Mensen praten maar wat. Journalisten die opzettelijk provoceren hebben een doodswens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het de journalisten niet kwalijk nemen die ervoor kiezen om het op deze manier aan te pakken.
Qft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je te laf bent om dat te laten zien, prima, laat die hele foto dan achterwege.
Maar ga het niet censureren. Da's een zwaktebod.
quote:Le suspect s'est rendu au commissariat de Charleville-Mézičres, dans les Ardennes, selon l'AFP.
En savoir plus sur http://www.lemonde.fr/soc(...)#owy3fgOOcO2med6d.99
Jawel hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het de journalisten niet kwalijk nemen die ervoor kiezen om het op deze manier aan te pakken.
twitter:RegulationWonk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 02:32:22#BREAKING: French Interior Ministry confirms that the youngest suspect in #CharlieHebdo attack has surrendered reageer retweet
Weet iemand dat niet dan?quote:
En nog niet eens als martelaar gestorven om in het paradijs te belanden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Nou... Dan ben je 18 en heb je je leven verkloot door mee te werken aan een aanslag... ;')
Keuzes van een journalistiek bedrijf. Ik vind het zelf, gezien de omstandigheden, een beetje naar om de foto te censureren. Maar deze journalisten hebben daar ongetwijfeld een reden voor (angst?) en ze zullen erover hebben gediscussieerd denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je te laf bent om dat te laten zien, prima, laat die hele foto dan achterwege.
Maar ga het niet censureren. Da's een zwaktebod.
Er was een tijd dat ik Frans las.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Keuzes van een journalistiek bedrijf. Ik vind het zelf, gezien de omstandigheden, een beetje naar om de foto te censureren. Maar deze journalisten hebben daar ongetwijfeld een reden voor (angst?) en ze zullen erover hebben gediscussieerd denk ik.
Staat niet best op een CV nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:33 schreef NiceHat het volgende:
Nou... Dan ben je 18 en heb je je leven verkloot door mee te werken aan een aanslag... ;')
Da's een foto van vanmiddag in Parijs.quote:
Er is één user die het stelselmatig een dader blijft noemen. De rest noemt het gewoon een verdachte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:35 schreef Eenskijken het volgende:
wie zegt dat dat de eerste dader is? Zijn allemaal nog aannames en geruchten.. we weten feitelijks nog niets zeker.
In een ton met spijkers en daarna vierendelen, net als vroeger. Maar laten we er wel wat varkensvet overgooien zodat hij weet dat die 72 wijntaken niet op hem zitten te wachten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:RegulationWonk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 02:32:22#BREAKING: French Interior Ministry confirms that the youngest suspect in #CharlieHebdo attack has surrendered reageer retweet
Oow, stond bij een tweet over de aanhouding van die jongste knakkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een foto van vanmiddag in Parijs.
Wellicht zijn de regels in de US op dit punt anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Keuzes van een journalistiek bedrijf. Ik vind het zelf, gezien de omstandigheden, een beetje naar om de foto te censureren. Maar deze journalisten hebben daar ongetwijfeld een reden voor (angst?) en ze zullen erover hebben gediscussieerd denk ik.
'Verdachte'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
In een ton met spijkers en daarna vierendelen, net als vroeger. Maar laten we er wel wat varkensvet overgooien zodat hij weet dat die 72 wijntaken niet op hem zitten te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |