'Talking to me ? Talking to me ?'quote:
Is geen aanslag maar zinvol geweld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:17 schreef HPLC het volgende:
Hansie natuurlijk als hij Louis interviewt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is geen aanslag maar zinvol geweld.
Maar Ikea is Zweedsquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:48 schreef HighVolume het volgende:
Een aanslag in een random Ikea ergens in nederland.
IKEA is officieel een Nederlands bedrijf #funfact #datwistjeniethe #zoekmaarop #belastingontduikendoejeinnederlandquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar Ikea is Zweeds
Special K zijn eigenlijk ontbijtgranen geproduceerd door Kelloggsquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
IKEA is officieel een Nederlands bedrijf #funfact #datwistjeniethe #zoekmaarop #belastingontduikendoejeinnederland
Ik denk dat er sprake is van een necrofiel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:59 schreef Leandra het volgende:
Wilders 2 keer Tong? Mislukt de eerste keer?
Dit plaatje toont de strandopgang van Castricum.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Maanvis het volgende:
de transatlantische kabel die bij beverwijk aan land komt.
[ afbeelding ]
als je daar een aanslag op pleegt is er zo goed als geen communicatie meer mogelijk tussen amerika en het vasteland van europa.
Na vandaag ?quote:
Wat lul je man joden doen niemand kwaad. Het zijn altijd de muslims. Ik ben zelf jood en ken geen enkele jood die mensen wil doden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Penguinz het volgende:
Het zullen de Joden wel zijn. In Frankrijk waren het eerst de Joden met die slachting op een school in Toulouse, in Belgie met de aanslag op het Joods museum, in Nederland zal het weinig anders zijn, een Joodse school of een synagoge o.i.d.
Leg dat de moslims eens uit die een beetje doorgedraaid zijn in dr geloof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat lul je man joden doen niemand kwaad. Het zijn altijd de muslims. Ik ben zelf jood en ken geen enkele jood die mensen wil doden.
Waarom moet ik aan moslims vertellen dat joden geen aanslagen plegen omdat jij het zegt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Leg dat de moslims eens uit die een beetje doorgedraaid zijn in dr geloof.
Leer eens lezen ofzo..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan moslims vertellen dat joden geen aanslagen plegen omdat jij het zegt.
Ik kan lezen ander zou ik niet begrijpen wat je bedoelt met leer eens lezen ofzo.. maar ik vind het gewoon schandalig dat je joden beschuldigt zonder enig reden.quote:
Als de AIVD vandaag niet bij jou een bezoekje komt brengen dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Maanvis het volgende:
de transatlantische kabel die bij beverwijk aan land komt.
[ afbeelding ]
als je daar een aanslag op pleegt is er zo goed als geen communicatie meer mogelijk tussen amerika en het vasteland van europa.
Nee. Ik reageerde op een post erboven waaraan als doelwit de joden genoemd werden. Hetgeen mij inderdaad ook niet zou verbazen omdat moslims niet bepaald vriendjes zijn met joden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij shuffelt je woorden en probeert een topic te verpestennegeer maar.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Miljoenen mensen als de blauwe envelopen weer een aanslag gaan plegen.
ze zijn niet geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als de AIVD vandaag niet bij jou een bezoekje komt brengen dan weet ik het ook niet
Uiteraard niet.quote:
sorry, het plaatje was gejat en iemand anders zei dat dat beverwijk wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Je post een plaatje van Castricum bij een verhaal over Beverwijk.
Ze nemen je dus niet serieus.
Rotterdamse haven zal goed fikken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef Netsplitter het volgende:
Er zijn genoeg interessante plekken om een aanslag te plegen die meteen de toon zet.
we vergeten de palestijnen even voor het gemak he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat lul je man joden doen niemand kwaad. Het zijn altijd de muslims. Ik ben zelf jood en ken geen enkele jood die mensen wil doden.
Naar keuzequote:Op zondag 8 februari 2015 18:44 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Van wie komt de dreiging in deze casus?
Dan ga ik voor anti-islamietboosmensen en als doelwit de mega moskee.quote:
Wie zou dat moeten doen ?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:55 schreef PendingApproval het volgende:
Hopelijk deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |