Blind achter Amerikaans geblaat aanrennen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fransen hebben er een handje van om het af te laten weten als er dreiging is gezien hun geschiedenis
Daarom geloof ik het ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:03 schreef Abed het volgende:
Bizar dat ze zich laten inrekenen zonder shootout.
Dat zou verrassend en geweldig zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:02 schreef luxerobots het volgende:
'Franse veiligheidsdienst arresteert daders aanslag Charlie Hebdo' aldus nu.nl
When you attack black people then they call it:quote:
Niet zien dat de bovenste vijf over ekte mensen gaat en de rest over sprookjesfiguren, wat een koekwaus ben je danquote:
Ik vrees er voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:01 schreef Szikha het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij ( uit Frankrijk) zijn bang.
Een vrouw ( alleenstaande en bootvluchteling) durft niet meer haar hoofddoek te dragen. Ze maakt weleens opmerkingen als "mag ik onderduiken bij jou?"
Verschrikkelijk. En als Le Pen wint (ze gaat winnen want deze aanslag gaat ze gebruiken volgend jaar) dan zijn alle mensen die zonder verblijfsverguning hebben meteen weggestuurd.
En dan komen wetten die moskeeen gaan sluiten (grote mogelijkheid)
Een Franse schrijver voorspelde dat rond 2018 - 2019 een burgeroorlog begint in Frankrijk en dit andere landen aansteekt.
Zoals destijds in Yugoslavia zei hij.
Als er nog 1 of 2 van dit soort aanslagen komt dan slaat de vlam in de pan in Frankrijk.
Er is dan geen enkel tolerantie meer over.
Le Pen wordt in 2017 de grootste partij. Dat is ze al he als we het over Europa hebben.
Dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft noemen zij zich moslims, heb ik geen moeite mee. Net zoals ik geen moeite heb met de ontegenzeggelijk domme figuren die zich sympathiseren met Wilders. Lekker doen.
Maar als je een daad pleeg zoals Breivik of die gast vandaag uit naam van Allah of Wilders dan kan ik je moeilijk tot die groep toedelen. Dan ben je een debiel.
George Galloway.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:33 schreef meth1745 het volgende:
twitter:ArabSecularist twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:28:45Brilliant. @georgegalloway: "France has been facilitating exactly such carnage in Syria for the last four years."https://t.co/m6JEzz4iAS reageer retweet
Als je een debiel bent, dan ben je blijkbaar uitgesloten van het zijn van een moslim.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft noemen zij zich moslims, heb ik geen moeite mee. Net zoals ik geen moeite heb met de ontegenzeggelijk domme figuren die zich sympathiseren met Wilders. Lekker doen.
Maar als je een daad pleeg zoals Breivik of die gast vandaag uit naam van Allah of Wilders dan kan ik je moeilijk tot die groep toedelen. Dan ben je een debiel.
En die waren in 2005 ook al in het vizier van de Franse inlichtingsdiensten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
De vermoedelijke daders zijn opgegroeid in deze gezellige Parijse voorstad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De altijd sfeervolle banlieusquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Utrecht overvecht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:mpoppel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:05:27BNO News: French ministry denies reports of arrests in Paris attack reageer retweet
Parijs op z'n best. Dumbhole tot en metquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het voorrecht hebben om in zo'n inspirerende stad op te groeien en er dan alsnog zo'n zooitje van maken in het leven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer, leek ook al te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:mpoppel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:05:27BNO News: French ministry denies reports of arrests in Paris attack reageer retweet
Was te verwachten. Ieder logisch nadenkend mens weet dat deze mensen zich niet zullen overgeven zonder vuurgevecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |