Tja...quote:Op zondag 18 januari 2015 11:28 schreef hiddit het volgende:
[..]
Hoezo zo veel moeite doen om de lol voor een paar mensen te verpesten
quote:Op zondag 18 januari 2015 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens... En vraag me echt af wat die persoon bezield.
Fuckzooi.quote:
hij lag/ligt daar nog preciesquote:Op zondag 18 januari 2015 12:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Fuckzooi.
Ik had de sleutel in het bord aan de kant van de afrit gelegd, lag hij nog precies op die plek?
Dan zou je haast denken dat iemand hem lost heeft gemaakt zonder sleutel te gebruiken. Of iemand is inderdaad willens en wetens dit spel aan het verkloten.
Het gaat erom wanneer een mogelijke kaper kans ziet om hem weg te halen. Dat is als ie een week ofzo stil ligt lijkt het wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef G-NiLES het volgende:
Kansloos verhaal weer.
ketting losgerukt? Is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk het was een dun dingetje met een soort dagboekslotje eromheen.
De vraag is of het helpt om echt een dikke ketting aan te brengen.
Lag de stok in het zicht? Misschien dat het niet eens een opzettelijke verpester is maar een waakzaam iemand die het niet vertrouwd ofzo?
Waarom zou die anders in Schipluiden niet worden "gejat" en in Maasdijk wel, ligt 5km uit elkaar. Anders zou het sleuteltje ook wel gewoon gebruikt zijn.
De stok hing aan het kettinkje dat ik had gebonden rondom de bovenste van de twee horizontale balken waarop beide borden gemonteerd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef G-NiLES het volgende:
Kansloos verhaal weer.
ketting losgerukt? Is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk het was een dun dingetje met een soort dagboekslotje eromheen.
De vraag is of het helpt om echt een dikke ketting aan te brengen.
Lag de stok in het zicht? Misschien dat het niet eens een opzettelijke verpester is maar een waakzaam iemand die het niet vertrouwd ofzo?
Waarom zou die anders in Schipluiden niet worden "gejat" en in Maasdijk wel, ligt 5km uit elkaar. Anders zou het sleuteltje ook wel gewoon gebruikt zijn.
Eens, dit begint nu wel iets te vaak te gebeuren om nog leuk te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik begin dit gedoe wel zat te worden. Ik dacht dat het opgehouden was
Herinner me even: welk idee was dat?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Denken in oplossingen, niet in problemen
Mijn idee gaat diefstal bijna helemaal tegen, maar werd niet in goede armen ontvangen. Als iemand anders een goed idee heeft dan mag dat best uitgeprobeerd worden, hopelijk houdt het dan eens op.
DM naar bot voor de sleutellocatie.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Herinner me even: welk idee was dat?
Ik sta open voor elk idee dat deze hoofdpijn voorkomt.
En dan krijg je dus ook pas een foto als je die opvraagt aan die bot?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DM naar bot voor de sleutellocatie.
Zonder sleutel krijg je de stok wel mee als je echt wil.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DM naar bot voor de sleutellocatie.
Inderdaad. In dit specifieke geval vraag ik me af of degene die de stok heeft weggehaald überhaupt wist dat er een sleutel was en waar die lag. (Wie legt de sleutel nou netjes op dezelfde plek terug? Doesn't make sense.)quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Zonder sleutel krijg je de stok wel mee als je echt wil.
Hier zat ik ook aan te denken inderdaad. Een stok die de maat van een pen heeft kun je in principe ook in de rand van zo'n bord leggen zonder dat iemand het ooit ziet.quote:
Ook een idee inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Of iets als bij geo-caching: bij een plaatsnaambord maar dan begraven of goed verstopt.
Ik had het over de vorige keer dat de stok kwijtraakte.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
@hiddit: zag het er pas gemaaid uit daar?
Bovendien... ik denk eerlijk gezegd niet dat degene die dit keer de stok heeft weggehaald überhaupt de sleutel heeft gevonden. Die lag nog op dezelfde plek.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dan stuur je een dm naar die bot en dan krijg je de sleutel locatie en dan ligt de sleutel bij het dichtstbijzijnde bord?
Stel het is diefstal dan gaat diegene de sleutel wel gewoon zoeken in omliggende borden denk ik. Daar hoeft echt geen dm voor nodig te zijn.
het gras was niet gemaaid maar denk dat als je er langs loopt onderaan de dijk dat die dan wel redelijk zichtbaar wasquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
@hiddit: zag het er pas gemaaid uit daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |