Daar zijn de daders het niet mee eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet om die cartoons gaat.
Nee, het mag nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, maar het mag wel. Geweld daarentegen mag nooit.
Dat is dus geen gijzeling, want er zijn geen gijzelaars.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Zijn ze in Delfzijl ?twitter:NUnl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:27:07Mogelijke gijzeling in Delfzijl: http://t.co/PwLRrst6LA reageer retweet
waarom mag geweld niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, maar het mag wel. Geweld daarentegen mag nooit.
Nja er staat een man met een baard en een zwaard. Ik denk we kunnen zeggen dat dit een moslim is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef HighVolume het volgende:
[..]
in deze cartoon wordt volgens mij ook geen god / profeet / geloof belachelijk gemaakt.
Maar ik ben het verder wel met je eens hoor.
Datzelfde AD-artikel:quote:
quote:Heel even dacht de Nederlandse politie vanmiddag de mogelijke daders van de aanslag in Parijs te hebben gevangen. Op de A16, in de buurt van de Belgische grens, werden drie Fransen aangehouden die met hoge snelheid Nederland waren binnen gereden.
De drie hadden twee vuurwapens bij zich. Bovendien kwamen zij ongeveer vijf uur na de aanslag Nederland binnen. Even werd gedacht aan de terroristen die in Parijs toesloegen, maar dat bleek niet juist.
Tot 1956 was trouwen nog reden tot ontslag van vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:29 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar een paar 100 jaar![]()
Van de verlichting tot het verjagen van het nazisme, we hebben een lange weg afgelegd in Europa. De islam is er nog niet eens aan begonnen, men verhardt in de overtuiging.
Niet correct, want ze maken minder strenge moslims ook gewoon af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Interessante analyse. Ik hoop echter dat de moslimgemeenschap de noodzaak gaat inzien van enige (publiekelijke) verwerping van het extremisme.
Daar zijn ze te dom en te trots voor joh.. die mensen blijven nog wel een paar honderd jaar in de Middeleeuwen stekenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Interessante analyse. Ik hoop echter dat de moslimgemeenschap de noodzaak gaat inzien van enige (publiekelijke) verwerping van het extremisme.
Nazi's, Zionisten, Amerikanen, Russen, Chinezenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef ntm het volgende:
Lekker allemaal 1 miljard mensen over 1 hoop gooien, generaliseer er maar op los mensen
En al wordt hij wel belachelijk gemaakt in iemands ogen, dan moet hij maar laten om zn schouders op te halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef HighVolume het volgende:
[..]
in deze cartoon wordt volgens mij ook geen god / profeet / geloof belachelijk gemaakt.
Maar ik ben het verder wel met je eens hoor.
Delfzijl is de anus van Groningen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Zijn ze in Delfzijl ?twitter:NUnl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:27:07Mogelijke gijzeling in Delfzijl: http://t.co/PwLRrst6LA reageer retweet
Fout gaat het bij een extreme opvatting van een geloof. En dat begint bij mij bij geen kritiek kunnen accepteren en alles voor minderwaardig opvatten wat jou sprookje afkeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is niet eens vrijheid van meningsuiting alleen. Dit is niet puur alleen een mening. Het is een manier om te laten zien waar dingen fout gaan.
1 gek met een mes had niet veel kunnen doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nut van die beveiliging ook niet in.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef ntm het volgende:
Lekker allemaal 1 miljard mensen over 1 hoop gooien, generaliseer er maar op los mensen
dat is ook zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:33 schreef Proximo het volgende:
[..]
Nazi's, Zionisten, Amerikanen, Russen, Chinezen
We mogen ze allemaal op 1 hoop gooien, behalve de aanhangers van de Koran, dat zijn zeker allemaal losse weldenkende geesten
of een idioot die het niet met woorden af kan..... zo een die we vandaag in actie hebben gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja er staat een man met een baard en een zwaard. Ik denk we kunnen zeggen dat dit een moslim is.
True true.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Laat het even tot je doordringen dat jij niet bepaalt wat anderen mogen en kunnen zeggen in een vrij land.
Jij mag er van vinden wat je wilt.
Godzijdank mag je niet bepalen wat anderen wel en niet mogen.
Ik hoop op veel humor om de mensen die denken ons op te leggen hoe we moeten leven te ridiculiseren.
Vrijheid is belangrijk.
Het stenigen van vrouwen of homo's aan hijskranen ophangen is daar niet mee te vergelijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tot 1956 was trouwen nog reden tot ontslag van vrouwenIk bedoel maar...
He, een isis sympathisant, wat doe jij nog in NL?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef ntm het volgende:
dat begrijp ik maar respectvol is het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
[..]
En al wordt hij wel belachelijk gemaakt in iemands ogen, dan moet hij maar laten om zn schouders op te halen.
En ook dáár zijn we van af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tot 1956 was trouwen nog reden tot ontslag van vrouwenIk bedoel maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |