twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 18:40:09Het effect van zulke misselijke daden.. Ongeacht wie de dader is!
reageer retweet
"dat zeg ik omdat ik dat vind"quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik je niet heel slim vindt als je op de PVV stemt, zeg maar.
Dat lijkt mij wel de domste manier om een land te ontvluchten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kans is redelijk groot dat ze in het vliegtuig naar het buitenland zitten toch?
Dat is er al lang. Of groter geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef HighVolume het volgende:
[..]
erg groeit ook iets naast zijn neus
Zijn uitspraken ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Het kapsel van Wilders wordt er ook niet echt beter op he.
oh ok... het viel me nu pas op... ik probeer hem zoveel mogelijk te mijdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is er al lang. Of groter geworden?
Ze zijn allang geswitcht van auto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk zelf dat ze niet ver weg zijn. Vliegen kan niet, auto is ook bekend. Of ze hebben hulp en zijn in een andere auto verder gegaan.
Dat is uiteindelijk wel de reden waarom ik vaak iets zeg, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
"dat zeg ik omdat ik dat vind"
juist jasukkelaar
Of ze hadden gewoon een andere auto?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk zelf dat ze niet ver weg zijn. Vliegen kan niet, auto is ook bekend. Of ze hebben hulp en zijn in een andere auto verder gegaan.
Ze zijn toch ook in andere auto verder gegaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Het kan best dat ze hulp hebben gehad. Ik zou als ik zelf zoiets zou plannen (niet dat ik dat ooit doe hoor) alles tot in de puntjes voorbereiden. Dus ook echt dat ik zeker weet dat ik niet gepakt zou kunnen worden. Dat lijkt mij hier ook het meest logische.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wowquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef jamesdeen het volgende:
twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 18:40:09Het effect van zulke misselijke daden.. Ongeacht wie de dader is! [ afbeelding ] reageer retweet
Die hebben ze ook gevonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar dan zouden ze die eerste auto toch gevonden hebben nu?
Ja, en die volgende auto is dus bekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook in andere auto verder gegaan?
Je bent grappig noch gevat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de reden waarom ik vaak iets zeg, ja.
Heb een periode gehad dat ik alleen maar dingen zei waar ik het totaal mee oneens was om eens te kijken hoe dat beviel, maar dan krijg je toch een schizofreen gevoel van... Dus maar weer over gestapt op dingen waar ik mezelf in kan vinden.
die Citroën was allang gevondenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, die stond bij een metrostation.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Vanmiddag had die lamlul het nog over een false flagquote:
Eerste auto is allang gevonden in het noorden van Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan zijn ze misschien weer verder gegaan in een andere auto?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en die volgende auto is dus bekend.
appaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef jamesdeen het volgende:
twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 07-01-2015 om 18:40:09Het effect van zulke misselijke daden.. Ongeacht wie de dader is! [ afbeelding ] reageer retweet
Oh toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. En ook waar ze zijn, als de berichten kloppen.
Goede vraag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Waarom moet de burgemeester van Rotterdam live op TV hierover een mening hebben?
100% zeker bevestigdquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dan zijn ze misschien weer verder gegaan in een andere auto?
Appa is een mongool, maar die pica is treffend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vanmiddag had die lamlul het nog over een false flag
Sowieso lijkt me dat je een aanslag veel beter op infrastructuur kan plegen dan op mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het kan best dat ze hulp hebben gehad. Ik zou als ik zelf zoiets zou plannen (niet dat ik dat ooit doe hoor) alles tot in de puntjes voorbereiden. Dus ook echt dat ik zeker weet dat ik niet gepakt zou kunnen worden. Dat lijkt mij hier ook het meest logische.
Hoezo is een auto bekend?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie zegt dat ze nu aan het rijden zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus het is totaal niet bekend in wat voor auto ze nu rijden?
Omdat hij moslim is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Waarom moet de burgemeester van Rotterdam live op TV hierover een mening hebben?
De NOS laat graag zien wat voor lieve mensjes moslims zijn, zodat er geen wig gedreven wordt in de samenleving.quote:
Omdat hij een moslim is. Zo zullen ze wel redeneren bij de redacties in Hilversum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Meerdere burgemeesters in Nederland organiseren morgen een protestmars.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit is nieuwsuur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De NOS laat graag zien wat voor lieve mensjes moslims zijn, zodat er geen wig gedreven wordt in de samenleving.
Ze zullen vast niet lopen of fietsen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nu aan het rijden zijn?
Die informatie is niet vrijgegeven als ik me niet vergisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |