Wat tof zeg!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Een meevaller vandaag.De buurman die naast de bakkerij woont, is schilder. Hij wil gratis plafond en wanden spuiten met de spuitmachine.
Ook wil hij voor een heel zacht prijsje het plafond dichtzetten.
Ik weet niet of dat het is, maar het is gewoon een leuke gast en hij vindt dat spuiten leuk om te doen, zei hij.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wat tof zeg!![]()
De buurman is natuurlijk ook blij met een echt goede bakkerij naast zijn deur.
Ik wil wel geloven dat hij het leuk vindt om te spuitenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is, maar het is gewoon een leuke gast en hij vindt dat spuiten leuk om te doen, zei hij.
Rotterdammers zijn gewoon aardige mensenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is, maar het is gewoon een leuke gast en hij vindt dat spuiten leuk om te doen, zei hij.
is dat niet heel erg duur als je afzet tegen de investeringssom?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Doorgaan.nl lijkt een degelijk platform voor Nederlandse crowdfunding. Kosten vallen -voor crowdfunding- mee (¤250 euro + 3% ex BTW, een drievoud daarvan is niet ongebruikelijk)
begint al vorm te krijgenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag in mijn upje alle wanden ook van boven dichtgezet, op één stukje wand na dat wat lastiger is omdat daar afstandhouders gebruikt moeten worden. Op de bovenste foto is de groene tegelvloer vrij goed te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat kost kickstarter.com danquote:Op maandag 19 januari 2015 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Doorgaan.nl lijkt een degelijk platform voor Nederlandse crowdfunding. Kosten vallen -voor crowdfunding- mee (¤250 euro + 3% ex BTW, een drievoud daarvan is niet ongebruikelijk)
Kan beide, maar prijzig.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:05 schreef n0a het volgende:
Ik zie dat Kromkommer ook Crowd about now heeft gebruikt. Een nieuw tentje in R'dam dat mij via Twitter is gaan volgen heeft via Crowd about now 67K binnen gehaald. Lijkt ook wat succesvoller dan kickstarter.
Edit: Is mij nog niet helemaal duidelijk of het daar om leningen gaat.
Stel we zouden een maximumbedrag van 7500 doen, en 7000 halen. Dan zit je op 750 + 350 euro + btw = ¤1331 euro - Dan is er nog maar ¤5669 over van wat je ophaalt (waarover ook nog deels 6 procecnt BTW moet worden afgedragen voor de tegenprestaties).quote:Voor het Gebruiksrecht van het Platform brengt CrowdAboutNow een Plaatsingsfee van 1 % van de maximale
financieringsbehoefte in rekening aan de Accounthouder. Deze moeten voorafgaand aan de plaatsing van het
Donatievoorstel op het Platform door de Accounthouder worden voldaan. Er wordt pas toegang tot het
Platform verschaft indien deze Plaatsingsfee geheel en volledig is voldaan.
3.2 Het minimumbedrag van de Plaatsingsfee bedraagt ¤ 250.
3.3 De Accounthouder is CrowdAboutNow een Succesfee van 5 % van de totale financieringsbehoefte verschuldigd.
Deze Succesfee wordt direct na het volledig bijeenbrengen van de financieringsbehoefte in zijn geheel voor
het gehele Crowdfundingproces in rekening gebracht.
3.4 Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW
Kickstarter 8% + 20 cent per pledge ( https://www.kickstarter.com/help/fees )quote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan beide, maar prijzig.
[..]
Stel we zouden een maximumbedrag van 7500 doen, en 7000 halen. Dan zit je op 750 + 350 euro + btw = ¤1331 euro - Dan is er nog maar ¤5669 over van wat je ophaalt (waarover ook nog deels 6 procecnt BTW moet worden afgedragen voor de tegenprestaties).
Mijn idee!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:36 schreef Molo het volgende:
En zelf iets in elkaar flansen? Het gaat toch op basis van vertrouwen, beide kanten op en je kent iedereen van Fok, dat is voor mij iig genoeg.
Voor Fok absoluut eens, voordeel van een crowdfunding is dat het deelbaar is (met niet-Fok!ers), betaling geregeld is ed.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:36 schreef Molo het volgende:
En zelf iets in elkaar flansen? Het gaat toch op basis van vertrouwen, beide kanten op en je kent iedereen van Fok, dat is voor mij iig genoeg.
dan moet je eens gaan tellen hoe ver je komt met Fok + ouders.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor Fok absoluut eens, voordeel van een crowdfunding is dat het deelbaar is (met niet-Fok!ers), betaling geregeld is ed.
Doorgaan.nl gaat trouwens uit van 150 + 3% ex. Dus met 7000 kom je dan op ¤435.60, al een stuk schappelijker.
Lijkt mij niet echt te doen qua administratie met users die elk 5 of 10 euro bieden en er ook goodies voor terug willenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:36 schreef Molo het volgende:
Excelsheet?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt te doen qua administratie met users die elk 5 of 10 euro bieden en er ook goodies voor terug willen
dat kan, maar is misschien beter terug te verdienen door hard brood te verkopen en funding in grotere parten binnen te krijgen...quote:
Geen idee, ik ben alleen erg goed in geld uitgeven, beheren ben ik niet zo vanquote:
Bekend probleem.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben alleen erg goed in geld uitgeven, beheren ben ik niet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |