Volgens mij zegt ook niemand dat dit een reden is om te moorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef Bensel het volgende:
laatste post: je kunt het provoceren noemen, maar geen reden om te moorden. Nooit en te nimmer. Er is maar 1 partij die fout zit, en dat zijn niet de cartoonisten. Op welke manier dan ook
het weekblad misschien wel, die weekblad niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat die weekblad voortaan 10x nadenkt voor ze nog een plaatje uitbrengt met moslims
Die zijn dan ook al wat langer weg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
In Zuid Amerika gaat het anders prima: Chili, Argentinië...
Dat gaat juist alleen maar meer worden denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat die weekblad voortaan 10x nadenkt voor ze nog een plaatje uitbrengt met moslims
Hij smeekte om genade.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zegt die agent eigenlijk voordat hij doodgeschoten word?
Die dader zegt volgens mij putain net voordat hij schiet.
http://www.dumpert.nl/med(...)eten_agent_dood.html
Tuurlijk niet, ze gaan juist door.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou, dat ben ik zeker wel eigenlijk! Ik vind het ongelooflijk zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef agter het volgende:
We doen toch niet alsof we verbaasd zijn, dat dit gebeurde?
Fijn dat je dit met elkaar vergelijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef matthijst het volgende:
Wel vermakelijk dat iedereen z'n mond vol heeft over vrijheid van meningsuiting als het gaat om het beledigen van de profeet. Maar als Gordon een Chinees in de zeik zet op tv is het land te klein
Juist nu hebben ze meer redenen om door te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef Proximo het volgende:
[..]
Die gaan gewoon door, meer reden dan ooit
Wilders dan weer niet. Ik snap alleen niet waarom ooit besloten is dat we daar überhaupt levende moslims nodig hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En wij zijn vriendjes met Saudië Arabië, waar ze ook onthoofden.
Want olie.
gordon ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar de Charlie Hebdo beledigde niet alleen de profeet en de Islam. Er werden zoveel geloofsovertuigingen en personen beledigd.
Ze is knap, maar best heel erg een kreng vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Eva Jinek met haar visseogen en harde stem.. kan ik het opbrengen om daarnaar te kijken..
nee, dit zat er aan te komen. Maar niet de schuld van de cartoonisten natuurlijk, maar van booslims met heeeel erg lange tenen en de beschikking over wapensquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef agter het volgende:
We doen toch niet alsof we verbaasd zijn, dat dit gebeurde?
dit is pure emotie wat je vertoont. Het gaat er niet om te wijken voor iets en iemand, het gaat gewoon over algemeen fatsoen en normale omgangsvormen. Maar blijkbaar moet alles maar kunnen en mogen onder het mom van "satire".quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het staat iig oneindig ver boven een of andere dode profeet of een fantasiefiguur als Allah. Iemand die voorzichtig moet zijn om zijn mening te uiten omdat je daarmee aanhangers van een sprookje misschien op de tenen trapt
Kom op zeg, als je hier ook maar een millimeter voor wijkt dan ben je gewoon geen enkele vrijheid waard.
Ik denk het niet. Ik denk dat morgen de kranten wereldwijd volstaan met plaatjes over extreme moslims. Ik hoop dat elke krant dit doet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is politieke correctheid. Als de islam zich beledigt voelt, is het land ook te klein.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef matthijst het volgende:
Wel vermakelijk dat iedereen z'n mond vol heeft over vrijheid van meningsuiting als het gaat om het beledigen van de profeet. Maar als Gordon een Chinees in de zeik zet op tv is het land te klein
Komt binnenkort een waarschijnlijk geweldig boek van 'm uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef primakov het volgende:
Gelukkig is Michel Houellebecq geen slachtoffer geworden, De wereld als markt en strijd en Elementaire deeltjes![]()
![]()
![]()
Hij vraagt om zijn ID nou goed.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zegt die agent eigenlijk voordat hij doodgeschoten word?
Die dader zegt volgens mij putain net voordat hij schiet.
http://www.dumpert.nl/med(...)eten_agent_dood.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |