Spraakverwarring wellicht, eentje is al eens aangehouden in 2005.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
met enig voorbehoud:
"Les trois suspects auraient été interpellés"
zouden aangehouden zijn...
Terwijl iedereen weet dat Aboutaleb een pot nat is met die gasten van vanmiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De NOS laat graag zien wat voor lieve mensjes moslims zijn, zodat er geen wig gedreven wordt in de samenleving.
Zie je linksboven ook het logo NOS-NTR? Zo nee, dan heb je vast een probleem met je kabelmaatschappij.quote:
Jawel, stond in die fax van de namen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Die informatie is niet vrijgegeven als ik me niet vergis
Ik denk dat de daders al niet welkom waren in welke moskee dan ook in Frankrijk vanwege hun extremisme. Dus als de daders dat soort moskeeën treffen met hun kogels, dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor die daders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Appa is een mongool, maar die pica is treffend.
kabbel-tvquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zie je linksboven ook het logo NOS-NTR? Zo nee, dan heb je vast een probleem met je kabbelmaatschappij.
quote:
Juist ja.twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:39:29De enige die baat heeft bij verdeeldheid is rechts extremisme.. Vrede, vrijheid, liefde, democratie etc verliezen.. Laat je niet leiden! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Aboutaleb een pot nat is met die gasten van vanmiddag.
Dude, dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Aboutaleb een pot nat is met die gasten van vanmiddag.
Naïef ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik denk dat de daders al niet welkom waren in welke moskee dan ook in Frankrijk vanwege hun extremisme. Dus als de daders dat soort moskeeën treffen met hun kogels, dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor die daders.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Abed het volgende:
De rooien geloven nog in een geslaagde multicul samenleving
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef NotYou het volgende:
[..]Juist ja.twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:39:29De enige die baat heeft bij verdeeldheid is rechts extremisme.. Vrede, vrijheid, liefde, democratie etc verliezen.. Laat je niet leiden! reageer retweet
Enorme schijnheilige kneus.
quote:
hij heeft toch opzich wel een puntquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef NotYou het volgende:
[..]Juist ja.twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:39:29De enige die baat heeft bij verdeeldheid is rechts extremisme.. Vrede, vrijheid, liefde, democratie etc verliezen.. Laat je niet leiden! reageer retweet
Enorme schijnheilige kneus.
Vast. Die gasten worden met open armen ontvangen. Volgende dienst gaan ze massaal bidden voor hun veiligheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik denk dat de daders al niet welkom waren in welke moskee dan ook in Frankrijk vanwege hun extremisme. Dus als de daders dat soort moskeeën treffen met hun kogels, dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor die daders.
Eerste auto heeft zich vast gereden. Daarna hebben ze een andere auto tegengehouden. De bestuurder werd gedwongen om zijn auto af te staan en zag de terroristen wegrijden. De nieuwe vluchtauto is een grijze Renault Clio. Tegen de eigenaar van de nieuwe vluchtauto zouden de terroristen hebben gezegd dat al-Qaida in Jemen achter de aanslag zit.quote:
Even Aboutaleb confronteren met zijn uitspraken dat Jihadisten lekker uit Nederland moeten verdwijnen.quote:
Onze regering dringt het ons ook op, of je het leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Abed het volgende:
Zijn aan zij. Niet tegen elkaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aboutaleb roept moslims en niet moslims op massaal de straat op te gaan..
Wat wil ie? Rassenrellen?
Ja, hij wou de paspoorten dan afpakken en die gasten nooit meer het land in willen laten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Aboutaleb het niet erg vindt als Jihadisten de wijde wereld intrekken?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
Zei Aboutaleb nou: niet uit elkaar laten spelen door Joden?
Je hebt wel dit soort moskeeën hoor. Ook één in delft die melding had gemaakt van radicaliserende jongeren, die later naar Syrie zijn gegaan. De gewaarschuwde overheid stond erbij en keek ernaar.quote:
1 met 4 wielen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus het is totaal niet bekend in wat voor auto ze nu rijden?
Hij wil een schouderklopquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
sowieso moet ie zijn bek houden en onder zijn steen terugkruipenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hij heeft toch opzich wel een puntDe franse en nederlandse henk en ingrids zullen nu meer overtuigd raken om op de pvv of front national gaan stemmen
"Ongeacht wie de dader is".quote:
Het zou ook heel mooi zijn, als het zou werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Onze regering dringt het ons ook op, of je het leuk vindt of niet.
Sowieso ben je stupide als je je in zulke mensenmassa's gaat begeven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1 keer "BOMB" roepen en iedereen vertrappelt elkaar van de angst.
Dus het is toch bekend wat de nieuwe vluchtauto is? Dan kunnen ze niet ver zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Eerste auto heeft zich vast gereden. Daarna hebben ze een andere auto tegengehouden. De bestuurder werd gedwongen om zijn auto af te staan en zag de terroristen wegrijden. De nieuwe vluchtauto is een grijze Renault Clio. Tegen de eigenaar van de nieuwe vluchtauto zouden de terroristen hebben gezegd dat al-Qaida in Jemen achter de aanslag zit.
Sowieso een wonder dat ze met de auto zijn weggekomen. Ben in 2013 nog in Parijs geweest en het verkeer is daar echt een ramp. Van restaurant naar hotel was slechts 2 kilometer en daar deden we al 25 minuten over.
okquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
sowieso moet ie zijn bek houden en onder zijn steen terugkruipen
Dit iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vanmiddag had die lamlul het nog over een false flag
Noord Korea is in elk geval geen groot succes en de tijd van de overheersing door de rooms-katholieken was ook niet echt geweldig en de opgelegde germaanse cultuur was het ergst van allemaal. Ik ga nog steeds voor multi-cultureel inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Abed het volgende:
Er is een demonstratie morgen in Rotterdamquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat snap ik, maar dat gaat niet goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn aan zij. Niet tegen elkaar.
Luister zn nummer eens en beluister de houding die hij jarenlang gepromote heeft (en goed mogelijk nog steeds promote)quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hij heeft toch opzich wel een puntDe franse en nederlandse henk en ingrids zullen nu meer overtuigd raken om op de pvv of front national gaan stemmen
Sait slaat een beetje doorquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Saïd van altijdgeslaagd noemt de daders helden en het is de schuld van de 'kanker zionisten'
Misschien een vraag gekregen over de wedstrijd van 25 januari.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een vraag gekregen over de wedstrijd van 25 januari.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
Dat ze oprotten naar Syrië en hun paspoorten worden ingetrokken ja, en daar heeft hij groot gelijk in. Tenminste een verstandige PvdA'er, is ook wel eens verfrissend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Aboutaleb het niet erg vindt als Jihadisten de wijde wereld intrekken?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Nog niemand het idee geopperd dat het misschien 3 joden waren die de islam in een slecht daglicht wilden plaatsen? Valt me nog mee..
https://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd?fref=tsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Nog niemand het idee geopperd dat het misschien 3 joden waren die de islam in een slecht daglicht wilden plaatsen? Valt me nog mee..
da's er 1 voor bnwquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Multi-cultureel kan zeker wel werken, maar zonder de islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Wespensteek het volgende:
Noord Korea is in elk geval geen groot succes en de tijd van de overheersing door de rooms-katholieken was ook niet echt geweldig en de opgelegde germaanse cultuur was het ergst van allemaal. Ik ga nog steeds voor multi-cultureel inderdaad
Dan kun je toch ook niet anders?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Och jee je zou degene maar zijn die ze binnenliet.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een vraag gekregen over de wedstrijd van 25 januari.
Raul Garcia.. penaltyquote:
quote:Een van de daders aanslag Parijs zou ID-kaart in gestolen zwarte Citroen C3 hebben laten liggen.
Zijn van Al-Qaidaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Nee, wel een GL'ert die dacht dat Le Pen ze had ingehuurdquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Nederland exporteert dan naast tulpen ook jihadisten. Erg fijn voor het Syrische volk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat ze oprotten naar Syrië en hun paspoorten worden ingetrokken ja, en daar heeft hij groot gelijk in. Tenminste een verstandige PvdA'er, is ook wel eens verfrissend.
Sait is ook een talibanstrijderquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd?fref=ts
het zijn strijders volgens Sait![]()
ok.. ik luister niet naar deze shit.Je zal vast gelijk hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Luister zn nummer eens en beluister de houding die hij jarenlang gepromote heeft (en goed mogelijk nog steeds promote)
Misschien wel expres gedaan om een vals spoor te creëren.quote:
quote:
Vast hier welquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Heeft iemand dit eigenlijk al aan Le Pen gemeld opdat er eventueel aangifte gedaan kan worden en vervolging kan plaatsvinden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, wel een GL'ert die dacht dat Le Pen ze had ingehuurd
Ik vond hem soms nog wel grappig, maar nu niet meer....quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sait is ook een talibanstrijder
Meerdere keren. Zijn allemaal met eenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Toga het volgende:
Dat was toch die mongool met zo'n pistool in Turkije of zo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Saïd van altijdgeslaagd noemt de daders helden en het is de schuld van de 'kanker zionisten'
Klopt, je kan het ze niet kwalijk nemen maar het lijkt me dat het voor die persoon zelf nog wel wat (psychologische) gevolgen kan hebben...quote:
Yep.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was toch die mongool met zo'n pistool in Turkije of zo?
Jepsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was toch die mongool met zo'n pistool in Turkije of zo?
anders boete als ze gearresteerd worden omdat je je moet kunnen identificerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Merkie het volgende:
Waarom zouden ze hun ID-kaart meenemen als ze op moordtocht gaan?
Je vindt het wel grappig als het over zionisten gaat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vond hem soms nog wel grappig, maar nu niet meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |