abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148632082
Cygne, heel veel succes vandaag! En jeuj voor nog geen miskraam :)

NTS, jij krijgt vanavond weeen en morgenvroeg heb je je kindje, wedden :D ?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:46:01 #277
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148632335
* MELD *

Nog niks aan de hand hier. Maar de dag is nog lang ;), dus we zullen zie of één van jullie gelijk krijgt, Stippelrientje en MevrouwCactus :+ .
Ik ga er zelf iig niet meer vanuit dat hij voor de ks komt.

Cygne, sterkte en succes straks :*!
pi_148632398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:46 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *

Nog niks aan de hand hier. Maar de dag is nog lang ;), dus we zullen zie of één van jullie gelijk krijgt, Stippelrientje en MevrouwCactus :+ .
Ik ga er zelf iig niet meer vanuit dat hij voor de ks komt.

Cygne, sterkte en succes straks :*!
skippyballen! stuk wandelen, bitterlemon twee liter lurken en sexen als je vent thuis komt..... :p

*O* GO NTS *O*
Schudden voor gebruik
pi_148632402
Cygne, success straks!

En stippelrientje, wat een gekke dromen...Ik droom ook heel veel en heel gek, maar kan ze niet helemaal onthouden geloof ik...
pi_148632413
Cygne, heel veel succes en sterkte straks! :*

NTS hoe dan ook bijna een baby! Superspannend lijkt me dat, als het elk moment kan gebeuren.

Sinds een paar dagen slaap ik veel lichter dan eerder. Het is niet dat ik wakker lig, maar ik word sneller wakker en als ik naar de wc moet slaap ik daarna niet meer zo diep. Ik weet dat het er bij hoort, maar ik zit nu voor de tweede dag enorm brak op m'n werk en dat breekt me toch wel op merk ik. :@ Iemand tips voor een betere nachtrust, of moet ik hier gewoon aan wennen?

On the bright side: vanavond taarten proeven voor de bruiloft! :9
pi_148632417
MevrouwCactus kan goed voorspellen hoor ;)

En *O* en :* voor Malteser en Cygne!
pi_148632540
Schrik behoorlijk, heb klein beetje helderrood bloedverlies vanochtend bij 18+3. Ga zo meteen vk bellen
pi_148632710
Oef, hopelijk is het niks en kan de vk je gerust stellen. :*
pi_148632712
Mina :o Bah wat een schrik. Hoop dat je misschien snel effe langs de vk mag.

Hier ook een crappy nacht.. niet kunnen slapen, rusteloos gevoel in hele lijf, wel doodmoe en bandenpijn to the max (ik wilde op een bepaalde moment omdraaien maar dat deed zoveel pijn dat ik piepend bleef liggen ;( )... Hopelijk vannacht beter!
pi_148632750
Oh Mina! dat is schrikken

:*
Schudden voor gebruik
pi_148632893
:* voor Mina, hopelijk is er niks aan de hand!
pi_148632907
Oh Minarosa, dat is schrikken. Hopelijk is het niks. :*
pi_148633039
Wat akelig Mina!

MIjn tetpijn is van 1000 op de schaal van risu naar 0 op de schaal van risu gegaan. :')
Wel misselijk nu maar kan ook honger zijn. _O-
pi_148633114
Booo voor bloedverlies, dat is echt stom. Hopelijk is het niets.
pi_148633145
boh minarose, wat schrikken. Hopelijk is alles goed!
pi_148633284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:34 schreef Cygne het volgende:
Wat akelig Mina!

MIjn tetpijn is van 1000 op de schaal van risu naar 0 op de schaal van risu gegaan. :')
Wel misselijk nu maar kan ook honger zijn. _O-
Ik sta ook de halve dag aan mijn borsten te voelen (hoe gęnant....). Dat is namelijk mijn enige 'lichamelijk teken van een zwangerschap'. Owjah, en moe moe moe moe. Afgelopen donderdag ging ik even op bed liggen na het eten i.v.m. mijn rug, kwam man na 20 minuten lekker een kop thee brengen, was ik heel hard in slaap gedenderd. Dat heb ik normaal echt nooit. En toch ging er toen nog geen belletje rinkelen....

Hoe laat hebben jullie de afspraak vandaag?
pi_148633304
Minarosa: kun je terecht bij de VK?
pi_148633335
Moe ben ik ook nog niet, ja nu wel omdat ik slecht heb geslapen maar ook niet heel erg.
Afspraak om half 3, eerst naar nijmegen rijden, polikaart aanvragen, dan nog uitloop, gok ik. Wordt waarschijnlijk een lange afspraak. Er moet een familiestamboom gemaakt worden (mijn familie is groot) en ik heb véél vragen.
pi_148633437
Minarosa, wat eng! Hopelijk is alles goed met de kleine :*.

NTS nee he -O-. Wij moeten ook een nieuwe, die we nu hebben heeft binnenshuis niet eens overal bereik :').

Slechte nachten, boo :(.

Cholula, balen dat je bent afgewezen alleen door je zwangerschap! Maar hee, je bent hartstikke ver gekomen, dat is in deze tijd al heel wat! Succes met de volgende solli!

Cygne, sterkte vandaag! :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_148633471
Mina wat schrikken! Ik hoop dat de vk je kan geruststellen! :*

Succes bij de geneticus vandaag Cygne!

:* voor de slechte nachten. Ik ben vannacht maar drie keer wakker geworden en daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Helaas een beetje koortsig wakker geworden.

QB je vroeg of ik niet bang ben bij voorbaat afgewezen te worden omdat ik zwanger ben. Daar ben ik wel een bang voor, ik werk sowieso in een echte mannenwereld waardoor het toch al meer vechten voor een plaatsje is. Het is gelukkig niet zo dat ik na mijn verlof zonder werk zit, maar ik zou toch graag een nieuwe werkplek hebben na die tijd.
pi_148633497
Veel sterkte vandaag Cygne!

Ik heb me gisteren aangemeld voor kraamzorg, en een mail gestuurd over zwangerschapsyoga. Het nieuws begint eindelijk een beetje te landen hier, na bijna 15 weken..
pi_148633836
Oh men, ik ben zķ lui. Heb vandaag gewoon in bed zitten werken. _O-
Vrijdag heb ik de test, als ik die haal mag ik blijven. Spannend! *O*
pi_148634343
Dankjullie :* Ga vanmiddag om vier uur bij de vk langs. Ze klonk niet gealarmeerd of ongerust dus dat maakte mij ook rustiger. Als het iets zorgwekkends is had het vast meer haast gehad. Bloedverlies lijkt ook gestopt nu, was gelukkig niet veel. Ik voel mijn buik wel een beetje nu maar dat is volgens mij stress en overal op letten. Werk leidt gelukkig goed af.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:52:11 #299
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148634519
He gets Minarosa, wat eng! Fijn dat je iig al wat gerustgesteld bent!

Heel veel succes vanmiddag Cygne!
Semper frakkin fi!
pi_148635566
Spannend Cygne

En Minarosa.. He jaks. Fijn dat je straks ff naar de vk kan.

Ik heb het idee dat ik nu al zichtbaar zwanger ben. Bij zoon had ik met 9 a 10 weken al positiebroeken nodig. Dat was bijna niet te verbloemen..

Nu lijkt het wel nog harder te gaan! En heb nog niet eens een eerste echo gehad.. Dat wordt nog wat. (wil sowieso wachten met vertellen, er komt nog een contract verlenging aan)

Hadden meer van jullie dit zo snel?

[ Bericht 8% gewijzigd door gestreeptestoel op 13-01-2015 11:37:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')