NEE.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
In een ton met spijkers en daarna vierendelen, net als vroeger. Maar laten we er wel wat varkensvet overgooien zodat hij weet dat die 72 wijntaken niet op hem zitten te wachten.
Nee, hij heeft in Reims gewoond, die andere uit Parijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef Penguinz het volgende:
Die jongste kwam toch uit Charleville? De andere twee uit Parijs?
Dat hij zich gemeld heeft, wil nog niet zeggen dat hij de dader is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Nou... Dan ben je 18 en heb je je leven verkloot door mee te werken aan een aanslag... ;')
Bij deze ben je genezen verklaard. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik Frans las.
Die tijd ligt nu achter me.
Ah ok, ik vraag me af waar hij die oudere twee ontmoet heeft. Internetradicalisering misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, hij heeft in Reims gewoond
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Bij deze ben je genezen verklaard. Gefeliciteerd.
Een half uurtje plezier door toe te geven aan zijn bloeddorstige neigingen en nu voor de rest van zijn leven in hokje zitten. Nog meer aanwijzingen dat het om extreem domme mensen gaat die waarschijnlijk nog geen 24 uur vooruit kunnen denken. Nou mag hij teren op het waanidee dat hij na zijn dood, over een jaartje of 60, in het sexparadijs komt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Nou... Dan ben je 18 en heb je je leven verkloot door mee te werken aan een aanslag... ;')
Waarom schreeuw jij altijd zoveel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.
Waarom wil elke onderbuikidioot in NL zo graag bewijzen dat ze geen haar beter zijn dan die laffe terroristen???
#dom
Dat kan ook!quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef JCats het volgende:
[..]
Wellicht zijn de regels in de US op dit punt anders.
(beledigen bevolkingsgroepen etc strafbaar; vgl verbazing over Wilders toe ie daar was)
Da's een koelwagen die lichamen uit het hoofdkantoor van CharlieHebdo naar een mortuarium brengtquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow, stond bij een tweet over de aanhouding van die jongste knakker
Wie zegt dat hij levenslang in de gevangenis blijft?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:38 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Een half uurtje plezier door toe te geven aan zijn bloeddorstige neigingen en nu voor de rest van zijn leven in hokje zitten. Nog meer aanwijzingen dat het om extreem domme mensen gaat die waarschijnlijk nog geen 24 uur vooruit kunnen denken. Nou mag hij teren op het waanidee dat hij na zijn dood, over een jaartje of 60, in het sexparadijs komt.
Haha. Inderdaad. Een terreuraanslag is iets wat je niet doet als je een beetje verstand hebt. Want je leven geven voor een paar doden is natuurlijk zonde.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:38 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Een half uurtje plezier door toe te geven aan zijn bloeddorstige neigingen en nu voor de rest van zijn leven in hokje zitten. Nog meer aanwijzingen dat het om extreem domme mensen gaat die waarschijnlijk nog geen 24 uur vooruit kunnen denken. Nou mag hij teren op het waanidee dat hij na zijn dood, over een jaartje of 60, in het sexparadijs komt.
Hij had ook een andere foto kunnen kiezen, dit is partij kiezen voor censuur en dat is gewoon fout.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Na deze gebeurtenis denk je daar als journalist over na. Ik kan me ergens wel inleven dat ze ervoor kozen om het te censureren.
Zoveel? 1 NEE? maar verder mag je vinden wat je vindt uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom schreeuw jij altijd zoveel?
Oh ik wel natuurlijk wel gewoon een rechtszaak zien waar onomstotelijk bewezen wordt dat hij schuld had. En dan dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.
Waarom wil elke onderbuikidioot in NL zo graag bewijzen dat ze geen haar beter zijn dan die laffe terroristen???
#dom
Dat deed Breivik beter ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Haha. Inderdaad. Een terreuraanslag is iets wat je niet doet als je een beetje verstand hebt. Want je leven geven voor een paar doden is natuurlijk zonde.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh ik wel natuurlijk wel gewoon een rechtszaak zien waar onomstotelijk bewezen wordt dat hij schuld had. En dan dat.
Die had dan ook geen levenslangquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij levenslang in de gevangenis blijft?
Volkert van der Graaf loopt ook alweer rond.
Dat was geen terreurdaad, maar gewoon ordinaire moord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf loopt ook alweer rond.
Frankrijk is Nederland niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf loopt ook alweer vrij rond.
Volkert is vervroegd vrij gelaten. Dat gebeurt soms ook met levenslang gestraften.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die had dan ook geen levenslang
#dom
Hij is wel één van de meest succesvolle terroristen tot nu toe. (Mag je wel een beetje respect voor hebben). Die man was duidelijk niet achterlijk.quote:
Niet alleen in die post hoor. Je komt soms wat paniekerig over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveel? 1 NEE? maar verder mag je vinden wat je vindt uiteraard
Ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hij had ook een andere foto kunnen kiezen, dit is partij kiezen voor censuur en dat is gewoon fout.
Ook een zeer bekwaam Zul'Aman raider op Nordrassil EU.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Hij is wel één van de meest succesvolle terroristen tot nu toe. (Mag je wel een beetje respect voor hebben). Die man was duidelijk niet achterlijk.
nu.nl heeft het even vertaald voor de niet-Frans-machtigen.quote:De Franse politie heeft een van de vermoedelijke daders van de schietpartij in Parijs gearresteerd. De 18-jarige man gaf zich over.
Het gaat om de 18-jarige Hamyd Mourad. De twee broers van 32 en 34 jaar zijn nog voortvluchtig.
Dat meldt het Franse persbureau AFP.
Inderdaad. Ik NL is levenslang ook écht levenslang, en in Frankrijk NIETquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook een zeer bekwaam Zul'Aman raider op Nordrassil EU.
Volkert heeft nooit levenslang gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volkert is vervroegd vrij gelaten. Dat gebeurt soms ook met levenslang gestraften.
Een terreurdaad is sowieso iets heel anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:40 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat was geen terreurdaad, maar gewoon ordinaire moord.
http://blogfilosofiebruno(...)r-en-terrorisme.htmlquote:"Om de vlaknaoorlogse Franse intellectuelen te begrijpen, is het noodzakelijk om een verschil te hanteren tussen 'terreur' en 'terrorisme'. De term 'terreur' zal ik gebruiken in relatie tot een bewind dat het aanjagen van angst gebruikt om haar volk in het gareel te houden en de orde te handhaven. De term als zodanig wordt voor he eerst gebruikt tijdens de Franse revolutie. In tegenstelling tot de terreur is het terrorisme niet geïnstitutionaliseerd. Sartre zal zeggen dat de terroristen eenvoudigweg geen ander wapen hebben. Terrorisme is geweld dat wordt gepleegd door een subversieve groepeing, soms door een individu, met als doel de ander schrik aan te jagen of te vernietigen. Terrorisme is altijd illegaal, terwijl terreur legaal is. De grondhouding van het terrorisme is steeds dat de maatschappij onrechtvaardig is, en dat alleen haar vernietiging tot waarachtige rechtvaardigheid kan leiden. 'Terreur' wordt gebruikt voor de handhaving van de orde; 'terrorisme' streeft naar een revolutie of allesomverwerpende verandering...
Nope. Dat gebeurt daar niet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volkert is vervroegd vrij gelaten. Dat gebeurt soms ook met levenslang gestraften.
Wat een apenkoppen. (Of is dat racistisch?)quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Deze twee zoeken ze nog
[ afbeelding ]
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In elk geval niet erg vriendelijk jegens apen om dat als belediging te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat een apenkoppen. (Of is dat racistisch?)
Het is onaardig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee, het zou racistisch zijn als je bv zou zeggen dat alle mensen afkomstig uit arabische landen apenkoppen hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Boeit nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:44 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dank u.Ik bedoel het meer in de trant van hun intelligente blik.
Zeg dan niks. Want irelevantquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar irrelevant.
Iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:45 schreef NiceHat het volgende:
Sowieso beschouw ik het gros van de mensen als apen. LOL
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Dat gebeurt daar niet mee.
Heel, heel, heel zelden wordt gratie verleend. Echt heel zelden.
Klopt als een busquote:Geen van de in Nederland tot levenslang veroordeelden met een veroordeling na 1970 heeft gratie gekregen. Een aantal heeft reeds om gratie gevraagd, maar dit is in alle gevallen afgewezen. Van de nu vastzittende in Nederland tot levenslang veroordeelden is Koos Hertogs de langstzittende.
Zoogdieren zijn we iig wel. En nauw verwant met (mens)apenquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:45 schreef NiceHat het volgende:
Sowieso beschouw ik het gros van de mensen als apen. LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |