was dat jullie kat? Oh hij kwam hier altijd binnen". Bleek naar iedereen toe te lopen en de halve buurt af te gaan

. Stiekem hopen we dat hij nig leeft en nu bij iemand anders een goed plekje heeft. Maar zou toch erg graag weten waar hij is! Hij is ook gewoon gechipt. Hoop dat je kat snel thuis komt! Wij hadden zoveel verdriet dat we al snel een nieuw kitten hebben gehaald.. (Ik had vanaf het eerste moment het gevoel dat we die ander echt nooit meer zouden zien, misschien wel erg snel daarom een nieuwe gehaald.. Hij is niet zo sociaal naar anderen en dat vind ik nu wel prettig!)
Een trouwjurk voor Selvaria en al snel trouwen, leuk! Gekriebel komt me bekend voor, vooral als ik ging liggen. Ging ik maar even anders liggen, want het kietelde nogal

Hier soms ook nare dromen Cygne, zoals laatst over een neerstortend vliegtuig.. In het begin vooral over alcohol drinken en dan boos op anderen worden want zij wisten toch dat ik zwanger ben?

. Die laatste droom van je was wel erg naar zeg

Krisvc: volgens mij "ouders van nu". Werd gebeld en heb met m'n domme kop zo'n abonnement van 3 maanden ofzo genomen, heb er niks van gelezen natuurlijk.. Maar gauw weer stopzetten voor ze het verlengen! Ik ben zo slecht in nee zeggen aan de telefoon, neem anonieme nummers daarom nooit meer op, bijna altijd verkopers

(daardoor natuurlijk net die paar keer gemist dat het ziekenhuis belde voor afspraak op POP-poli..)
Oeh hopelijk hoef je niet insuline te gaan spuiten MellieMuis!

MwCactus voor het slechte slapen en rugpijn
Laatste loodjes voor mw Diemux! Naar van het vocht en de hoge bloeddruk!
Goede SEO voor Purebliss!