Ik zeg, doenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb nog wel hout voor 300-500 stokken maar dan komt die wel in het noorden te liggen, laat maar weten.
voor alle 300 - 500 stokken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen
heb je ook een slot?
Het gat in de stok is vaak moeilijkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen
heb je ook een slot?
Nee ik heb geen slot, ik kan er wel een gat in maken voor een slot en dat ik de stok dan wegleg. Dat gat is zo gepiept.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zeg, doen
heb je ook een slot?
Een slot hoeft niet duur te zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen slot, ik kan er wel een gat in maken voor een slot en dat ik de stok dan wegleg. Dat gat is zo gepiept.
Klopt maar het slot heeft niet heel veel zin hebben we de laatste tijd kunnen zien.quote:
Slot werkt prima, mits locatie sleutel in spoilertags wordt gezetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Klopt maar het slot heeft niet heel veel zin hebben we de laatste tijd kunnen zien.
Het hout waar ik nog wel wat fokstokken van kan maken
[ afbeelding ]
Ik heb gekozen voor een iets kleiner formaat stok zodat die minder opvalt, ik heb er ook wat minder fel tape om heen gedaan zoals de vorige keren. Ik heb de stok op mijn laptop gezet zodat jullie kunnen zien hoe groot die ongeveer is. Ongeveer 22-23 centimeter lang gok ik. Zo dus:
[ afbeelding ]
Morgen of vanavond kan ik de stok wel wegleggen maar dat wordt dan wel in de buurt want op dit moment doe ik even niet aan racefietsen.
Dat zal wel maar ik neem het risico niet meer die is mij te groot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Slot werkt prima, mits locatie sleutel in spoilertags wordt gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes er mee!![]()
Wat is het voordeel van spoiler tags?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Slot werkt prima, mits locatie sleutel in spoilertags wordt gezet
Het voordeel van spoilers is dat mensen die geen niet zijn ingelogd op fok ze niet kunnen openen. Maar het lijkt me sterk dat de spelbreker geen lid is van fok, dus heeft het weinig zin.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van spoiler tags?
Dat heb ik vaker horen zeggen in dit topic, maar ik zie hem niet.
PS:
Goed dat de stok weer op pad is!
Dit is eenvoudig niet waar.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Het voordeel van spoilers is dat mensen die geen niet zijn ingelogd op fok ze niet kunnen openen.
De laatste keer lag de sleutel nog gewoon op de plek waar ik hem had achtergelaten. Het zou mij eigenlijk niet verbazen als hij daar is weggehaald door iemand die geen flauw idee heeft wat Fok is en die dit topic nog nooit heeft gezien.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Maar het lijkt me sterk dat de spelbreker geen lid is van fok, dus heeft het weinig zin.
Ik heb zelf even geprobeerd met chrome incognito en dan zie ik het ook niet:quote:Op zondag 25 januari 2015 16:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is eenvoudig niet waar.(Alleen op Firefox met adblocker, maar dat lijkt meer een bug dan 'working as intended'. In alle andere browsers kun je de spoilers gewoon lezen als je niet bent ingelogd. Google indexeert ze ook.)
[..]
De laatste keer lag de sleutel nog gewoon op de plek waar ik hem had achtergelaten. Het zou mij eigenlijk niet verbazen als hij daar is weggehaald door iemand die geen flauw idee heeft wat Fok is en die dit topic nog nooit heeft gezien.
Eeuwige pessimist.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ja... het gaat weken goed zonder slot...
Ik geloof er niks van, dit is eerder gebeurd.
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb zelf even geprobeerd met chrome incognito en dan zie ik het ook niet:
[ afbeelding ]
Ik heb er voorlopig even geen zin in...quote:Op zondag 25 januari 2015 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm. Niet heel dichtbij. Maar eens kijken of 'ie te scoren is. Dat wordt pas 2e helft van de week op z'n vroegst, dus diegene die kan (NK?, weer een mooi Drents ritje) kan voorlopig z'n slag slaan.
Jammer dat het zo vroeg donker is, dat maakt het ophalen minder makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |